Ik had het gelezen Spring, hoop dat je de baby nog even binnen kunt houden. Gelukkig de meest zorgelijke termijn al voorbij. Maar een weekje of twee langer zou mooi zijn! SteffieD, kunnen ook oefenweeën zijn. Zit je buik nu ook een stuk lager? Ik ben snipverkouden, niet leuk. Wil graag in bed liggen en me laten vertroetelen, maar ben alleen thuis met peuterdochter.
Ja buik zit wel een stuk lager! Oefenweeen kan natuurlijk ook! Het is allemaal zo nieuw hihi.. Vervelend van je verkoudheid! Je peuterdochter heeft wss geen zin in een bankhangdagje! Ik hoop dat je je snel beter voelt!
Hey meiden, heb hier ook al maanden niet geschreven. Maar ik dacht ik komt toch ff spieken hoe het met iedereen gaat. Jammer om te lezen dan het niet bij iedereen vlekkeloos gaat. Hier gaat alles eigenlijk zijn gangetje, nog 2 weekjes werken en dan met verlof en aftellen haha
Fijn dat je bijna verlof hebt!! Idd het is nu al aftellen vind ik! Benieuwd wanneer de eerste word geboren! Het kan zomaar alle kanten op 😉 Succes nog met je 2 weken werken!!
collin jammer dat di info avond niks was. steffie: indalingsweeen denk ik.persoonlijk niet.. of dat moet ook weer verschillen. bij mij voelt dar als een immens stekende pijn en ik voel dan precies echt mn bekken uit elkaar gaan. hier weer een rotnacht.. pff
Hier weinig nieuws.. Alles gaat z'n gangetje, 22 september gaan we trouwen en 25 september ga ik met verlof, kijk er naar uit!
Oeh alvast gefeliciteerd bloem! Mijn vriend en ik zijn afgelopen dinsdag getrouwd Hebben er niets speciaals van gemaakt maar zo is alles goed geregeld voor wanneer ons kleintje komt!
Gefeliciteerd Steffie! Ga je t nog wel een keer vieren of niet? Leuk Bloem, bijna trouwen en bijna verlof! Aislyn beterschap PGE nu beter geslapen? Hier nu weer rustig tot nu toe vanmiddag controle en groeiecho. Spannend
Denk het niet! Mss dat we het over een paar jaar 'over' doen maar het zegt me niet zo heel veel eigenlijk ☺️
vannacht beter geslapen. mn man kwam gistere om 22u naar huis van t werk, belde me: "ik heb een klapband" ik dacht oh nee!! was kei ongerust. thuis nog banden vervangen (winter opgelegd) dus uiteindelijk om 00u30 in bed geraakt en geslapen tot 5u30. opgestaan pipi gedaan en mijn man zijn boterhammen gesmeerd. terug in bed gekropen en om 6u50 ging zijn wekker. mooi blijven liggen en tot 9u15 geslapen
Jeeej de beeb ligt op de valreep goed! Hij is mooi gedraait en al zelfs bijna helemaal ingedaald. Zijn de steken, krampen en enorme harde buiken toch ergens goed voor!! 😀🎉 Bloeddruk 124/62 en we zijn weer helemaal goed gekeurd! Super blij!! 😀
♥16 tm 31 oktober 2015 mama's ♥ Uitgerekende datum: 16 oktober Spring28 , 29 jaar , 3e kindje Aislyn, 34 jaar, 2e kindje 19 oktober Liva87, 27 jaar, 2e kindje SteffieD, 27 jaar, 1e kindje 20 oktober Meisje1977, 37jaar, 1e kindje Pretty Green Eye, 23jaar, 1e kindje Winky, 32 jaar, 2e kindje Jughi, 27 jaar, 1e kindje MotherMary, 31 jaar, 2e kindje 21 oktober Molly27, 27 Jaar, 1e kindje 22 oktober KimG, 32 jaar, 2e kindje MamaTom, 28 jaar, 2e kindje 23 oktober Bloem93, 21 Jaar, 1e kindje 24 oktober xDanielle, 24 Jaar, 2e kindje 25 oktober Chelsje, 27 jaar, 1e kindje Sunshine813, 34 jaar, 2e kindje 26 oktober Zeehondje, 34 jaar, 2e kindje Colinn, 27 jaar, 1e kindje Michelle27, 30 jaar, 3e kindje Totaal: 19 Jongen (9), meisje (9), verrassing (1) Sterretjes: Cdvg☆ Lolliebol☆ Lieke86☆ Vanille☆ Zeedauw☆ Thea23☆ Butterfly☆ Kreeftjes☆ Disneymama☆ Besjes☆ Mavane☆ KimmyCalypso☆ ☆ Afspraken en echo's: September 15-9 Meisje1977, 25 weken groei echo en controle gyn 21-9 Colinn, liggingsecho 35 weken 22-9 KimG, 36weken echo 22-9 PrettyGreenEye, echo 36 weken 24-9 Colinn, controle VK Oktober 6-10 KimG, 38weken echo 6-10 PrettyGreenEye, echo 38 weken
Wat een goed nieuws colinn! Hier ligt ze volgens mij nog steeds stuit. Ik denk haar hoofd heel duidelijk te voelen bij mijn ribben. Morgen naar de verloskundige, hopelijk heb ik het fout! Ik maak me toch wel zorgen. Ik ben 21 oktober uitgerekend en wil graag natuurlijk bevallen. Maar dan moet ze zich weleens gaan omdraaien! Grr
collin super leuk dat de baby gedraaid is en al goed ingedaald.. scheelt weer even bij de bevalling. leaf in pricipe hebben de beebjes nog tot 36weken de tijd om te draaien
♥16 tm 31 oktober 2015 mama's ♥ Uitgerekende datum: 16 oktober Spring28 , 29 jaar , 3e kindje Aislyn, 34 jaar, 2e kindje 19 oktober Liva87, 27 jaar, 2e kindje SteffieD, 27 jaar, 1e kindje 20 oktober Meisje1977, 37jaar, 1e kindje Pretty Green Eye, 23jaar, 1e kindje Winky, 32 jaar, 2e kindje Jughi, 27 jaar, 1e kindje MotherMary, 31 jaar, 2e kindje 21 oktober Molly27, 27 Jaar, 1e kindje 22 oktober KimG, 32 jaar, 2e kindje MamaTom, 28 jaar, 2e kindje 23 oktober Bloem93, 21 Jaar, 1e kindje 24 oktober xDanielle, 24 Jaar, 2e kindje 25 oktober Chelsje, 27 jaar, 1e kindje Sunshine813, 34 jaar, 2e kindje 26 oktober Zeehondje, 34 jaar, 2e kindje Colinn, 27 jaar, 1e kindje Michelle27, 30 jaar, 3e kindje Totaal: 19 Jongen (9), meisje (9), verrassing (1) Sterretjes: Cdvg☆ Lolliebol☆ Lieke86☆ Vanille☆ Zeedauw☆ Thea23☆ Butterfly☆ Kreeftjes☆ Disneymama☆ Besjes☆ Mavane☆ KimmyCalypso☆ ☆ Afspraken en echo's: September 15-9 Meisje1977, 25 weken groei echo en controle gyn 16-9 SteffieD, controle VK 21-9 Colinn, liggingsecho 35 weken 22-9 KimG, 36weken echo 22-9 PrettyGreenEye, echo 36 weken 24-9 Colinn, controle VK Oktober 2-10 SteffieD, echo + controle gyn 6-10 KimG, 38weken echo 6-10 PrettyGreenEye, echo 38 weken
Groeiecho was goed! Nog altijd grote baby! Zit gemiddeld nu op 36+3 en qua gewicht op 2600 gr. 2 oktober weer een echo en dan kijken ze of het nodig is om hem te halen, mits ie niet vanzelf komt! Bloeddruk enz was allemaal goed!
Leaf hopelijk draait jouw kleintje ook nog, net als die van Colinnn Fijn de goede controles en echo's! Ik ook weer controle gehad. Wat harde buiken op de ctg die met regelmaat kwamen maar zolang ze niet pijnlijk zijn geen probleem. Denk zelf dat bm reageer op die banden. Bloeddruk netjes. Gemiddeld 125/80. Baby 2615 gram ongeveer. Weekje voor. Beentjes trouwens kort (33 wk) terwijl het hoofd op ruim 38 wk werd geschat. Kon volgend vk met genen van mijn man te maken hebben haha. Was iig nog binnen de curve. Nu afwachten en mocht alles wat goed voelt gewoon doen. Volgende week donderdag pas weer controle als er niets verandert.