16 t/m 31 oktober 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patriez26, 8 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    ik heb geen dikke darm meer ivm familiaire ziekte. Dus ik heb dat probleem niet :)

2. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    Dankje dames.

Het is niet noemenswaardig ofzo, maar elke druppel is er een teveel..
    Ik merkte het met afvegen het is niet zo dat ik iets nodig heb (gelukkig)

Heb krampjes/steekjes richting me lies.
    Bij me zoontje had ik dit allemaal niet, en na 3 jaar onderweg te zijn geweest gewoon zooo bang het te verliezen godweet hoelang we dan weer wachten moeten..
    Wil gewoon zo graag dat het goed gaat.

Mag in elk geval komende maandag naar de gynaecoloog heeft de huisarts geregeld ivm de schildklier.

Kan niet wachten tot het 9 maart is en ik mn eerste echo krijg, hopelijk hoef ik dan nooit meer terug naar de fertiliteitskliniek..

3. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Ik heb ook nog geen last van misselijkheid:)
    In tegendeel, ik eet alles op:)

4. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Ja mn buikje is ook opgeblazen savonds. .voel t gewoon..mn darmen zijn weer van slag en heb nu ook wat hoofdpijn..

5. SteffieD

SteffieD Fanatiek lid

17 mrt 2014
    1.696
    853
    113
    Vrouw
    Putte, Noord-Brabant
    Hier ook een opgezette buik! Hij voelt ook wat anders aan! Erg hard (wss allemaal lucht 😂😂
    Dus zoals de rest dikke truien aan😁
    Gelukkig is het nog redelijk koud!
    Gelukkig ben ik niet misselijk maar eetlust is wel minder aan het worden.. Wel veel dorst 😏

6. MotherMary

MotherMary Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.748
    2
    0
    theaterdocent, regisseur en leerkracht basisonderw
    Overijssel
    Rare bende, die hormonen.... Soms heel lekker warm, soms enorm koud, soms nergens zin in, soms extreem honger, soms blagen van misselijkheid (met name bij inspanning of als ik op de kop hang). Soms heel moe, soms energie voor 10. Geen touw aan vast te knopen!

Oh, en verder geen opgeblazen buik. Denk ik, maar ik ben de slankste niet, dus je ziet het bij mij toch niet echt. Dat scheelt weer een smoes! ;)

7. Sunshine813

Sunshine813 Actief lid

8 jan 2015
    482
    0
    16
    Danielle, ik kan mij voorstellen dat je bang bent, het duurt wel lang voordat je langs kan komen

Ik slik Etos zwanger pillen

Mijn buik is ook behoorlijk opgezet, en mijn darmen zijn van slag

Misselijk ben ik ook niet, maar dat ben ik bij mijn eerste ook niet geweest. Tot nu toe heb ik weinig klachten.

8. PrettyGreenEye

PrettyGreenEye Fanatiek lid

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    pas ontslaan omdat ik aan mijn kinderwens begon, n
    ham, limburg, belgie
    heel de kamer uitgepluisd, niet ze vinden :( ons huis is nog maar 5jaar oud dus neen geen gedeelde afzuiging of ventilatie..
    hier helemaal geen voorgevoel maar hopen op een meisje
    .

9. PrettyGreenEye

PrettyGreenEye Fanatiek lid

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    pas ontslaan omdat ik aan mijn kinderwens begon, n
    ham, limburg, belgie
    ja vind je op internet hoor :)

10. patriez26

patriez26 Actief lid

14 mrt 2013
    216
    1
    0
    Jeetje Daniëlle ik snap dat je nu echt heel bang bent. Ik ga echt heel hard voor je duimen!!

Ik silk ook Davitamon mama compleet en dan die met visolie, want ik lust geen vis. Bij mijn eerste zwangerschap en al mijn waardes zijn met bloedprikken helemaal perfect geweest. Ik geloof wel dat die pillen daar wel iets in hebben gedaan.

Hier met vlagen wat misselijk maar nog niet zo vaak. Verder vooral moe. Heel af en toe lijkt mijn buik wat dikker maar vraag me af of t echt zo is of ik het mij inbeeld haha

11. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Danielle, ik hoop echt dat het goed blijft gaan.

Hier vanaf het avondeten niet meer misselijk geweest. Maar toch ben ik dan weer bang dat het weer niet goed zit...
    Zucht, wat een gedoe zeg. Heb ook geen krampjes meer in baarmoeder dus maak mij daar ook druk om.

Wel progesteron laten prikken en blijkt gewoon keurig te zijn dus dat is wel een opluchting.

12. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Blijft onzekere periode he..en spannend. .maar nergens last van hebben zegt nix en als je geluk hebt kan dat zo blijven maar ik kreeg bij de vorige ook rond 6 a 7 weken last van kwaaltjes ;)

13. SteffieD

SteffieD Fanatiek lid

17 mrt 2014
    1.696
    853
    113
    Vrouw
    Putte, Noord-Brabant
    Me 2! Met de vorige zwangerschap (MA) rond week 7 pas misselijk geworden! Nou ik hoop dat het me deze keer bespaard blijft, want wat was ik toen ziek zeg!!

14. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    Goedenavond, nou ik heb een afspraak voor de termijnecho gemaakt vandaag, het is 25 maart geworden, nog 5 weken te gaan. Maar ik heb nu tenminste en datum om naartoe te leven :)

15. Vanille28

Vanille28 Lid

4 jan 2015
    81
    0
    0
    Het stelt me wel gerust als ik lees dat meer meiden nog niet misselijk zijn. Ik heb stiekemd toch weer een test besteld, want dinsdag komt MvM en zij gaat natuurlijk ook een test afnemen. Zelf heb ik al een week niet meer getest dus even voor de zekerheid. :)
    Ik heb op dit moment geen symptomen, maar dat kan ook komen omdat ik gisteren de hele dag ziek op bed heb gelegen. Geen inspanning geleverd gisteren.

16. maleintje

maleintje Lid

10 jan 2015
    99
    0
    0
    Pedagogisch Medewerker
    Emmen

Dat merk ik zelf ook hoor! Als ik gewerkt heb ben ik echt kapot s'avonds en meestal ben ik s'middags misselijk.... Als ik lekker vrij ben en niet zoveel doe thuis heb ik bijna nergens last van....

17. Jughi

Jughi Bekend lid

28 okt 2014
    710
    1
    0
    Haha ben ik toch besmet door het test virus.. :cool:
    Maar gaf 2-3 weken dus loopt mooi op... Heb er nog eentje, voor volgende week! Hopelijk zie ik dan de drie plus :)
    Daniëlle, hoe gaat het nu met je??

18. SteffieD

SteffieD Fanatiek lid

17 mrt 2014
    1.696
    853
    113
    Vrouw
    Putte, Noord-Brabant
  19. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

haha, Ik had voor mezelf al zo goed besloten dat ik niet ging testen maar nu zie ik jullie testen en wil ik ook!
    Maar ik doe het niet, het mag niet van mezelf :)

20. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    Bloeding is gestopt nog voor bedtijd.
    Heb de hele ochtend al menstruatiepijn krampjes in me buik (voelt heel raar als plofjes dat me man vroeg weet je zeker dat je jezelf niet voor de gek houd)
    Misselijkheid is begonnen heletijd sta ik te kokhalzen.

Elk krammpje elk steekje denk ik hoort dit? Of ist verlies begonnen.. kan dr niks aan doen maak mezelf helemaal gek..

Herken het geen vam alle van mn eerste..

Vandaag komt moeders voor moeders en maandag heb ik een afspraak int ziekenhuis ivm medicatie.

zoo dat was me weer een verhaal haha
    Leuk he die clearblue testen haha jammer dat ze verdwijnen he :(

Deel Deze Pagina