16 t/m 31 oktober 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patriez26, 8 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Had er vandaag iemand een echo inderdaad?

Hier alleen enorm moe en gevoelige tepels. Helemaal niet misselijk. Maak mij daar erge zorgen over. Ben bang dat het niet goed zit.

Volgende week maandag een echo. Nog 7 nachtjes slapen..

2. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    @pitahaya: je hoeft je echt geen zorgen te maken hoor. Ook ik ben niet misselijk en voel er weinig van. Bij mijn echo waren toch echt twee kloppende hartjes te zien. Klachten zegt dus echt niet zo veel. Geniet er maar van dat je je niet erg ziek voelt.

3. Pitahaya

Ja, maar weet je... ergens had ik gehoopt dat deze zwangerschap totaal anders zou verlopen dan de vorige.
    Toen had ik ook dat ik helemaal niet misselijk was, alles ging prima. Ik was toen alleen maar blij maar met 10 weken bleek het niet goed te zitten. En nu ervaar ik deze zwangerschap dus een beetje als hetzelfde. Dus dat is lastig.

4. Jughi

Jughi Bekend lid

28 okt 2014
    710
    1
    0
    Pitahaya, kan me zo voorstellen hoe het voelt... Ik ben voor de allereerste keer zwanger, en ik heb die onzekerheden al... Laat staan als het al een keer mis gegaan is... Sterkte!
    Ik mag pas over twee weken de echo... Ik vind het toch zo spannend!

5. Pitahaya

Irritant he! Ik kan mijn gedachten ook zo moeilijk omzetten in positieve gedachten!

Over 2 weken pas de echo. Jemig, dat duurt echt lang. Al loop jij ook een weekje achter op mij.
    Hier nog 7 nachtjes... Pfff... wil aan de ene kant gewoon niet!

6. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Kreeftje, hoop dat het gewoon een gesprongen adertje was oid.

Pitahaya, wat vervelend dat gevoel. Had je niet eerder een echo kunnen krijgen door je voorgeschiedenis?

Hier mijn 6 weken dansje!
    En tja, toch nog een keer getest, haha. Nog steeds super positief.
    Woensdag eerste echo!!!

7. Pitahaya

Ja ik kon een echo krijgen met 6 weken, maar we hebben er zelf voor gekozen om dat niet te doen, aangezien dat vaak ook veel onzekerheid geeft. En wil wel echt wat zien op de echo. En dan komt er ook nog bij dat als ik een goede echo heb volgende week maandag, dat ik nog steeds niet gerust ben, want dat had ik de vorige keer ook. De tweede echo, toen was het mis. Dus ja, niks zal mij gerust stellen. En nu nog maar 7 dagen wachten dus moet er gewoon even doorheen. Ook erg druk met werk deze week dus wel veel afleiding.

Jij woensdag al eerste echo. Echt super spannend!!

8. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Besjes wat naar, en dat nog wel tijdens je vakantie. Heel veel sterkte.

Lieke, jij ook hier veel sterkte.

Kreeftje, een veegje bloed wil nog niets zeggen. Hoop voor jou dat het hierbij blijft.

Collin, fijn dat je al weer een stukje verder bent. Hoop dat het deze keer goed zal blijven gaan, dat mag zo onderhand wel eens een keer!

Pitahaya, hoe je je voelt zegt helaas niets. Het zijn voor ons allemaal onzekere tijden. Maar ik snap je angst.

Zeehondje leuk, woensdag al! Lekker vroeg! Hoop op een mooi kloppend hartje voor je.

Vandaag helaas overgegeven en ook al een kilo afgevallen omdat ik niets naar binnen krijg. Niet leuk! Maar ik ben vandaag zeven weken, dus ik doe een rustig dansje (niet te wild anders komt mijn ontbijt er weer uit, blegh). Morgen gaat mijn dochter wennen op de peuterspeelzaal, en dan mag ik mee. Ik wil het niet missen maar voel me echt niet goed. Hoop dat ik er toch een beetje van kan genieten.

9. Pitahaya

Kreeftje, ik hoop ook echt dat het goed blijft gaan bij jou!
    Een klein beetje bloed wil inderdaad niks zeggen. Ik hoop dat het weg blijft en dat het onschuldig is!

10. SuusRH

SuusRH Actief lid

14 feb 2015
    113
    0
    16
    Pff vandaag voor het eerst echt goed misselijk bah bah! Morgen naar de vk hopelijk dan ook de eerste echo :D

11. mb82

mb82 Actief lid

13 mei 2013
    274
    0
    0
    @pithaya; ik heb eigenlijk ook alleen last van vermoeidheid, pijnlijke borsten en wat last van mijn rug.

Vandaag precies 6 weken... In elk geval al een dag verder als waar ik de vorige keer bij mijn MK bloed verloor.
    Vandaag dus ondanks ook mijn onzekerheid een voorzichtig 6 weken dansje

12. MotherMary

MotherMary Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.748
    2
    0
    theaterdocent, regisseur en leerkracht basisonderw
    Overijssel
    Hee meiden.
    Vinden jullie de tijd ook zo langzaam gaan? Vandaag 7 weken, da's fijn, maar het voelt echt als een eeuwigheid tot die eerste echo en al helemaal tot het verstrijken van de 12 weken.
    En die gekmakende kwaaltjes (of het ontbreken er van) maken het er niet beter op.
    Ik kan er hier ook geen pijl op trekken. Vannacht ineens geen gevoelige borsten meer. Daar heb ik dus de hele nacht wakker van gelegen. En dat terwijl ik de vorige zwangerschap echt nergens last van had! (Dus Pitahaya, dat kan ook, laat je 1e ervaring je niet al te bang maken!) Maar dat verdwijnen/verschijnen van kwaaltjes maakt me horendol! En het engste idee vind ik nog dat je eigen lichaam je zo voor de gek kan houden. Probeer steeds vast te houden aan 'geen kramp en geen bloed is goed', totdat ik dan ineens heel bang word dat er op de 1e echo geen kloppend hartje of een leeg vruchtzakje. Of erger nog, met echo 2 of 3, als je al denkt dat je 'veilig' bent. Maar goed. Niet te veel over nadenken. :S

Morgen weer de 1e echo's toch? Ben benieuwd, meiden!

Oh en dan nog iets, misschien word ik een sentimenteel wrak van die hormonen, maar : ik ben blij met jullie. Dat hier alles gezegd kan en mag worden, dat hier zoveel begrip is en zoveel medeleven en betrokkenheid bij elkaar. Dus bedankt. :)

13. Lilliesleaf

Lilliesleaf Actief lid

1 okt 2014
    253
    1
    18
    Pita ik heb dezelfde verschijnselen, maak me er ook zorgen over..maar ga er gewoon van uit dat het goed zit. Snap na je vorige mk dat je on zekerder bent. Maar heb ooit ergens gelezen dat 2x een mk achter elkaar veel minder vaak voor komt dan een mk en daarna een goeie zwangerschap. Of heb ik het mis daarin? Misschien dat dat een beetje steun geeft?

Hoe gaat het met de verhuizing trouwens?

14. disneymama88

disneymama88 Bekend lid

6 jan 2015
    601
    0
    16
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster
    Zuid-Holland
    Ik heb voor mijn dochter ook een miskraam gehad en veel vrouwen krijgen de 1e x een miskraam zei mijn verloskundige. Sommige weten het ook niet eens omdat ze er of niet mee bezig zijn of toch een beetje bloed verliezen en dan denken dat ze gewoon ongesteld worden. Hiermee wil ik trouwens niemand bang maken hoor!!
    Ik had de eerste keer pijnlijke borsten en die waren op een dag gewoon verdwenen en kwamen niet meer terug. Maar de tweede x precies hetzelfde en daar is 9 maanden later gewoon een gezonde dochter uit gekomen! Dus snap dat jullie onzeker zijn, maar is niet nodig! Het gaat veel vaker goed dan mis! Mijn dochter is het bewijs!
    Niet te veel in onzekerheid zitten, geniet (voor zover dat kan met de kwaaltjes) en fantaseer maar veel over dat kleine hummeltje dat over 9 maanden in jullie armen ligt!

15. Leona83

Leona83 Actief lid

20 okt 2014
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    ik wil me graag bij jullie aanmelden. Mijn officiële beval datum zal eerste week november zijn, maar vanwege bekend met hoge bloeddruk en vorige (spoed)keizersnede, verwacht ik dat het nu ook weer wat eerder mag komen. In goede zijn dan hè. nu dus in vijfde week en voel me in ieder geval goed zwanger. Borsten, onderbuik, blaas gevoelig. Af en toe misselijk en af en toe zware koppijn. Maar met paracetamol heel goed te doen! Ben heel blij ong. 2 jaar aan het proberen geweest. En heb al een dochtervan 6.en mijn vriend heeft er al twee, van 7 en 9. Wij gaan ons gezin compleet maken yes![​IMG]

16. Leona83

Leona83 Actief lid

20 okt 2014
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hm iemand een idee hoe ik die ticker er goed in krijg?

17. disneymama88

disneymama88 Bekend lid

6 jan 2015
    601
    0
    16
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster
    Zuid-Holland
    Die moet je bij je handtekening plaatsen. Dus naar je gebruikersinstellingen en daarna naar handtekening!
    Enne welkom en gefeliciteerd ;)

18. Pitahaya

Dank jullie wel dames. Dat maakt mij wel wat zekerder. Ik weet niet of de kans kleiner is na een eerste miskraam. Ik dacht juist van niet ,aangezien de kans groter is dat er dan daadwerkelijk iets mis is.

Nu op dit moment weer een wat weeig gevoel.. dus het komt en het gaat maar echt super misselijk (zoals afgelopen woensdag) heb ik niet meer gehad. Ik blijf onzeker maar het is wel fijn om te horen dat jullie dat ook hebben.
    Ik hoop gewoon op allemaal mooie echo's!

19. disneymama88

disneymama88 Bekend lid

6 jan 2015
    601
    0
    16
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster
    Zuid-Holland
    Meestal is de kans juist kleiner dat er de volgende keer weer iets misgaat, ten minste dat is mij verteld!

We gaan gewoon met zn allen voor hele mooie echo's! En over iets minder da 9 maanden prachtige baby's!

20. Pitahaya

Nou, ik hoop het dan!
    Ik wil dit echt niet 2x mee maken. Om eerlijk te zijn denk ik dat ik dat gewoon niet aan kan.
    Gisteren maakte ik mij ook weer zo druk en toen twijfelde ik in eens echt of het toch niet te snel gegaan is allemaal. Of ik de miskraam wel goed heb verwerkt. Maar misschien moet ik hier gewoon even doorheen en is dat het gewoon.
    We gaan inderdaad voor allemaal mooie echo's!

Deel Deze Pagina