PrettyGreenEye wat een rot reactie zeg!! Probeer het een beetje van je af te zetten. Hier komt "mvm" pas volgende week vrijdag. Ze had het druk zei ze. Maar dan missen ze toch wel gewoon een week goede urine. Maar ja, niks aan te doen.
Wel een inimini buikje maar dat is nog van de hormonen. Wel raar zo'n grote buik dan, misschien moet je dat even laten controleren! Heb je geen ontsteking of zo of houd je geen vocht vast?
Nee nergens last van ook pas 1 kilo aangekomen vanaf de laatste x dat ik gewogen heb. Schrok er zelf ook van (ben van mezelf niet slank dus het valt gewoon wat sneller op als het ipv alleen vetrollen naar rond gaat)
hier begint er ook een mooi (darmen) buikje te ontstaan... aan het einde van de middag/avond heb ik meestal de knopen van mn broeken openstaan ;p ik ben ook niet 1 van de dunste...dus misschien dat je buik dan sneller een zwangerschapsvorm krijgt ofzo? dit is mn eerste dus heb verder ook geen vergelijkingsmateriaal ofzo...
Danielle' wat apart dat je zo snel al een buik krijgt! Ik heb vooral na het eten een flinke buik, en ben afgelopen week 1 kilo aangekomen, maar dat is geloof ik meer door al dat vreten wat ik doe haha. molly27; Jammer dat ze dan inderdaad een week mislopen, alle kleine beetjes helpen zou je denken! Ik begin morgen met plassen, dan mag ik ook meteen mn 6 weken dansje doen! Is toch een soort van mijlpaal haha. Lillysleaf; oh snachts doen mn borsten ook zo'n zeer, kan er bijna niet op liggen en soms zitten er momenten bij dat ik al naar wordt als me vriend er naar kijkt.. Ben overigens wel blij met het feit dat ze groeien, want ik heb al zo weinig
PGE Wat STOM die reactie!! Vind het echt vervelend voor je!! Maar zolang jullie maar gelukkig zijn, dat is het allerbelangrijkste!! @combinatietest: nog niet helemaal over uit! @ buikje: hier al een klein darmenbuikje.. Hij voelt ook anders aan! @ misselijk: zit er aan vast! Al 2 ochtenden fijn met de wc pot geknuffeld! Ook zoo moe! Gelukkig morgen enkel een vergadering van een paar uurtjes en dan lekker weekend!
@combinatietest: dat doen wij niet, we zien wel hoe het gaat. @buikje: hier al een buik, maar die is er nog van de vorige keer. Helaas was die nooit weg geweest . @misselijk: gelukkig niet, al zou het wel fijn zijn dat die vreetbuien stoppen! Gelukkig kan ik me nog tegenhouden ook omdat we zo goed als geen snoep in huis hebben maar toch, liever geen trek in eten en alleen al het benodigde eten dan te veel en vooral te slecht eten..
Pretty green eyes: met mijn hormonen waren ze er niet ongeschonden vanaf gekomen naar inderdaad ze zijn het niet waard en het gaat straks om jullie gezin. Buikje: en beetje gespannen vooral in de avond. Kwaaltjes: als ik terug lees van mijn dochter valt het Tot nu toe echt mee! Zat van haar met deze weken al aan de pillen van de misselijkheid. Bit overgeven maar weken beroerd. vertellen: wij zeggen Het na de tweede echo, de eerste bij vk. Op het werk niet lang erna heb een klein team en voelt als liegen terwijl ze me dan ook kunnen ondersteunen mocht ik dit nodig hebben.
@pge wat jammer zo'n reactie! En ook niet netjes van ze. Geniet van de mensen om je heen die wel blij voor jullie zijn! @combinatietest; dat gaan wij niet doen. Hebben we bij Milan ook niet gedaan en heb er geen spijt van. Ik vind het niets dat je een percentage krijgt. @buikje; ik ben best slank, 1.75m en weeg 65 kilo en heb hier al een flink buikje waar ik wel op moet letten wat ik aan doe als ik nog geen vragen erover wil @kwaaltjes; sinds iets van 3 dagen flink misselijk. Net niet overgeven, op het randje. Wat eten helpt! En doodmoe. Probeer in de middag meestal ff te slapen als mijn zoontje ook slaapt anders red ik de avond niet. @vertellen; wij vertellen het aan ouders na de 1e echo met 8 weken. Vrienden en rest van de familie na de termijnecho (is met 10 weken)
meisje: tankx voor de knuf. disneymama: ze doet zelfs nooit moeite om naar ons thuis te komen. we wonen 30min verderop dus niet eind vn de wereld. ze komt hr zoon nooit opzoeken mr wel zeuren als hij er een week niet geweest is.
Danielle heb je een foto van jouw buikje? Misschien vinden wij het wel heel erg meevallen! Hier een beetje buikje..vooral savonds, mijn vrienden zou het op vallen denk ik!
Pge: wat een rot reactie zeg! Gelukkig heb je veel steun van je man. Knuffel voor jou. Kwaaltjes: nog steeds koud, zere borsten, trillend ooglid en hartstikke moe. Buik: erg opgeblazen, voel me hartstikke dik Combinatietest: indenk wel dat we die laten doen. Vertellen: aan vader en schoonouders denk ik na de eerste echo, op het werk pas na 12 weken, als het lukt om nog zolang m'n mond te houden..
Oh dat ken ik PrettyGreenEye! Mijn schoonmoeder woon 10 minuten met de fiets hier vandaan, maar ze is nog nooit hierheen gekomen.. Ze wil ook niet oppassen op mn dochter terwijl ze dit wel voor haar dochter doet. Maar ze kan me wat. Als zij geen moeite wil doen om haar kleindochter te leren kennen komt ze er vanzelf wel achter. Ga me er niet meer druk om maken, genoeg gedaan. Ben ook benieuwd hoe die van mij gaat reageren. Vorige x reageerde ze ook erg lauw, allemaal daar trouwens op 1 schoonzus na. Maar je wordt wel gefeliciteerd, dus dat is nog iets zal ik maar zeggen . Maar wel jammer en snap je teleurstelling en woede helemaal!!
Wauw wat wordt er veel gekletst hier! Welkom asn de twee nieuwe dames, allebei met een heel traject achter de rug. Ik duim voor plakkertjes! Vertellen: vervelend zeg die nare reacties. Daar zou ik ook echt van balen. Wij hebben het alleen nog ouders verteld en de schoonouders en mijn vader zeiden 'dat dachten we al dat de 3e snel zou komen' en meteen feliciteren en super blij. Mijn moeder was heel verrast, dacht dat we nog even wilden wachten maar ook super blij. Bij de eerste ook super reacties gehad op 1 na: mijn schoonzus zei vrijwel meteen 'o nou maar hopen dat t geen mongooltje is dat lijkt me zo erg' Vond ik zo'n rare opmerking. Combinatietest: eerste twee keer niet gedaan en nu ook niet. Als er iets heel ergs is waardoor de kleine niet levensvatbaar is zien ze dat vaak op de 20 wk echo. Een kindje met een beperking zal ook welkom zijn. Buik; bij mij ook erg opgezet. Gaat volgens mij weer weg omdat het darmen zijn. Eerste keer pas met 20 wk zichtbaar buikje en tweede bij 15 wk. Ben benieuwd hoe t nu zal lopen. Slapen: ik ook last van onrustig slapen en levendige nare dromen. Verder gevoelige borsten en af en toe vlagen misselijk. Hopelijk vrijdag mooie echo. Daniëlle. Fijn dat ze een vruchtzak zagen met misschien een vruchtje. Hopelijk half maart mooi kloppend hartje
Dank je wel spring28☺️ Ben zo benieuwd, blijft het zitten? Hoe voelt het straks als de baby wat groter is? Hebben jullie dat ook?
Zo meiden. Was ff niet geweest, veel gekletst zeg Ik heb sinds maandag bloedverlies. Geen stolsels wel af en toe krampen. Daarom morgen een echo. Ben zo bang meiden. Ik moet er n iet aan denken dat het mis is. Zijn er meer die geen last hebben van hun borsten? Ik ben smorgens misselijk bij wakker word. Verder weinig eetlust en last van mm'n darmen
@PGE wat een rotwijf zeg..snap helemaal dat je niet meer vriendelijk tegen dr blijft. .groot gelijk hoor! Fijn Danielle dat er wat te zien was Combinatie test: Nee ga ik niet aan beginnen. Vandaag dagje 9maanden beurs. .wie kom je tegen; Dinand Woesthoff was wel erg leuk hihi Maar merk het wel hoor dat t vermoeiend is..mn onderrug voel k best goed..nu maar even bankhangen en nix doen hihi. ..