fotos vn de schoot zijn klaar. 100 stuks vandaag keuken kasten uit gewassen en gedwijld.. ik ben kapot! toch iets teveel gedaan.. foei foei stoute mama hier zitten zijn voeten ook nog hoog maar de pijn die ik opzoek kom ik uit bij indalingspijn
Jughi: 6 kilo totaal is juist nog erg weinig toch? Wel gek dat t in 1 week is (vocht??) Daniëlle ja snap dat dan alles teveel is. Maar ook bij overgewicht is t normaal/gezond om gewoon aan te komen toch? Alleen volgens mij dan liever wat minder dan gemiddeld of niet? Veel van deze kilo's zijn vast na bevalling en kraamtijd weg. PGE: leuk dat de foto's klaar zijn! Moest jij niet tot 35 weken rust houden?!? Lees over een oppasdag en nu weer druk gepoetst... Wil je niet de les lezen hoor maar neem je rust meid en probeer je nog een paar weekjes in te houden: zou vervelend zijn als de baby ineens toch weer ongeduldig wordt toch? Remmen ze in België ook tot 34 weken? In nl laten ze na die termijn dr bevalling in principe gewoon doorgaan werd mij gezegd. Ik ben zelf nu sinds maandagmiddag met verlof. Moest eigenlijk nog bijna 1,5 week maar kon thuis niks meer door de rug en bekkenpijn en icm de stress vanwege eerdere vroeggeboortes vond de gyn (en mijn familie) dat t echt klaar moest zijn. Lucht wel op moet ik zeggen en nu kan ik beter houdingen af wisselen en meer gaan liggen. Bijna september dames... Spannend!!!
ja idd spring.. nog 3 weken! ik word helemaal gek en vr mn rug is de hele dag liggen ook niks. maar je hebt gelijk. soms ben ik gwn te eigenwijs.. ik weet nog tot wanneer ze remmen ik denk tot 36.. geen idee eigenlijk
Alles was weer goed met de kleine draak, ze ligt met dr hoofdje nog altijd naar beneden en zit qua lengte net iets boven het gemiddelde. Voor de lijst: 10 sept controle vk 24 sept liggingsecho
♥16 tm 31 oktober 2015 mama's ♥ Uitgerekende datum: 16 oktober Spring28 , 29 jaar , 3e kindje Aislyn, 34 jaar, 2e kindje 19 oktober Liva87, 27 jaar, 2e kindje SteffieD, 27 jaar, 1e kindje 20 oktober Meisje1977, 37jaar, 1e kindje Pretty Green Eye, 23jaar, 1e kindje Winky, 32 jaar, 2e kindje Jughi, 27 jaar, 1e kindje MotherMary, 31 jaar, 2e kindje 21 oktober Molly27, 27 Jaar, 1e kindje 22 oktober KimG, 32 jaar, 2e kindje MamaTom, 28 jaar, 2e kindje 23 oktober Bloem93, 21 Jaar, 1e kindje 24 oktober xDanielle, 24 Jaar, 2e kindje 25 oktober Chelsje, 27 jaar, 1e kindje Sunshine813, 34 jaar, 2e kindje 26 oktober Zeehondje, 34 jaar, 2e kindje Colinn, 27 jaar, 1e kindje Michelle27, 30 jaar, 3e kindje Totaal: 19 Jongen (9), meisje (9), verrassing (1) Sterretjes: Cdvg☆ Lolliebol☆ Lieke86☆ Vanille☆ Zeedauw☆ Thea23☆ Butterfly☆ Kreeftjes☆ Disneymama☆ Besjes☆ Mavane☆ KimmyCalypso☆ ☆ Afspraken en echo's: September 1-9 Pretty Green Eye, echo 33 weken 1-9 Aislyn, groeiecho 34 weken 3-9 SteffieD, controle VK 8-9 KimG, 34weken echo 8-9 Meisje, 34 weken groei echo en controle gyn 10-9 SteffieD, groeiecho + controle gyn 10-9 Bloem93, controle vk 22-9 KimG, 36weken echo 24-9 Bloem93, liggingsecho 29-9 Pretty Green Eye, echo 37 weken Oktober 6-10 KimG, 38weken echo 13-10 Pretty Green Eye, echo 39 weken
De controle lijst word steeds korter en korter hihi.. Fijn dat alles goed was Bloem!! Jughi lekker dat je nu met verlof bent! Kan je je gaan ontspannen! Ik duim voor je dat het beebje nog een tijdje blijft zitten! PGE: kijk je wel uit!! Snap dat je het stilzitten beu bent hoor maar alles voort joeng 😉 Hier ook last van indalingspijntjes! Heb ook wat meer lucht en ruimte bij m'n ribben dus hij is echt wel weer wat gezakt! M'n moeder zei ook dat m'n buik veel lager was!
steffie idd het viel me ook op dat de lijst korter word idd alles voor de baby! spannend allemaal he... ben zoooo benieuwd naar ons kleintje
♥16 tm 31 oktober 2015 mama's ♥ Uitgerekende datum: 16 oktober Spring28 , 29 jaar , 3e kindje Aislyn, 34 jaar, 2e kindje 19 oktober Liva87, 27 jaar, 2e kindje SteffieD, 27 jaar, 1e kindje 20 oktober Meisje1977, 37jaar, 1e kindje Pretty Green Eye, 23jaar, 1e kindje Winky, 32 jaar, 2e kindje Jughi, 27 jaar, 1e kindje MotherMary, 31 jaar, 2e kindje 21 oktober Molly27, 27 Jaar, 1e kindje 22 oktober KimG, 32 jaar, 2e kindje MamaTom, 28 jaar, 2e kindje 23 oktober Bloem93, 21 Jaar, 1e kindje 24 oktober xDanielle, 24 Jaar, 2e kindje 25 oktober Chelsje, 27 jaar, 1e kindje Sunshine813, 34 jaar, 2e kindje 26 oktober Zeehondje, 34 jaar, 2e kindje Colinn, 27 jaar, 1e kindje Michelle27, 30 jaar, 3e kindje Totaal: 19 Jongen (9), meisje (9), verrassing (1) Sterretjes: Cdvg☆ Lolliebol☆ Lieke86☆ Vanille☆ Zeedauw☆ Thea23☆ Butterfly☆ Kreeftjes☆ Disneymama☆ Besjes☆ Mavane☆ KimmyCalypso☆ ☆ Afspraken en echo's: September 1-9 Pretty Green Eye, echo 33 weken 1-9 Aislyn, groeiecho 34 weken 3-9 SteffieD, controle VK 8-9 KimG, 34weken echo 8-9 Meisje, 34 weken groei echo en controle gyn 10-9 SteffieD, groeiecho + controle gyn 10-9 Bloem93, controle vk 16-9 Aislyn, controle VK + evt liggingsecho 22-9 KimG, 36weken echo 24-9 Bloem93, liggingsecho 29-9 Pretty Green Eye, echo 37 weken Oktober 6-10 KimG, 38weken echo 13-10 Pretty Green Eye, echo 39 weken
Ik heb ook last en vermoed ook dat het indalingspijn is, zo een druk helemaal onderaan en dan bij momenten denk ik nee het zal dat niet zijn want dan ben ik weer kort van adem..... Raar! Verder niet zagen over de kilo's dames ik span de kroon 31weken en ruim 18kg erbij, en ik baaaaal er enorm van!!
roos ik heb echt enorme steken beneden.. precies waar ik weet dat zijn hoofdje zit. moet dan soms echt puffen om erdoor te geraken. ik merk dat mijn focus dan op mn ademhaling ligt en niet op de pijn. goede oefening voor de bevalling.
Inderdaad goeie oefening! Hoef ik mij geen zorgen in te maken, keizersnee dusja. Ik kijk er wel tegen op om 5nachten in kliniek te blijven kga mijn andere dochtertje zo missen dan...de papa das zo geen probleem hahaha
Even knippen /plakken : Hier gaat alles goed. Nog twee weekjes werken tot m'n verlof en ik ben er gister door m'n werkgever op gewezen dat ik de vakanties die in m'n verlof vallen er nog bij krijg. Dit door de nieuwe Cao in het onderwijs. Drie weken langer verlof dus! Of misschien ga ik proberen 1 dag per week op te nemen na de kerstvakantie en dan gaat m'n ouderschapsverlof dus pas later in!
Hier gemiddeld 3 dagen ziekenhuis naar keizersnede. Bij de vorige 5 dagen omdat hij antibiotica kreeg omdat ik koorts gehad had tijdens de 13uur durende bevalling ^^
jaaa 33 weken dansje. vrijdag groei echo en deze week ergens suikertest. baby ligt te hoog en willen dit checken. nu wordt het wel pittiger merk ik. last van de ribben en buiten adem. voelde gister trouwens zo iets geks. de baby lag met zijn ruggetje tegen mijn hand aan en voelde heel ritmisch gevoel en zag het ook aan de buitenkant. het leek alsof hij ademde. de hik of hartslag was het niet en ook niet van mij. was heel gek gevoel.
mooie foto.. ik.vind echt dat ik nog maar een klein buikje heb maar miss omdat ik zelf klein en fijn ben..