Goedemiddag dames, Leuk nog een oktober-topic. Ik kom me hier ook maar melden als dat mag. Vandaag positief getest. Foto's van test staat hier: http://www.zwangerschapspagina.nl/ben-zwanger/561241-een-tweede-spontaan-wondertje.html
Gefeliciteerd! Wat fijn dat je zwanger bent! Dan zou je dus vrijdag of zaterdag 4 weken zijn? Ik zou ergens net na je NOD bellen. Ik heb 4 dagen later gebeld. Gezellig dat je hier komt meekletsen.
Ik stik ook van de honger en dit had ik mijn eerste zwangerschap ook! Ik ging er elke nacht uit voor 1 of 2 crackers met kaas. Vannacht werd ik ook al wakker van de honger. Begint dit nu alweer gewoon er maar aan toegeven je lichaam zal het wel nodig hebben. Gewoon een beetje gezonde dingen blijven eten
Ik heb dat niet zo erg, dat ik meer honger heb... Ga dan meteen weer twijfelen of dat dan wel goed zit. Pfff, onzekerheid weer! Ben ook druk op het werk dus vaak weinig tijd om over dit soort dingen te piekeren, haha. Ik wil toch wel bellen naar de verloskundige maar ben gewoon zoo bang dat het niet goed zit. Dat nieuws wanneer iemand je dan verteld dat het niet goed zit. Dat is zo vreselijk naar! Ik kan dat nieuws eigenlijk niet aan nog een keer. Maar ik heb er nu geen invloed meer op. We moeten er maar van uit gaan dat het goed zit. Mijn buikje groeit, ik ben misselijk.... Maarja, toch onzekerheid. Heel irritant! Ik wil relaxt zijn!!
Dit is dan ook een hele vervelende periode vind ik! Ik heb gelijk naar de vk gebeld zodat ik het niet uit kan stellen! En het is waar wat je zegt, je kan er toch niets aan doen!! Maar we gaan van het beste uit toch!!!
SteffieD, ik heb precies hetzelfde Ben ook onzeker en angstig over het feit dat het weer mis kan gaan. Hier hebben we alleen niets aan maar als ik dan al die pijntjes in mijn buik voel dan denk ik 'oh nee is dit goed?, hoort dit erbij of toch niet?'. En heb naast al die pijntjes geen verdere kwaaltjes, misschien iets hongeriger dan anders? Weet ook niet precies hoelang ik zwanger ben aangezien ik eerst een miskraam kreeg en nu twee weken na een bloeding die op een menstruatie leek ineens zwanger ben. Ik dacht dat ik aan het ovuleren was bleek zwanger. De testen lopen nog op dus gelukkig niet af. Pfff wordt er zelf moe van. Hopelijk voelen jullie je beter en zelfverzekerder Voelen jullie je buik ook heel erg, krampjes, steekjes, etc)?
ik had ook het idee om in de loop van volgende week contact op te nemen. Ik ben trouwens 37 jaar, 1e kindje. Heb eeb relatie van 11 jaar
JeeeeeeeeeeeeJ! Jij ook hier!! GEFELICITEERD! Wij zaten in de zelfde NOD-lijst. Ga je ook een mooie banner maken?
ik had ergens vandaag op je gereageerd omdat ik zag dat je zwanger was. Gefeliciteerd. Uiteindelijk was mijn eisprong ook vroeger en had ik in het clubje van 8-14 feb gekunt, maar ben blijven kletsen in het andere clubje. Was ik als eerste zwanger
Hee, Ik ben bijna 4 weken zwanger van ons 2e kindje. 3 jaar geprobeerd, 1 mislukte icsi 1 niet goed ontdooide cryo en in dezelfde ronde nu spontaan zwanger geraakt!
Oh, dat heb ik dan even gemist denk ik! Hop nu een beetje van topic naar topic. Hihi! Maar wat een super nieuws. Kunnen we toch nog gezellig hier samen door kletsen!!
Gefeliciteerd xDanielle hier ook veel krampjes hoor! en de stijve tepels herken ik ook sowieso zijn mijn borsten wel erg gevoelig... als ik met de auto over een drempel rijdt dan voel ik ze al... :O vermoeidheid is hier ook goed aanwezig.... val om 20.00 al bijna in slaap.... ;p heel gezellig....!
Gefeliciteerd Danielle! Hier naast die steken in krampen in buik geen verdere kwaaltjes. Laat ze maar komen, bevestiging dat alles goed zit haha.