Oh Daniëlle, jee wat eng... snap goed dat je daar bang voor bent, maar houd moed hoor! Zo vaak ook wil het niks zeggen! Heb je je misschien erg ingespannen? De bloedvaatjes in je baarmoedermond zijn nu natuurlijk erg gevoelig. Heb je de vk gebeld? Hier ook HONGER en heel veel zin in slechte dingen.... Ik ben afgelopen jaar 25 kilo afgevallen, dus BAAL hiervan. Ik doe mijn best goede keuzes te maken, maar met deze honger en cravings worden het nog zware maanden... Ik slik ook mama compleet, net als bloem. Heb ook met die visoliecapsules in handen gestaan, maar dat zijn zulke grote pillen! Ik krijg die niet weggeslikt!
Is de 2e x eerste keer was bruin vorige week nu is het helaas helder gepaard met steken in de lies.. Vroegere echo heeft geen zin zeide ze.
Oh bah, ik hoop zo dat het niks is en dat het allemaal goed blijft gaan voor je! Echt naar die onzekerheid en dat niemand je gewoon iets kan vertellen. Hadden ze ook geen vermoeden? Ik heb inderdaad ook naar die vis olie gekeken van Davitamon maar brrr, dat is me te groot Davitamon compleet was in principe genoeg toch, je hoefde daar geen foliumzuur naast te slikken als t goed is? Kan het kwaad als je daar teveel van krijgt?
Ja dat is zeker genoeg. Al die mama-vitamines zijn op zijn minst voldoende foliumzuur en daarnaast nog extra vitamines. En te veel foliumzuur... ik heb zelfs gelezen dat 600/800 mg nog beter is, dat dat zou helpen tegen autisme.... Maar 400 mg is aanbevolen en voldoende.
@ Danielle: duim voor je dat het toch goed gaat! Wat lijkt me dat vreselijk zeg. Ik ben vooral erg moe en met vlagen misselijk. Ik heb wel een trekkend gevoel in mijn onderbuik maar niet erg pijnlijk meer vervelend. tshirt: Ik heb zelf tekst bedacht: "recept voor een brusje". Ga verder niets verklappen maar laat het jullie zien als het zover is . Geslacht: volgens Chinees kalender word het een jongen zal leuk zijn we hebben al een meid maar we hebben zeker geen voorkeur behalve dat het gezond is uiteraard .
Zijn er nog meer mensen rond de 5/6 weken nog niet misselijk? Niet dat ik misselijk wil zijn maar hoor iedereen erover..
ik slik ook mama compleet super handig xDanielle.... wat een onzekerheid.... hopelijk blijft alles goed gaan van binnen
Ik ben van mn dochtertje 9 maanden lang Niet misselijk geweest! En het is helemaal goed gekomen! Heb t nu een beetje, meer met vlagen.
X Danielle, ik hoop echt dat het toch goed blijft gaan! Je hoort wel vaker verhalen van bloedinkjes..waarbij het toch gewoon goed ging..hoeveel was het ongeveer? Vanille ik ben ook niet misselijk! Hoe zit het trouwens met jullie buikjes? Die van mij is al best opgezet (vooral savonds) maar dat zijn blijkbaar darmen. Maar omdat ik normaal best plat ben doe ik als ik met vrienden heb afgesproken toch liever een dikke trui dan een strak jurkje aan..!
bij mij zie je niets. Nou ben ik redelijk slank maar heb op mijn buik wel een vetrol. Ga je dus niet snel iets van zien
ik heb het gevoel dat mijn buik er wel anders uit ziet (mn collega bevestigde dat ook) niet van de baby denk ik hoor.... puur darmen etc wat waarschijnlijk aan het verplaatsen is... als ik afspreek met vrienden doe ik ook even een grote sjaal/vest/grote trui aan ;p aangezien tweelingen heel erg in mijn familie voorkomen (3x in twee generaties) ben ik daar misschien ook wel een beetje bang voor... ;s