dames ik ben zo stom geweest. Ik heb van de week een pastasaus gemaakt met 200 ml rode wijn. Ik dacht dat het verdampte en nu lees ik dat dit niet helemaal gebeurd. Saus heeft een uur opgestaan en heeft voor de 2x keer in de magnetron gestaan. Hoe heb ik zo stom kunnen zijn. Heb de alcohol afgezworen en nu dit.
Dat beetje kan vast geen kwaad!! Met mijn eerste zwangerschap teste ik negatief en vervolgens op het feest van mijn moeder (50) en hun 25 jarige bruiloft flink wat drank naar binnen getankt 2 weken later alsnog positief getest wat voelde ik mij stom.. Gelukkig is er een mooi mannetje uit voort gekomen!
Geloof ook niet dat het veel kwaad kan als het bij 1x blijft! Ik heb toen ik net (4 weken) zwanger was van mn dochtertje een feest gehad bij ons in t dorp en me zeker niet ingehouden omdat ik het niet wist en eigenlijk ook niet verwachtte. En ze is gezond ter wereld gekomen .
Dames wat zijn er een hoop al gestart met mvm, super leuk om te zien! Mijn moeder heeft ook meegedaan, vobd dat zo leuk om te horen. Hier komt ze maandag ochtend. Vandaag gewerkt en ben echt moe er van. Heb vandaag de hele dag wat gerrek gevoeld robd bm dus dat was wel fijn. Verder voel ik nog steeds weinig. Heel af en toe denk ik dat mijn tepels wat gevoelig worden maar het zet niet echt door ofzo. Moet het hele weekend werken dus hopelijk snel maandag. Ook ik hoop danvoor de test van mvm een 3+ te zien op de cb
Danielle dat is vast even schrikken geweest. Fijn dat het iig gestopt is! Duurt het nog lang voordat je een echo krijgt?
Ik hoop stiekem maandag! Dan heb ik een gesprek bij de gyn eigenlijk ivm de schildklier maar hopelijk willen ze gauw even kijken? ^^ Anders pas 9 maart bij Geertgen Ik heb ook nog een hoop van die ovulatietesten liggen.. Had een grootverpakking gekocht haha
Lijkt me ook niet dat het kwaad kan van die wijn. Ik heb ook veel foute dingen gegeten en gedronken. Was 2 dagen overtijd en ik dacht ik zal wel ongesteld worden. Heb Veel sushi gegeten en pinocolada gedronken. Ik maakte me daar ook zorgen over maar de vk zei dat het niet zoveel kwaad kon als ik het maar niet meer deed.
Wijn in de pastasaus is zeker wel voor een groot deel verdampt, al blijft er een beetje achter. Maar denk dat die hoeveelheid niet heel veel kwaad kan. Ik kook ook wel eens met wijn of port en dat ga ik voor de zekerheid niet meer doen. Maar zou me er achteraf niet meer druk over maken. Ik woon in Dordrecht.
Na een uur sudderen is 75 procent verdampt. Stel de wijn was 12 procent dan is er nog 3 procent over. Je hebt ook niet alle saus alleen op denk ik?
Grappig, clubje Wageningen, clubje Dordrecht en een clubje Tilburg was er ook al. Zo ontdek je nog eens wat, haha! Ik woon in Zwolle. Iemand anders uit clubje Overijssel? Hier de hele dag al sterkere symptomen. Buikpijn, misselijkheid, moodswings, zere borsten. Hopelijk een teken dat de hormonen goed hun werk doen. Maar die buikpijn blijft toch een symptoom waar ik ook een beetje ongemakkelijk van word...