Het is indd heel erg onwerkelijk en kan het ook nog niet geloven heb gewoon het idee zaterdag te menstrueren Bedankt!
Nee dat zegt inderdaad niets. Zouden wij eigenlijk blij mee moeten zijn he We gaan er gewoon vanuit dat het goed verloopt. Testen jullie na nod nog verder? Ik heb geen idee wanneer nod is en zou zo graag 2-3 willen zien op mijn cb test
Gefeliciteerd Danielle!! Hier geen kwaaltjes, gisteravond wat bruinverlies en icm vorige maand miskraam maakt me dat erg onzeker. Ik weet dat bruin van de innesteling kan zijn maar vind het wel moeilijk om daar overheen te stappen..
Ach lolliebol. Bruinverlies is meestal onschuldig en oud bloed. Als het helderrood is en met stolsels, dan moet je even verloskundige bellen denk ik.
uitgerekende datum 13oktober PrettyGreenEye, 22jaar, 1e kindje 17 oktober Patriez26, 27 jaar, 2e kindje Vanille28, 29 jaar, 1e kindje Pitahaya, 29 jaar, 1e kindje Liliesleaf, 30 jaar, 1e kindje Manonvd, 34 jaar, 2e kindje 19 oktober MotherMary, 31 jaar, 2e kindje Winky, ? jaar, 2e kindje Aislyn, ? jaar, ?e kindje 20 oktober SteffieD, 26 jaar, 1e kindje Maleintje, ? jaar, ?e kindje Cdgv, 29 jaar, 1e kindje 21 oktober Roosenkids, 25 jaar, 3e kindje 22 oktober Lolliebol, 27 jaar, 2e kindje 23 oktober Meisje1977, 37jaar, 1e kindje 24 oktober XDanielle, ? jaar, 2e kindje Afspraken en echo's 26 februari Roosenkids, 1e echo 27 februari SteffieD, 1e echo 3 maart Vanille28, 1e echo Cdvg, 1e echo 5maart PrettyGreenEye, 1e echo 7 maart Patriez26, 1e echo 9 maart Manonvd, 1e echo/intake 10 maart Patriez26 1e afspraak verloskundige 11 maart MotherMary, 1e echo 18maart PrettyGreenEye, 2e echo 23 maart Patriez26 termijnecho 1april PrettyGreenEye, 3e echo: 12weken + nekplooitmeting
Wauw, dat was een flinke klus met al die nieuwe dames (welkom en gefeliciteerd!), maar de lijst is nu weer bijgewerkt. Ik wist niet alles van iedereen, dus ik heb een aantal uitgerekende data gegokt en vraagtekens ingevuld, maar roep vooral als er iets niet klopt. Dan kan het weer aangepast worden.
Wauw, mooie lijst al. Leuk om mijzelf er tussen te zien Mijn datum is nog wat onzeker, ik weet mijn cyclus door mijn vorige miskraam niet en dus ook mijn nod dus ook niet Maar zodra ik dit weet, roep ik wel!! P.s. Ik ben 28, kon ik vorige keer niet wijzigen Bruin bloed hoeft niets te betekenen, kan nog van alles zijn. Wel kan ik mij voorstellen dat je er van schrikt na een miskraam. We gaan er gewoon vanuit dat het erbij hoort. Pas als het helder is even bellen. Even wat onzekerheid aan deze kant; Horen scherpe steken in je buik als je opstaat, de trap op rent en plots beweegt er ook gewoon bij? Dit had ik vorige keer niet. Toen ging het ook mis dus ik weet niet zo goed wat ik moet/kan verwachten en maak mij bij ieder pijntje zorgen Slaap lekker!!!
Ik heb ook geen idee! Ik heb sinds zondag al krampjes maar niet echt pijnscheuten... Misschien werkt dat ook wel bij iedereen anders... Voor de lijst: ik ben 24 (de jongste tot nu toe? ) en verwacht m'n eerste kindje spannend!!!
Ik snap dat de dames die een miskraam hebben gehad onzeker zijn. Ik ben het al zonder die ervaring. Herkennen jullie dat ook. Gisterenavind waren mijn borsten nauwelijks pijnlijk. Zat continue te voelen of ze al pijnlijker werden. Als ik ongesteld moet worden neemt het ook af. Vanmorgen was het als de dagen ervoor. Wat een muts ben ik he. Mooie lijst hopelijk volgen er nog vele dames
Oh dat herken ik ook! ;p vandaag heb ik nauwelijks last van m'n borsten en last van m'n rug... Maak me gelijk alweer zorgen... Maar het hoeft natuurlijk helemaal niks te betekenen!
Hoe lang na de test heb je de foto genomen? Ik vind het namelijk best een tijdje duren voordat de kV test echt op zijn donkerste is en die ander heeft natuurlijk al 2 dagen de tijd gehad om op te drogen en op zijn donkerst te worden
Ik had ook weer getest en mijne was ook maar ietsje donkerder dan 2 dagen geleden, weinig verschil.. Ik heb ze allemaal weggelegd en wil alleen volgende week nog een digitale doen! Zou me niet te druk maken als ik jou was, doe ik ook niet meer 😂
Ik zie weldegelijk verschil hoor!! En sommige vrouwen hebben pa een knal streep met 5/6 weken. Ik ga morgenochtend ook een test doen (sinds maandag geen streepjestest meer gedaan) en als het dan nog geen knaller is doe ik het volgende week pas weer Twee streepjes, zijn twee streepjes. Ik zou me er ook niet teveel zorgen om maken
Ik heb trouwens enorm last van m'n darmen, vermoed dat daar de krampjes in m'n rug ook vandaan komen... Herkennen jullie dit ook of zal dit gewoon een soort van griepje zijn?
Gezellig zoveel nieuwen erbij! Wie vroeg dat nou over de pijnscheuten? - zouden het je darmen kunnen zijn? Dat heb ik soms (vooral snachts) En meisje1977, ik ken dat erg goed..af en toe meer last van borsten..en als t minder is vind ik dat inderdaad beetje gek..maar kan gewoon! Lolliebol heb het idee dat 2e lijntje ietsje donkerder is.. Misschien ook ander merk of cb digitaal? Ik ga denk ik zaterdag weer met een digitale ga testen..en dan hopen dat de week indicator tenminste 2-3 of zelfs >3 zegt
Door het groeien van je baarmoeder, komen je darmen nu een beetje in de knel. Dus kan heel goed met de zwangerschap te maken hebben hoor! Ik heb nu zelfs al een beetje een 'darmenbuikje'.