Hey meiden, ik had gister ook buikpijn en opgeblazen, net als voor mn ongi. Ik dacht het is mis. Maar manlief is heel overtuigend dat wij ons kindje gaan leren kennen. Super fijn hoor. Nu gewoon weer zwanger gevoel.
Ik vermoed dat ik de hele zwangerschap bij de gewone verloskundige blijf, maar moet bij hun onder controle omdat ik alleen dan met zekerheid in het wkz kan bevallen. Anders kom ik waarschijnlijk in een ander ziekenhuis terecht, en daar kunnen ze mij niet dezelfde zorg bieden.
Ik heb ook vaak inwendige onderzoek echo's gehad. Vond het ook wel meevallen! Natuurlijk is het nooit leuk om bloot voor iemand te liggen maar het is voor iets goeds denk ik dan maar! Overigens heb ik volgende week met 7w1d een uitwendige echo. Ze blijken het nieuwste van het nieuwste apparatuur te hebben waardoor het niet meer inwendig hoeft. Ik ben erg benieuwd!
Oud bloed is niet erg (heb ik ook gehad en daarna zelfs een beetje helder maar werd tege me gezegd dat er waarschijnlijk een bloedvaatje gesprongen was) Ik vond de bevalling en alles wat daar bij kwam kijken erger dan de inwendige echo's haha Dat voelen hoever de ontsluiting was omg als ik er aan denk kan ik wel weer huilen haha
Hoe is het met de dames die vandaag een echo hebben? Zijn er alweer mooie hartjes gespot? Ik sta in de middle of nowhere met autopech... Great! Auto geleend van de buurvrouw zodat ik een klus aan kon nemen, sta ik nu stil. En werk alsnog af moeten zeggen ook... Grrr. Maar kloppende-hartjes-nieuws kan mijn dag weer goedmaken.
Leuk! Afgezien van het feit dat je ineens nog maar weinig van de kaart lijkt te mogen, maar dat valt uiteindelijk best mee. Als je naar een goed restaurant gaat en aangeeft dat je zwanger bent, houden ze er goed rekening mee en bieden ze soms nog alternatieven voor wat je niet mag. Verder hangt het wel af van van welke keuken je kiest. Sushi mag natuurlijk minder van (al geven veel Sushirestaurants duidelijk aan wat je als zwangere, of met bijvoorbeeld dieeteisen als glutenvrij, wel en niet mag hebben), maar bij een goede Griek mag je het meeste gewoon hebben. Thuisbezorgen zou ik alleen doen als je het restaurant goed kent, want met bezorgd eten, heb ik toch iets minder vertrouwen in de kwaliteit ervan...
dit zegt waarschijnlijk niets, maar ik snap dat het schrikken is. Gelukkig heb je bijna een echo. Probeer tot die tijd rustig te blijven.
ja inderdaad, als het goed is hebben wij allemaal in oktober een dag die pijnlijker is dan zo een inwendige echo
ik ben stom geweest had nog een kv test liggen. Is mijn test lichter icm minder pijnlijke borsten maak ik mij weer zorgen Ik ben een MUTS
Je kan ook teveel hormonen hebben voor een test toch? Tenminste zoiets begreep ik eerder in dit topic.
Oh neeee niet doen! Ik heb ook nog zo'n test drang maar doe het niet. Blijkbaar is je HCG zo hoog dat de testen minder uitslaan. Je bent zwanger!!
Ik zag nog wel een duidelijke streep maar niet knallend. Anderzijds als het niet goed zit kan ik er nu toch niets meer aan veranderen. Ik ga weer terug in de positieve vibe