16 t/m 31 oktober 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patriez26, 8 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83

heel veel sterkte . Ik wens jou ook dat het je snel gegund is

2. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83

spannend. Heel veel succes

3. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    meiden met bloedverlies wat spannend. Het kan slecht nieuws betekenen, maar het hoeft niet.
    Ik ken iemand die 2 weken heeft gebloed rond de 5 weken en nu een wolk van een kind heeft.
    Ik duim heel hard!!!!!!!!!!!

4. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Ik hoop zo dat het alsnog gewoon goed nieuws wordt voor jullie!
    Vreselijk zeg.. Mijn moeder is 9 maanden 'ongesteld' geweest toen ze zwanger was van mijn zus.
    Wil geen onnodige moed in praten, maar het is niet altijd negatief.
    Hopelijk horen jullie daar bij en zit het toch nog goed!

5. disneymama88

disneymama88 Bekend lid

6 jan 2015
    601
    0
    16
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster
    Zuid-Holland
    Jeetje wat klote zeg!! Sterkte dames! :(

6. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Ik werk 40 uur dus helaas geen tijd om de hele dag mee te kletsen.

Voor de dames met bloedverlies; zwaar K! Ik weet er helaas alles van :( Hopelijk hebben jullie snel meer duidelijkheid!

Ik heb vooral 's avonds een opgezette buik. Verder ben ik sneller moe, af en toe wat misselijk en enorm zere borsten. Werd er vannacht wakker van. Auwieee!! Verder mag ik niet klagen! Kan alleen niet wachten tot de eerste echo 10 maart. Duurt veeeeeeeel te lang!!

7. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Dankjewel jij ook meid!

K durf mn banner nog niet weg te halen..strax ist ineens wel goed. .maar ja. .die hoop heb k laten varen..:(

8. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Maar... jij zit nu dus eigenlijk gewoon in onzekerheid tot 10 maart? Dat kan toch niet!

9. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Ja zoiets..maar als mn test negatief is vant weekend of afloopt weet ik genoeg..helaas..

10. Pitahaya

Ohja, je moest van het weekend een test doen. Hmm... ja, okay. dan weet je inderdaad genoeg. Jeetje zeg. Maar dan alsnog moet het wel even gecheckt worden of alles wel weg is toch?
    Sterkte meis, hoop dat het gewoon goed zit. Dat het bloeden nu is gestopt is wel een goed teken.

11. MamaTom

MamaTom Actief lid

5 jan 2015
    197
    18
    18
    NULL
    NULL
    Sterkte meiden, ik hoop voor jullie dat het goed komt.

Wil niet egoïstisch overkomen, maar wordt door deze verhalen momenteel heel erg onzeker :( Zoontje logeert momenteel bij oma, heb dus ook geen afleiding.

Argh, net echt zo´n momentje gehad, wilde ipv alleen het theezakje de hele theepot in de afval doen. Herkent iemand zoiets ook al?

12. Pitahaya

Haha, nee zulke gekke dingen heb ik gelukkig nog niet.

Maar joh, je mag je onzeker voelen.
    Hoe lang ben jij nu zwanger? Maak je ook een nieuwe banner?

13. MamaTom

MamaTom Actief lid

5 jan 2015
    197
    18
    18
    NULL
    NULL
    Haha, net gedaan, meisje1977 zei het ook al. Nu eindelijk voor elkaar gekregen.

14. Pitahaya

Jippppiieee!!

15. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83

Goed bezig. Dat onzekere herken ik ook hoor!

16. MamaTom

MamaTom Actief lid

5 jan 2015
    197
    18
    18
    NULL
    NULL
    Bij mijn eerste zwangerschap had ik het helemaal niet, had toen ook vrij snel een (vaginale) echo, met 6 weken. Nu moet ik nog twee weken wachten, en oh, wat duurt het lang :) En eigenlijk alleen omdat manlief natuurlijk mee wil, maar pas op die donderdag een afspraak mogelijk was die ons allebei uitkomt.

17. disneymama88

disneymama88 Bekend lid

6 jan 2015
    601
    0
    16
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster
    Zuid-Holland
    Ik had met de vorige 2x ook een inwendige echo met 6 weken en moet nu ook wachten tot 8 weken! Maar hoop dan ook wel veel te zien!

18. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    ja klopt k heb 10 maart de echo staan dus dan gaan ze kijken..als t negatief is..of t allemaal weg is..ja das t gekke..de 1ex vloeide k flink na de dagen erna..en nu..nou alst 1 drupje is ist veel..

19. MotherMary

MotherMary Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.748
    2
    0
    theaterdocent, regisseur en leerkracht basisonderw
    Overijssel
    Tjee, wat een spanning... maar je blijft gewoon lekker bij ons op de lijst staan, hoor! We halen je er niet af zolang er hoop is! Ik duim mee!
    Trouwens, over dat testen... wat een raar advies! Geloof dat HCG best lang in je lichaam kan blijven, dus een test dit weekend klinkt mij niet als supernuttig in de oren. Of je zou er over een week nog een moeten doen en dan kijken of het afloopt ofxo... nouja, raar advies in elk geval.

20. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    @zeedauw , heel veel sterkte , ik heb er geen woorden voor :(
    @Butterfly , ik hoop voor jou nog een positieve echo ik duim echt heel hard !
    @Lieke ik duim heel hard ! , maar ik vind niet dat ze je zo in onzekerheid mogen laten , misschien een second opinion aanvragen?

Hier nog steeds ziek , weinig kwalen en van al dit onzekere en verdrietige nieuws word ik ook knap onzeker :( blegh het is vandaag geen goede dag

ben vandaag wel mogen starten met MVM wat een verschrikkelijke lucht o_O * en ik ben nog wel verkouden *

Deel Deze Pagina