16 t/m 31 oktober 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patriez26, 8 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. My girl 2012

My girl 2012 Actief lid

5 sep 2014
    120
    0
    0
    Jeetje zeg wat en verdrietig nieuws voor jullie! Zeedauw Heel veel sterkte en voor lieke en butterfly Ik duim hard voor jullie!

Zelf ook een dip dagje.... Ook niet echt veel kwaaltjes (meer)... af en toe wat mooie en mijn borsten gevoelig. Bij mijn dochter zat ik nu al aan de pillen tegen misselijkheid. (Of had Ik dat al gezegd.... Sorry geheugen is niet zo best).

Nog 13 dagen tot de echo.... Wat toch spannend.

2. SteffieD

SteffieD Fanatiek lid

17 mrt 2014
    1.696
    853
    113
    Vrouw
    Putte, Noord-Brabant
    Hoi meiden!

Wat een verdrietig nieuws allemaal!
    Veel sterkte voor de dames!!

Hier nog lekker misselijk! Gisteren enkel 's ochtends en vandaag niet 's ochtends maar nu... Gelukkig wel weekend!
    Ik denk dat het deels ook zenuwen zijn voor morgen want ik vind het toch wel super spannend!!

3. butterfly84

butterfly84 Bekend lid

4 apr 2012
    577
    46
    28
    Kinderopvang
    woudenberg
    Lieve meiden. Vanmorgen weer veel bloed verloren en daarna het vruchtje. Had veel pijn dus naar vk voor een echo. Die vertrouwde de boel niet hhelemaal en stuurde ons door naar t ziekenhuis. Daar werd bevestigd dat ik een miskraam heb gehad maar er was niets ernstigs te vinden verder. Ik ben ggesloopt en kapot van vverdriet

4. winky

winky Bekend lid

12 mei 2013
    665
    0
    0
    Sterkte voor de meiden bij wie het niet goed is gegaan. Hoop dat jullie gauw weer positief testen en een goede zwangerschap mogen hebben!

5. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Wat balen meiden bij wie het niet goed zit!
    Ik hoop echt dat jullie snel een positieve test in handen krijgen en dat de zwangerschap dan wel goed verloopt!

Ik heb hier net weer boven de plee gehangen, kokhalzen, maar uiteindelijk niet overgegeven. bah!

Ik weet niet meer wie het schreef maar het idee dat ik voor mvm in die flessen moet plassen gaat me nu al tegen staan, in combinatie met die misselijkheid, gadverdamme zeg.. blergh.

Ik weet echt niet of ik dat nog 10 weken volhoud!
    Hoe zou dat werken als je er vroegtijdig mee wilt stoppen?

6. PrettyGreenEye

PrettyGreenEye Fanatiek lid

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    pas ontslaan omdat ik aan mijn kinderwens begon, n
    ham, limburg, belgie
    zeedauw :( wat jammer! sterkte

7. My girl 2012

My girl 2012 Actief lid

5 sep 2014
    120
    0
    0
    Butterfly! Wat erg meid :(. Leef enorm met je mee en wens je heel veel sterkte! Knuffel! !!!.

8. PrettyGreenEye

PrettyGreenEye Fanatiek lid

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    pas ontslaan omdat ik aan mijn kinderwens begon, n
    ham, limburg, belgie
    lieke: vind het ook wel zonde dat ze je zo in onzekerheid laten en zoals mothermary zei: hcg blijft toch een tijdje? die test vind ik ook maar een raar idee

butterfly: ik word hier echt niet goed van! vind het zo erg meid! dikke knuffel en sterkte voor jullie..

9. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Hohhhhh, ik zag er al een berg tegenop om tegen me vader te vertellen dat ik zwanger ben door onze vreemde verstandhouding.

Nu sprak ik hem net via whatsapp en ik vertelde dat ik me niet goed voelde en moest overgeven.
    Zegt ie: Je bent toch niet zwanger hé?

Zucht..

Ik heb er overheen gelult..
    Nu wil ik het helemaal niet meer zeggen, gewoon omdat ik z'n reactie al kan voorspellen en die gaat zeggen dat ik m'n leven vergooi en nog zo jong ben en kinderen er altijd nog kunnen komen en je er niks aan hebt en alleen maar geld kosten en blabla.

Mijn vader is nogal apart, op z'n zachtst gezegd en ik ben altijd al een beetje bang geweest voor zijn mening en om hem dingen te vertellen omdat ik het idee heb dat hij altijd teleurgesteld in me is op de een of andere manier.
    Maar nu heb ik dus helemaal een brok in m'n maag zitten.. Pff

10. MotherMary

MotherMary Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.748
    2
    0
    theaterdocent, regisseur en leerkracht basisonderw
    Overijssel
    Jeetje Butterfly, had je toch echt iets anders gegund, zeker na jouw lange traject... Ik wil je een heel dikke digitale knuffel geven. Sterke met de verwerking van dit verdriet en ik hoop dat het voor jou toch ook snel waarheid mag worden. Liefs!

11. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Heel veel sterkte meid!! Dikke knuffel!

12. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Ach nee, vind dat dit niet zou mogen.
    Heel veel sterkte de komende tijd om dit een plekje te geven en weer nieuwe moed en vertrouwen te verzamelen voor de volgende poging. Knuffel.

MamaTom, herkenbaar. Heb al 2x m'n lenzenbakje met lenzen erin leeggegooid, doe de la open ipv de koelkast, loop naar de gang ipv de trapkast, enz. Ben er dan echt met m'n gedachten niet bij.

Heerlijke volke dag gehad vandaag. Van 10 tot 4 bij vriendin geweest. Dochters heerlijk met elkaar gespeeld (jaar verschil). Ben nu wel echt onwijs moe en heb een onwijs vol gevoel (3 pannenkoeken gegeten en liggen nog steeds een beetje zwaar op de maag).

13. SteffieD

SteffieD Fanatiek lid

17 mrt 2014
    1.696
    853
    113
    Vrouw
    Putte, Noord-Brabant
    Veel sterkte!

14. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    lieve butterfly , onzettend veel sterkte met dit onwijs grote verdriet , dikke knuffel !!

15. Lilliesleaf

Lilliesleaf Actief lid

1 okt 2014
    253
    1
    18
    Sterkte butterfly, kan me voorstellen dat dit enorm verdrietig voor jullie is. Ik wil je heel veel liefs en sterkte wensen en ik hoop heel erg op een een goede zwangerschap voor jou.

16. Spring28

Spring28 Actief lid

24 feb 2015
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte butterfly.

17. Spring28

Spring28 Actief lid

24 feb 2015
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    Verwardheid herkenbaar. Ik gooi weer allerlei woorden door elkaar zonder het door te hebben en doe soms hele rare dingen. Grappig verschijnsel is dat (en soms heel lastig. Zo zei ik tijdens mijn eerste zwangerschap meerdere keren tegen mijn man 'hoe was t zwemmen vandaag?' Om vervolgens boos te worden toen hij het niet snapte. Bedoelde ik eigenlijk mountainbiken haha)

18. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    Haha zou t???
    mijn vriendin voorspelt t dmv dromen: ook mij Moh n meisje. En laatst vroeg de kassajuffrouw aan mijn zoon of hij n broertje of zusje had: jaaha n zusje!

Nu ben ik wel erg nieuwsgierig!!

19. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    OMG over dromen! Ik droom altijd al heeeel levendig, ook bijvoorbeeld over affaires...nu heb ik afgelopen nacht zelfs gedroomd dat mijn man en minnaar aan t vechten waren over wie de vader was van deze baby...whoah toen ik vanmorgen wakker werd moest ik echt even bijkomen!

20. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    Zeedauw, lieke en butterfly, sterkte dames. Erg vervelend om te horen :(

Deel Deze Pagina