Thanks lieve schatten! ❤️ Heel veel sterkte voor de dames bij wie het niet goed afgelopen is .. 😔! Dikke kus van ONS, omdat mijn vriend zelfs aangeslagen is van de slechte berichten. Xx.
oh zo misselijk sinds paar dagen bah.. 3jaar zitten hopen hierop nu alweer genoeg van gehad haha kan alleen kippesoep eten en kleine slokjes water drinken.. voor de rest kan ik niks binnen krijgen. Vandaag iets teveel int huishouden gedaan nu krampjes in me buik
jeetje zeg. .heftig..die afspraak stond al en is gelijk uitgangsecho om weer met het mmm te starten..dan zit hopelijk mn menstruatie er ook weer ergens aan te komen en kan ze dat gelijk zien hoe of wanneer mn eisprong komt
Wat naar Besjes en Lieke, heel veel sterkte. En Lieke, bij mij is het een keer met 5 weken misgegaan, testen werden lichter en digitale zei niet zwanger. Twee dagen daarna begon het bloeden, op een maandag. Toen die vrijdag al een echo om te kijken of alles schoon was, dus ook een soort uitgangsecho. Vind het nog steeds raar dat jij nog zo lang moet wachten Ik hoop dat het snel weer lukt en dat dat een plakker is dan! *knuffel*
Thanxxxx! We hopen snel weer te kunnen starten..is wel heel dubbel allemaal. .maar we weten dat t niet onmogelijk is allemaal. .
Sterkte lieke en besjes. Dikke knuffel voor jullie allebei. Ik moest net naar het toilet en zag bij het afvegen wat roods.. Ben zo bang nu.. Ik weet dat het van alles kan zijn en misschien maak ik me veel te druk, maar vind het doodeng.. Ik hoop maar dat het niet doorzet. Ik weet niet of ik dat weer aan kan.. Donderdag voor een echo, duurt me echt te lang..
Spannend kreeftje..zolang t niet helderrood is is het goed..maar kan ook gesprongen vaatje zijn..en snap zeker je onzekerheid meid. .k duim voor een mooie echo!
Bleh..ben echt misselijk op t moment heb nu echt zoiets van gewoon n keer goed boven de pot hangen dan is t eruit...maar dat wil maar niet komen. Die oprispingen heb ik nu wel genoeg van.
Naar voor jullie besjes en dat nog wel op vakantie.. Ik hoop dat het snel weer raak mag zijn! Lieke ook voor nu nogmaals dubbel en dwars sterkte! Wat naar van de misselijkheid dames..probeer vooral toch veel vocht binnen te krijgen/houden..maar dat is natuurlijk makkelijk er gezegd dan gedaan!!
Jippie! Wij doen de 6 weken dans! 💃 Al 3 van de 4 miskraam termijnen voorbij en daar ben ik al blij om! 😁
Hopelijk valt het mee kreetje. Sterkte met afwachten. Joehoeee Collin wat fijn!! Op naar de volgende termijn.
Hier vanacht geen uurtje geslapen zo misselijk dat ik ben Bij de eerste gaf ik over dus totaal ander gevoel pfft. Als dat zo maar goed gaat komen op t werk
Voor alle misselijke dames... Ik leef met jullie mee! Hang regelmatig zelf boven de pot! Zelfs m'n thee komt eruit! Vanochtend ziek gemeld! Ben zwaar verkouden en m'n keel is gezwollen.. Voel me echt beroerd.. Normaal meld ik me nooit ziek maar moet nu wat meer aan mezelf denken!
Hoi dames. Hier ook ziek gemeld. Dochter al hele week waterpokken en daarbij koorts en ik verkouden en hele tijd misselijk. Gisteren wil kunnen drinken maart eten smaakte me echt niet. Alles voor het goede doel zullen we maar zeggen. Hoef nu niet eerder dan donderdag dus nog even paar dagen bijkomen.