ja, het is al weer september. Dit hebben we toch maar mooi gehaald met zijn allen. Ik merk dat ik bij de buikfoto's op de knop "vind ik leuk" wil drukken. Ik zit iets te veel op het facebook gedeelte
Wat fijn! Vandaag de laatste groeiecho gehad. De baby heeft het goed, en is mooi doorgegroeid. Ook waren er al haartjes te zien. Ze wordt nu geschat op 2130 gram, volgens de echoscopist is dat gemiddeld. Ook lag ze nog met haar hoofd naar beneden, maar nog niet helemaal ingedaald. Gelukkig was alles goed Meisje. Ik vind de bewegingen heel anders aanvoelen dan een paar weken terug. Zag op de echo ook duidelijk dat ze minder ruimte had. PGE, hoe was jouw groeiecho? Nog een dilemma, ik had een wollen wiegdekentje besteld, krijg ik een ledikantdekentje... Die kan ik op zich ook goed gebruiken voor later. Mijn dochter had het altijd koud onder een katoenen dekentje, vandaar dat ik nu echt wol wilde. Maar ja, wil het eigenlijk niet omruilen dus want ledikantdekentje is flink duurder. Van welk merk hebben jullie dekentjes? Wol of katoen?
Ik heb 2 wollen dekentjes van het merk Jolein en een wollen dekentje voor in de kinderwagen (merk weet ik niet). Gaan toch de winter in en tegen volgende lente/zomer schaf ik nog wel een katoenen deken aan!
hier ook weer goede controle gehad. ventje was aant drinken op de echo, en zoals aislyn zegt je zag idd de haartjes op de echo nu geschat op 2,300kg.
Pfft zit ik net lekker voor de televisie, komt er een onwijs zielig reclamestukje voorbij! Ik heb zitten janken niet normaal! En vriendlief zat ook te janken van het lachen... Gek he dat je om zoiets stoms zo emotioneel kan worden Ps.. Ben er nog steeds een beetje verdrietig ervan!
YES voor september! We kunnen nu echt gaan aftellen meiden! Blij te lezen van de goede echo's! Hier zag de gyn al veel haar met de 28 weken echo
steffie ik moet zeggen dat ik daar nietveel last van heb. wel heel prikkelbaar en ambetand voor t minste niet leuk voor mn ventje. zooooo nieuwsgierig hoe hij eruit ziet!
Ook ik ging gisteren op controle 31 weken echo... De gynaecoloog zei onmiddellijk dat ons meisje al heel veel haar heeft, geschat op 40cm en 1660g... Volgende controle en echo op 2oktober. Ze maakte er gee. Probleem van dat er 4weken tussen zit...
roos fijn dat bij jou ook alles inorde is. ik moet donderdag even bellen zodat mn afspraak vn over 4 weken een week vervroegd word.(naar 36w) De laatste moet ik ook 1 week vroeger zetten (38w) nog 2 weekjes en mag weer meer doen joepie
Ja, heerlijk dat we september hebben gehaald met alle baby's nog in de buik! Wordt echt steeds spannender. Ik ben zelf vandaag een week verder dan bij de oudste en twee weken korter dan de bevaltermijn van de jongste. Hopelijk ga ik een nieuw record zetten. Prachtige buikfotos zag ik voorbij komen! Leuk ook om de verschillen te zien. Heb ook de neiging de 'vind ik leuk' knop te zoeken haha Fijn van de goede controles. Ik heb zelf morgen weer controle maar dan gaan groeiecho helaas. Fijne dag dames
spring fijn dat je al over de termijn van je oudste bent. zoo benieuwd wie de 1e zal zijn hier is het babyboom. gisteren een kaartje gekregen van iemand van de onthaalouder opleiding die zondag bevallen is. vandaag het kaartje van de kennis van ons die ook zondag bevallen is. en de buurvrouw is vannacht bevallen
Heeft jollein ook wollen dekens? Ik heb er 3 van katoen van Jollein. (wiegdekens) de ledikant dekens zijn veelste groot voor in het ledikant..
Nee ik lieg! Heb 1 katoenen deken van Jollein en 1 wollen deken van een ander merk (bij prenatal gekocht) en een wollen deken voor in de kinderwagen (ook bij prenatal). Toevallig was ik gisteren aan het rommelen in de babykamer en toen zag ik dat ik heel andere dekentjes had dan dat ik dacht hehe..
Haha ik heb een fleecedeken met naam voor ik de kinderwagen en alsr echt koud word dan gebruik ik denk gewoon een wiegdekentje heb er toch 3 ^^
Ja idd! En je hebt gelijk over die ledikantdeken van Jollein! Die is echt heel erg groot! Beetje jammer want ze zijn niet goedkoop!
Nee ze zijn best prijzig.. Mn eerste heeft echt heel lang onder dat wiegdekentje gelegen.. int begin leg ik hem overdwars en daarna gewoon in de lengte.. de breedte kan je alst goed is net instoppen.. hij lag later in slaapzak onder een lakentje met daarop het dekentje dus als die losraakte was het ook niet erg.. toen het niet meer ging had ik alweer een dekentje van mezelf van vroeger en daarna dekbedje.. niet lang gebruikt want hij ging met 1.5 naar een peuterbedje. Heb dus nooit een ledikant deken gekocht alleen in me handen gehad vond ze wel heel groot!
♥16 tm 31 oktober 2015 mama's ♥ Uitgerekende datum: 16 oktober Spring28 , 29 jaar , 3e kindje Aislyn, 34 jaar, 2e kindje 19 oktober Liva87, 27 jaar, 2e kindje SteffieD, 27 jaar, 1e kindje 20 oktober Meisje1977, 37jaar, 1e kindje Pretty Green Eye, 23jaar, 1e kindje Winky, 32 jaar, 2e kindje Jughi, 27 jaar, 1e kindje MotherMary, 31 jaar, 2e kindje 21 oktober Molly27, 27 Jaar, 1e kindje 22 oktober KimG, 32 jaar, 2e kindje MamaTom, 28 jaar, 2e kindje 23 oktober Bloem93, 21 Jaar, 1e kindje 24 oktober xDanielle, 24 Jaar, 2e kindje 25 oktober Chelsje, 27 jaar, 1e kindje Sunshine813, 34 jaar, 2e kindje 26 oktober Zeehondje, 34 jaar, 2e kindje Colinn, 27 jaar, 1e kindje Michelle27, 30 jaar, 3e kindje Totaal: 19 Jongen (9), meisje (9), verrassing (1) Sterretjes: Cdvg☆ Lolliebol☆ Lieke86☆ Vanille☆ Zeedauw☆ Thea23☆ Butterfly☆ Kreeftjes☆ Disneymama☆ Besjes☆ Mavane☆ KimmyCalypso☆ ☆ Afspraken en echo's: September 7-9 SteffieD, controle vk 8-9 KimG, 34weken echo 8-9 Meisje, 34 weken groei echo en controle gyn 10-9 SteffieD, groeiecho + controle gyn 15-9 Meisje1977, 25 weken groei echo en controle gyn 22-9 KimG, 36weken echo 29-9 Pretty Green Eye, echo 37 weken Oktober 6-10 KimG, 38weken echo 13-10 Pretty Green Eye, echo 39 weken
Vandaag controle gehad! Alles goed met beebje, enkel een hoge bloeddruk dus moet maandag even terug met een plasje!