Het zit m erin dat kleine babies het zwaarder kunnen hebben tijdens de bevalling. Met een ctg kunnen ze de hartslag goed in de gaten houden
Goed nieuws PGE!!! Aislyn, leuk dat je een fijne vakantie hebt gehad! Meisje, had al gereageerd op fb Molly, ben benieuwd naar het resultaat van je fotoshoot!! Hier net controle gehad! Alles was in orde met beebje! Was wel 2kg afgevallen wat ik wel een beetje vreemd vind.. maar het kon gelukkig geen kwaad volgens vk! Buik is echt een bolletje en serieus groot! Zit ook al aardig in de weg hihi
♥16 tm 31 oktober 2015 mama's ♥ Uitgerekende datum: 16 oktober Spring28 , 29 jaar , 3e kindje Aislyn, 34 jaar, 2e kindje 19 oktober Liva87, 27 jaar, 2e kindje SteffieD, 27 jaar, 1e kindje 20 oktober Meisje1977, 37jaar, 1e kindje Pretty Green Eye, 23jaar, 1e kindje Winky, 32 jaar, 2e kindje Jughi, 27 jaar, 1e kindje MotherMary, 31 jaar, 2e kindje 21 oktober Molly27, 27 Jaar, 1e kindje 22 oktober KimG, 32 jaar, 2e kindje MamaTom, 28 jaar, 2e kindje 23 oktober Bloem93, 21 Jaar, 1e kindje 24 oktober xDanielle, 24 Jaar, 2e kindje 25 oktober Chelsje, 27 jaar, 1e kindje Sunshine813, 34 jaar, 2e kindje 26 oktober Zeehondje, 34 jaar, 2e kindje Colinn, 27 jaar, 1e kindje Michelle27, 30 jaar, 3e kindje Totaal: 19 Jongen (9), meisje (9), verrassing (1) Sterretjes: Cdvg☆ Lolliebol☆ Lieke86☆ Vanille☆ Zeedauw☆ Thea23☆ Butterfly☆ Kreeftjes☆ Disneymama☆ Besjes☆ Mavane☆ KimmyCalypso☆ ☆ Afspraken en echo's: Augustus 21-8 Bloem 3/4D Echo 21-8 Spring controle en groeiecho 24-8 Zeehond, groei echo 24-8 Colinn, controle VK 25-8 KimG, 32weken echo 26-8 Aislyn, controle vk 27-8 Bloem93, controle vk September 1-9 Pretty Green Eye, echo 33 weken 1-9 Aislyn, groeiecho 34 weken 3-9 SteffieD, controle VK 8-9 KimG, 34weken echo 8-9 Meisje, 34 weken groei echo en controle gyn 10-9 SteffieD, groeiecho + controle gyn 22-9 KimG, 36weken echo 29-9 Pretty Green Eye, echo 37 weken Oktober 6-10 KimG, 38weken echo 13-10 Pretty Green Eye, echo 39 weken
michelle 27: Ik heb inderdaad een bescheiden buikje maar dat zegt niks over de grote van je kindje. Heb nu al een grotere buik dan bij mijn zoontje en die woog 3320 gr met 39 weken bij de geboorte
Super nieuws, PGE! Je gaat straks gewoon met 37 weken pas bevallen! Steffie, apart dat je afgevallen bent. Maar de belangrijkste voedingstoffen gaan toch eerst naar de baby. Als je maar niet bewust gaat lijnen nu, kan het vast geen kwaad.
aislyn hihi dat is mijn plan toch ja op 35weken zal ik nog wel rustig aan doen. maar kan ik al wat licht poetswerk doen en toch mijn lessen terug opnemen. vanaf 1 oktober ga ik volledig los!! haha.. dan moet hij nietmeer blijven zitten.. dat hij dan maar snel komt.. hihi
Pge ik zie dat jou kindje met 31 weken ook 1800gr weegt de mijne is vandaag met 30.5 ook op 1800 geschat :=
Wel fijn om te lezen dat er meer meiden niet veel aangekomen zijn en dat het dus echt niks zegt ik ben nu 4 kilo gegroeid. Gisteren bij de pretecho was alles ook goed. Hij is niet groot en zijn buikje is wel slank zei ze. Maar wel binnen de norm. Ze verwacht dat hij bij zijn geboorte tussen de 3000 en 3500 gram zal wegen. Morgen moet ik naar de vk en krijg ik een officiële groei echo. Dus ik ben wel nieuwsgierig wat zij zegt. Want dat kan nog wel is verschillen. Ik zal zo even op fb kijken, ben wel benieuwd
Het groepje is volledig secret dus als je je graag wil aanmelden moet je mij even adden op fb, dan voeg ik je toe aan het groepje. Je kan me daarna weer uit je vriendenlijst verwijderen uiteraard als je dat wil Ik pb je effe een link naar mijn profiel, dan zie je maar wat je er mee doet
Die van mij zat vorige week ook al op 1800 gr met 30+3. Ook een groot mannetje! 10 september heb ik weer een groei echo, en als ie dan nog zo groot is, word ik zoiezo met 38 weken ingeleid.. Als dat het geval is, komt het wel erg dichtbij hihi.. Gisteren serieuze offday.. Was echt ziek! Vanochtend weer overgegeven.. Zal toch blij zijn als straks die hormonen weer uit m'n lichaam zijn hoor hihi..
oei steffie hopelijk snel beter.. amai wist niet dat ze inleiden bij een grote baby.. hopelijk blijft deze niet zitten tot 40.. maar dat zie ik niet gebeuren.. ga ik zelf voor zorgen
snap het PGE 😂 Als ons mannetje niet meer zo hard groeit, leiden ze ook niet in. Hangt er gewoon vanaf hoe groot dat is met 38 weken.. Hoop dat ie van ons zich ook vanzelf eerder aandient hoor 😂😅
Ik was vandaag bij de verloskundige voor een groeiecho. Ze vind het niet zorgwekkend maar hij loopt wel achter in de groei, dus ik moet rustiger aan doen en vaker even liggen op de bank en ontspannen. Over 2 weken krijg ik weer een echo om te kijken of hij wel goed groeit. Ze zei dat het niet zorgwekkend is maar toch maak ik me een klein beetje druk... Ik werk niet en echt druk ben ik ook niet.. De afgelopen maand ben ik maar een halve kilo aangekomen. Ik hoop maar dat onze knul over 2 weken wat gegroeid is en dat hij gewoon klein is.
Michelle.. positief blijven denken.. snap je moeder gevoel dat je je zorgen maakt maar kan nog zoveel veranderen