Lientje fijn dat je wat gerust gesteld bent. Hopelijk volgende keer mooi kloppend hartje. Testen: pas er ook mee op meiden. Bij onze tweede heb ik met acht weken nog eens getest omdat il er toevallig 1 zag liggen die over was. Best een lichte streep dus erg geschrokken. Kleine week later bij de eerste echo gelukkig prachtig wondertje maar daarvan wel geleerd dat testen bedrieglijk kan zijn als je al langer zwanger bent. Ik dus ook alleen op 6 en 8 feb getest nu. Maar moet iedereen zelf weten natuurlijk! Wilde alleen even waarschuwen. Misselijk: kleine beetje eten en droge crackers (bv lu toastjes) hielpen mij goed. Ook zoute koekjes of vanille vla helpt. Kan heel vervelend zijn dat misselijk gevoel. Gelukkig meestal bij drie maanden over. Hebben we nog iets gehoord van Lieke? Zij moest dit weekend testen om te zien hoe de streep was toch? Duim voor een wonder voor haar.
Bedankt voor de waarschuwing voor het testen. Misschien dan toch maar niet en gewoon woensdag de echo afwachten Wat goed je eraan denkt inderdaad, hoop dat er een wonder is gebeurd bij Lieke!!!
Hoi meiden. .sorry drukke dag vandaag..vanochtend getest..is nog positief maar zie wel dat ie minder knalt als afgelopen weken..dus denk dat t einde verhaal is..als k ze zo vergelijk. .kwam wel meteen t streepje..maar k vloei nog steeds. .echt weer even moeilijk allemaal want moeten dan opnieuw t traject in. .maar daar gaan we positief in want we weten dat t niet onmogelijk is allemaal..ik zal soms hier eens kijken en mochten jullie willen weten hoe t gaat mag je altijd pb sturen natuurlijk. .k zwerf hier regelmatig rond in andere topics. .ik duim voor jullie meiden..ik zal na de echo van 10 maart even laten weten hoe dat is gegaan..suc6 meiden!
Ohja inderdaad! Wij hebben 10 maart de eerste echo. Nog ruim een week dus. Maar 2 weken geleden de afspraak al gemaakt dus we zijn over de helft met wachten haha
Hoi meiden. Ik ben een weekje op vakantie geweest dus niks laten horen maar ben bang dat ik van de lijst kan. Vorige week zondag gaan bloeden en de hele week bloed gehad. Maandag Nog ff de vk bellen maar het ziet er slecht uit ben ik bang.
Wat jammer Lieke. Ik duim voor jullie dat je snel weer zwanger mag worden van een plakkertje. Besjes wat naar zeg en ook nog op vakantie. Alleen bloed of ook stolsels? Sterkte
Oh nee!!! Lieke en besjes heel veel sterkte meiden en hoop op snel een nieuw zwangerschap als dit echt fout gaat.... Klopt Colin we hebben de helft erop zitten. Nog 10 dagen . Ik ben nu ziek dus dagen gaan al niet snel bah....
Sterkte besje en lieke ! Ik ben sinds vandaag misselijk en heb buikpijn. Denk dat het komt omdat we gistere tapas hebben gegeten en ik heb last van pds. Denk dus dat dat geen goeie combinatie is . Ik heb geen smoesje hoeven verzinnen gelukkig, gewoon geen alcohol op. Ze zullen het wel door hebben gehad, maar ja daar is niks aan te doen.
Oh voor jou ook kut lieke en 10mrt pas echo? Ik heb mega Veel bloed verloren van zondag tot donderdag. Geen krampen gehad wel ongi rugpijn. Morgen moet ik de vk bellen voor en echo afspraak hopelijk morgen nog