Ziet er prachtig uit. Ik ben benieuwd wat ik zie met 8 weken en 2 dagen. Iemand een echo van die termijn?
Pitahaya: dan zie je best al een mini mensje. Ik heb eerst met 7+3 echo bij de ha en inwendige en met 8+1 bij vk. Dus binnen een week twee echo's.... nog een weekje dus is te overzien. Inmiddels pillen gehaald bij de apotheek en dat helpt nu al! Wat een opluchting is dat zeg. Nu alleen vreselijk moe.... Kan mijn ogen haast niet open houden.
emasefen ofiets in die richting heb ik gehad zetpillen.. 1x per dag voor t slapen gasn ben benieuwd dat kan nooit 24u werken..
Was echt goed te zien. Bijna net zo groot als het lijfje en een grijs snel knipperlichtje. Hopelijk snel goed nieuws van Vanille
Echo's van eerdere zwangerschap staan in mijn album voor de nieuwsgierigen Ik weet alleen niet of je eerst vrienden moet worden, je kan albums op privé zetten namelijk. Die van 8 weken vind ik net een varkentje Bij 10 weken zie je echt een mensje!
Wauw ik heb ze gezien! Prachtig om te zien! En wat duidelijk zeg!!! Was er op de eerste echo met 6 weken al een hartje te zien?
Hey dames....ik ben me mega zorgen aan t maken Kwam bij de masseur en hij vroeg me of ik aan de rechterkant onderin mijn buik iets voelde...nee gaf ik aan...hij had wel t idee dat daar iets zat...bij mijn eierstok zei hij ....eh wat...zat later te lezen over buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Blijkt dat de zwangerschap dan 'normaal' verloopt, maar totaal geen kans heeft... Ben nu echt bang dat t geval is, heb vaak aan de rechterkant krampen...maar ook wel links. Grts
Hey Jinne, ik heb 26 feb een echo gehad, en bleek toen korter te zijn, 5wk. Ze kon me niet veel zeggen, maar wel dat het op de goede plek zit! Heeft mij best wel gerustgesteld 😃 weet niet of jouw echo nog lang duurt ? Anders zou ik proberen om ''m vroeger te zetten, wie weet kunnen ze je daarin ook geruststellen .. Laat je sowieso niet gek maken he, hou je taai! Groetjes
Huhhh, een masseur die dat constateert? Sorry maar dat vind ik een beetje een raar verhaal. Wist hij over je zwangerschap?
Met 6 weken was er inderdaad al een kloppend hartje te zien! Jinne, wat naar zo'n gevoel nu hebben. Hoop dat je snel je eerste echo hebt.
Vond het ook erg raar dat hij dat zei. Wel aangegeven dat ik zwanger ben...hij kwam er later op terug..of ik er niet last van had tijdens menstruaties...maar heb tijdens de menstruaties geen last van. Mijn vriendin ging na mij. Tegen haar zei hij dat hij t geslacht niet wilde verklappen, maar was er wel van overtuigd dat t n meisje zou worden
Raar hoor jinne. Als je echo nog lang duurt en je maakt je echt zorgen misschien vk bellen? Laat je niet gek maken meis, knuffel. Hebben we nog niets gehoord van vanille??? Hopelijk is ze goed nieuws aan t vieren.
Wat is dat nou voor kwakzalver? Laat je niet bang maken!! Ik heb ook rechts buikpijnen maar bij mij komt het bij mn darmen vandaan
Dinseymama, sterkte meis! Meiden met een mooie echo gefeliciteerd!!! jinne, ik heb ook het idee dat ik links meer krampjes heb dan rechts. Bij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb je heel veel pijn zeggen ze.
Ik heb het hartje zien kloppen ! Zit nog een flinke dooierzak bij ook. En een klein frummeltje met een kloppend hart
Meiden drukke dag gehad dus niet kunnen reageren. Dat doe ik morgen uitgebreid. Dames die morgen echo hebben succes. Dames die echo gehad hebben geniet Disneymama en Lieke sterkte. Hopelijk lezen we snel goede berichten. Net out of the blue misselijk en iets overgeven. Hebben jullie dat ook of zijn jullie constant misselijk? Sorry ik ben ondeskundig en misschien een muts