Gisteren een avond naar school geweest.. Dat valt tegen! Heel m'n lichaam doet zeer, denk van t zitten.. Moe, duizelig... Pff!
indd roos.. oef! was toch ff bang hoor meisje dat heb ik nog ni geleze... wi weet jughi ik begin donderdag ook weer. miss maar een kussen meenemen voor onder mn poep of mn rug.
Onze kleine meid ligt al weken met haar hoofd naar beneden en haar rug meestal rechts, haar voeten trappen tegen mijn ribben aan de linkerkant. Echt een voorkeurshouding.
Moet zeggen dat ik ons mannetje nu ook al 2 dagen minder voel, terwijl hij begin van de week super super actief was.. Voel em gelukkig nog 'genoeg' maar het verschil is duidelijk merkbaar!
aislyn hihi die van mij ligt net hetzelfde maar dan spiegel beeld. rugje links en voeten tegen mn rechter ribben hier is mn buik ook echt lager gaan hangen vind ik..
Ik heb ook het idee dat mijn buik wat lager hangt. Sowieso zit ie steeds meer in de weg! Stoot tegen alles en iedereen aan haha.
Hier ook last van een buik die wat meer naar beneden gaat hangen. Moet er s'nachts soms wel vier keer uit om naar de wc te gaan. Dat is echt lastig. Maar ja hoort er allemaal bij. Vannacht weer een neefje gekregen Kevin. Gelukkig is onze naam niet gebruikt. Was er wel bang voor met drie zwangeren in de familie. Maar de andere zijn allemaal jongetjes en die van ons als t goed is is een meisje
geen idee PGE Gefeliciteerd Winky. Hier lekker het weekend bijgeslapen. Vannacht 13 uur geslapen. Ik ga er 's nachts 1-2 keer uit. Vannacht maar 1x. Hoe heerlijk is dat
Herkenbaar dat stoten met je buik. Ik probeer soms weleens zonder nadenken om hem in te trekken als ik ergens langs moet. Gaat natuurlijk niet haha Wat leuk, Winky een neefje. Fijn dat jullie naam niet is gebruikt. PGE hebben jullie in België dezelfde maten? 40 is bij ons voor prematuren. 50-56 voor newborns. Heerlijk Meisje, lekker weer opgeladen dus Hier beetje zware maar wel leuke dag. Verjaardag van mijn oma die 87 is geworden, bij Ballorig. Vreselijke stoelen en daardoor vrij veel last gehad maar was wel gezellig en ik ben erg blij dat ze de geboorte van ons derde kindje nog mag gaan mee maken (mijn enige oma, geen opa's meer).
@Spring28 Ik betrap mezelf er heel vaak op dat ik mijn buik even aan de kant wil duwen . Bijvoorbeeld wanneer ik me wil scheren of een inlegkruisje in wil doen! Het intrekken wanneer ik er even zijwaarts langs wil gaan doe ik ook vaak. Ik moet er nog even aan wennen dat ik het smalst ben als ik gewoon recht van voren ga !
spring hier dezelfde maten maar mutsjes zijn de hoofdomtrek. hier dus 40cm. fijn dat je oma er nog is de mijne is ook nog maar de enige en is 80 nu.
Babymutsjes, hangt er vanaf, kan in cm maar ook de reguliere maten zoals maat 50 voor pasgeborenen, maat 56 vanaf 1 maand etc Leeftijd: Hoofdmaat: Prematuur Kleiner dan 34 centimeter 0 tot 1 maand 34 centimeter 1 tot 2 maanden 37 centimeter 2 tot 4 maanden 40 centimeter 4 tot 6 maanden 43 centimeter 6 tot 9 maanden 45 centimeter 9 tot 12 maanden 46 centimeter 12 tot 18 maanden 47 centimeter 18 tot 24 maanden 49 centimeter Ik vind trouwens mutsjes met een koordje eraan, het fijnst, die blijven nog enigszins zitten.
Haha leaf, herkenbaar Had laatst ook mijn auto te dicht op een andere geparkeerd. Moest best wel moeilijk doen om eruit te komen PGE: ik heb ze niet vaak met hoofdmaat gezien. Fijn schema van Aislyn. Ik vind de mutsjes van prenatal fijn en goed blijven zitten maar die is er misschien niet in België?
Ik heb een paar mutsjes waar geen maat in staat, alleen maar new born. Afgelopen zaterdag mijn babyshower gehad en lekker verwend. Kreeg een paar keer de opmerking dat mijn buik gezakt was. Morgen nog een echo, ik hoop dat ze met haar hoofd naar beneden is blijven liggen.
prenatal is niet in belgie. ik vind al die mutjes nooit mooi maar deze wat ik nu vond is toooo cute! molly oh leuk! denk niet dat ze nu nog zouden draaien in stuit gistereavond dacht ik en mn man dat de bevalling begonnen was.. heel gek! waren met de rolstoel ff naar het dorp geweest. ff smoutebollen halen. ik had appel beignets.. thuis 1 gegeten werd ineens heel erg misselijk.. raar gevoel rechts vn mn buik naar mn been. thuis echt lastig en moeilijk vond mn draai echt niet.. uiteindelijk heeft mn man me boven in bed gestopt en heb ik een goed uur geslape. daarna was alles weer inorde. vannacht 2x gedroomd dat de baby er was