Wij wonen in een flat met nog 60 andere, dus ze weten vast niet dat het voor mij haha. Ben wel een beetje bang voor de stank.. Hoop dat dat mee valt!
Ik heb het ook steeds koud, maar ben dan ook een kou kleum sowieso al. Mijn vriendin zei dat zwangeren het juist vaak heel warm hebben?? Nou ik niet hoor!!
Nou kan me van vorige zwangerschappen ook herinneren het zo warm te hebben. Heb het nu ook voortdurend koud! Misschien verderop in de zwangerschap dat we het warm krijgen!! Vandaag heb ik de verloskundige gebeld. Daar heb ik 25 maart intake en echo. Duurt nog lang, gelukkig 11 maart al bij de gyn een echo! Alhoewel ik dat ook nog vreselijk lang vind duren!!
Debjj: beterschap, ik hoop dat je snel weer opknapt. Mother Mary: ja die gedachtes heb ik ook de hele tijd en dan vooral dat het niet goed gaat. Ik ga bijna om het kwartier naar de wc omdat ik bang ben dat ik bloed ( daar is mijn mk en mijn B bz ook mee begonnen) maar elke keer is het nog niks. Dan voel ik me weer stom omdat ik me zo druk maak, maar na 10 minuten begint het weer van voren af aan.. Zeehondjes: ja echt heel spannend, ik ben dan volgens de gynaecoloog om en nabij de 6 weken. Die maandag erop gaan we met vakantie, dus hoop wel dat het een leuke vakantie wordt.. en voor de rest heb ik het inderdaad ook ijskoud en ben niet warm te krijgen en heb ik het idee dat m'n borsten op springen staan. Ook heb ik al de halve dag een trillend ooglid, iemand daar ervaringen mee? Maar voor de rest gaat het goed. 😉
@zeehondje nou indd super blij mee! k heb geregeld dat ze het in de achtertuin ophalen. .ziet niemand de kratten staan hihi want bij ons wandelen er alle buurvrouwen voorbij met kids naar school..en aangezien ze t nog niet weten hihi..
Hoi dames! Moest best veel terug lezen dus ik ga niet op iedereen reageren! Excuus! Allereerst welkom aan de nieuwelingen!! En ook van harte gefeliciteerd! @MotherMary: denk dat het idd je hormonen zijn! Gewoon aan positieve dingen blijven denken!! Hier ook janken om elke scheet hoor! @ kou: niet super veel last van eigenlijk! Ook niet super warm hoor! Voel me gelukkig al iets beter! Klokje rond geslapen en dat heeft me goed gedaan! Toch als m'n maag leeg is, gelijk misselijk.. Ook de vermoeidheid blijft aanhouden dus ik heb te vroeg gejuicht dat ik zo weinig last heb van kwaaltjes 😂 Voor de rest nog 3 NACHTJES SLAPEN!!! (Eerste echo) Ben zoooo zenuwachtig al!
Spannend Steffie. Deze week gaan de eerste met een echo aftrappen. Bij mij gaat de vermoeidheid ook opspelen. Slaap veel en na een dag werken geen zin meer in dingen behalve bank hangen
Uitgerekende datum 13oktober Pretty Green Eye, 22jaar, 1e kindje 16 oktober SuusRH, 25 jaar, 1e kindje 17 oktober Patriez26, 28 jaar, 2e kindje Vanille28, 29 jaar, 1e kindje Pitahaya 'bannerpusher', 29 jaar, 1e kindje Lilliesleaf, 30 jaar, 1e kindje Manonvd, 34 jaar, 2e kindje Jinne1982, ? jaar, 2e kindje Spring28 , 28 jaar , 3e kindje 19 oktober MotherMary, 31 jaar, 2e kindje Winky, ? Jaar, 2e kindje Aislyn, 34 jaar, 2e kindje El83, 31 jaar, 3e kindje 20 oktober Steffied, 27 jaar, 1e kindje Maleintje, 24 jaar, 1e kindje Linn1984, 30 jaar, 2e kindje 21 oktober Roosenkids, 25 jaar, 3e kindje LizG, 24 jaar, 1e kindje Bloem93, ? Jaar, 1e kindje Molly27, ? Jaar, 1e kindje 22 oktober Andreake, 30 jaar, 2e kindje DeBJjJ, 24 jaar, 2e kindje Zeedauw, ? jaar, ?e kindje Lientje27, 27 jaar, 1e kindje 23 oktober Meisje1977, 37jaar, 1e kindje Ponnetje, 32 jaar, 3e kindje 24 oktober xDanielle, 24 Jaar, 2e kindje Lieke86, 29 jaar, 2e kindje Disneymama88, 26 jaar, 2e kindje Jughi, 27 jaar, 1e kindje 25 oktober My girl 2012, 33 jaar, 2e kindje MamaTom, 27 jaar, 2e kindje 26 oktober BlijeIk, 27 jaar, 1e kindje Sunshine813, 34 jaar, 2e kindje Marjo88, ? Jaar, 2e kindje Zeehondje, 34 jaar, 2e kindje 28 oktober Besjes, 27 jaar, 2e kindje Butterfly84, ? jaar, 1e kindje 29 oktober Thea23, ? jaar, 4e kindje Kreeftje81, 33 jaar , 1e kindje afspraken en echo's 23 februari xDanielle, gyn 27 februari SteffieD, 1e echo Molly27, 1e echo Lientje27, 1e echo Spring28 , 1e echo 3 maart Vanille28, 1e echo SuusrRH, intake vk Roosenkids, 1e echo 4 maart Lilliesleaf, 1e echo Zeehondje, 1e echo 5maart Pretty Green Eye, 1e echo Kreeftje81 , 1e echo 7 maart Patriez26, 1e echo 9 maart Manonvd, 1e echo/intake Pitahaya, 1e echo/intake xDaniëlle, 1e echo (geertgen vruchtbaarheidskliniek) DeBJjJ 1e echo ( fertiliteits- kliniek Twente ) 10 maart Patriez26,1e afspraak vk My girl 2012, intake vk Linn1984, intake vk Lieke86, 1e echo 11 maart MotherMary, 1e echo My girl 2012, echo ha Bloem93, 1e echo gyn Disneymama88, 1e echo El83, 1e echo Besjes, 1e echo/intake 12 maart Maleintje, 1e echo MamaTom, 1e echo 13 maart Meisje1977, 1e echo en intake LizG, 1e echo en intake Sunshine813, 1e echo 16 maart My girl 2012, 1e echo vk Bloem93, intake vk Butterfly84, 1e echo 17 maart Sunshine813, intake vk 18maart Prettygreeneye, 2e echo Aislyn, 1e echo 23 maart Patriez26, termijnecho 24 maart xDanielle, intake/echo vk 25 maart Ponnetje, termijnecho El83, intake vk 26 maart Winky, 1e echo 31 maart Meisje 1977, termijnecho 1april Pretty Green Eye, 3e echo: 12weken + nekplooimeting
@allen, dank voor jullie geruststellende woorden. Als ik mijn eigen verhaal nu terug lees, klinkt het best dramatisch... Dat is dus wat zo'n bui met me doet! Gelukkig zijn het nu maar buien. Weet wel dat ik een aanleg voor neerslachtigheid heb. Daar heb ik het al eens met de gyn over gehad, voor ik zwanger was, en die heeft mij toen al verzekerd dat er een heleboel begeleiding beschikbaar is in zo'n geval. Dus mocht het ooit serieus worden, dan weet ik dat ik ergens heen kan. En tot die tijd ben ik blij dat ik bij jullie terecht kan. DBjjj, Beterschap! Balen zeg! Van zwanger zijn kun je je al beroerd genoeg voelen, zonder griep er bovenop. Hoop dat je je snel beter voelt! MvM, ik ben gewoon thuis als de flessen worden opgehaald, dus hier wordt gewoon aangebeld. Wij hebben geen zijkant, achterom of voortuin, dus buiten is geen optie. Dan staan ze rechtstreeks op de (drukke) stoep. Lijkt me niet handig. Symptomen: koud alleen overdag, 's avonds ben ik juist warm. Ideaal, want normaalgesproken ben ik 's avonds niet warm te krijgen. Wel enorm moe, na 4en kun je me afschrijven. Misselijkheid en pijnlijke borsten nog steeds met vlagen. Rare klachten: hartkloppingen, levendige dromen, en Kreeftje, ik herken ook dat triloog! Tijden niet gehad en nu bijna elke dag. El83, je bent bijgewerkt op de lijst. (En Pitahaya, jij ook! ) Ik kijk met jullie mee uit naar de eerste echo's van de lijst, ladies!
Ik ga toch maar wachten tot de eerste echo voordat ik mee ga doen met MvM. Zeker ook omdat ze bij ons alleen in de voortuin neergezet kunnen worden en ik het pas bekend wil maken bij de buren enzo als we een goede echo hebben gehad. Las wel net bij een ander topic dat de Pregnyl die ervan gemaakt wordt weer eens op was en dat zij een ander merk (Duits volgens mij) nu krijgt. Best erg. Die Pregnyl wordt namelijk ook als afslankmiddel gebruikt terwijl daar onderzoeken naar gedaan zijn dat het helemaal niet werkt!!! Maar een rechter heeft het goedgekeurd las ik laatst. Hebben we eigenlijk al iets van Danielle gehoord? Zij had gister haar eerste afspraak/echo zie ik in de lijst. Hoop dat alles goed is. Ik heb nu vakantie, dus kan lekker meelezen. Zal volgende week wel weer wat moeilijker worden en dan kan ik het vast niet meer allemaal bijhouden. Werk in het onderwijs en de rapporten+gesprekken komen er ook weer aan. Druk, druk, druk dus de komende weken.
Hier ook ontzettend moe...werk 4 dagen in de week dus ben al na n halve week afgeschreven...gelukkig gaat t deze week n klein stukje beter. Deze zwangerschap loopt nu al echt helemaal anders...veel moeier, en misselijk. Ben ook flink duizelig af en toe. Hoop niet dat dat n keer gebeurt wanneer ik in de auto zit. @depressievlagen: dat heb ik ook. Maar heeft bij mij ook wel te maken met de grenzen waar ik nu tegenaan loop (na n nacht slapen nog niet fit bijvoorbeeld) merk ook dat de mammiehormonen weer opspelen...ben normaal niet wakker te krijgen snachts maar slaap nu heel licht.
Nouououououou! Ik wil niet als Banner pusher op de lijst staan. *krijgt enorme emotionele huilbui zoals zwangeren dat doen*
Hij was bedoeld met liefdevolle knipoog. Maar aangezien ik met mijn hormonen ook niet tegen tranen kan, gaat hij er NU weer af. Niet meer huilen hoor!
Uitgerekende datum 13oktober Pretty Green Eye, 22jaar, 1e kindje 16 oktober SuusRH, 25 jaar, 1e kindje 17 oktober Patriez26, 28 jaar, 2e kindje Vanille28, 29 jaar, 1e kindje Pitahaya, 29 jaar, 1e kindje Lilliesleaf, 30 jaar, 1e kindje Manonvd, 34 jaar, 2e kindje Jinne1982, ? jaar, 2e kindje Spring28 , 28 jaar , 3e kindje 19 oktober MotherMary, 31 jaar, 2e kindje Winky, ? Jaar, 2e kindje Aislyn, 34 jaar, 2e kindje El83, 31 jaar, 3e kindje 20 oktober Steffied, 27 jaar, 1e kindje Maleintje, 24 jaar, 1e kindje Linn1984, 30 jaar, 2e kindje 21 oktober Roosenkids, 25 jaar, 3e kindje LizG, 24 jaar, 1e kindje Bloem93, ? Jaar, 1e kindje Molly27, ? Jaar, 1e kindje 22 oktober Andreake, 30 jaar, 2e kindje DeBJjJ, 24 jaar, 2e kindje Zeedauw, ? jaar, ?e kindje Lientje27, 27 jaar, 1e kindje 23 oktober Meisje1977, 37jaar, 1e kindje Ponnetje, 32 jaar, 3e kindje 24 oktober xDanielle, 24 Jaar, 2e kindje Lieke86, 29 jaar, 2e kindje Disneymama88, 26 jaar, 2e kindje Jughi, 27 jaar, 1e kindje 25 oktober My girl 2012, 33 jaar, 2e kindje MamaTom, 27 jaar, 2e kindje 26 oktober BlijeIk, 27 jaar, 1e kindje Sunshine813, 34 jaar, 2e kindje Marjo88, ? Jaar, 2e kindje Zeehondje, 34 jaar, 2e kindje 28 oktober Besjes, 27 jaar, 2e kindje Butterfly84, ? jaar, 1e kindje 29 oktober Thea23, ? jaar, 4e kindje Kreeftje81, 33 jaar , 1e kindje afspraken en echo's 23 februari xDanielle, gyn 27 februari SteffieD, 1e echo Molly27, 1e echo Lientje27, 1e echo Spring28 , 1e echo 3 maart Vanille28, 1e echo SuusrRH, intake vk Roosenkids, 1e echo 4 maart Lilliesleaf, 1e echo Zeehondje, 1e echo 5maart Pretty Green Eye, 1e echo Kreeftje81 , 1e echo 7 maart Patriez26, 1e echo 9 maart Manonvd, 1e echo/intake Pitahaya, 1e echo/intake xDaniëlle, 1e echo (geertgen vruchtbaarheidskliniek) DeBJjJ 1e echo ( fertiliteits- kliniek Twente ) 10 maart Patriez26,1e afspraak vk My girl 2012, intake vk Linn1984, intake vk Lieke86, 1e echo 11 maart MotherMary, 1e echo My girl 2012, echo ha Bloem93, 1e echo gyn Disneymama88, 1e echo El83, 1e echo Besjes, 1e echo/intake 12 maart Maleintje, 1e echo MamaTom, 1e echo 13 maart Meisje1977, 1e echo en intake LizG, 1e echo en intake Sunshine813, 1e echo 16 maart My girl 2012, 1e echo vk Bloem93, intake vk Butterfly84, 1e echo 17 maart Sunshine813, intake vk 18maart Prettygreeneye, 2e echo Aislyn, 1e echo 23 maart Patriez26, termijnecho 24 maart xDanielle, intake/echo vk 25 maart Ponnetje, termijnecho El83, intake vk 26 maart Winky, 1e echo 31 maart Meisje 1977, termijnecho 1april Pretty Green Eye, 3e echo: 12weken + nekplooimeting
@Zeehondje, met een echo met 6+2 heb je daarna ook nog tijd zat voor MvM toch? Geniet van je vakantie, ik ken het, heb zelf ook in het onderwijs gewerkt! Ik ben ook erg nieuwsgierig naar hoe het met Danielle is. Ik hoop dat alles goed gaat! Ze zou geen officieel geen echo krijgen geloof ik, maar wie weet... Ben benieuwd! @Jinne ooooh hier ook xo'n andere zwangerschap! Niks aan de hand bij mijn zoontje, echt niks! Nu misselijk, moe, soms somber, heb puistjes en hou nu al vocht vast. Great. Zou het dan inderdaad nu een meisje worden? Die schijnen al je schoonheid uit je te zuiger. . Lang leve de bakerpraatjes!
Ohhh wat gaat dat snel hier..., wel fijn/leuk zo in mijn slapeloze nachten Nog meer dames hier last van ?? En jaaa echt Zeehondje, vind het heel spannend, ik reken ook nog niet op een kloppend hartje, maar wie weet .. Truste allemaal!
Ahhh hij is weer weg! *emotionele plakknuffel met veel snot en tranen zoals zwangeren dat doen* Maar ik blijf de Banner pusher