Ik heb de hele dag al wat last van kortademig en af en toe wat hartkloppingen. Heb gelezen dat het erbij kan horen maar word er wat angstig van. En ja.... Daardoor word het alleen maar erger ik weet het Meer mensen last van?
Ben snel buiten adem (fietsen/traplopen) en heb op dat moment ook wel even het idee dat mn hart er uit klopt.. Onze lichamen werken zo hard nu !!
meisje1977: denk dat het oud bloed was, vandaag is het niet meer geweest collin: je krijgt een fijne primeur dan danielle: doet dat zo een zeer?
over uit eten gaan: ik neem zowizo altijd iets veilig wat ik zeker lust gistere nog met mijn zus gaan eten, balletjes in tomaten saus met frietjes hmmm had me zo gesmaakt
Je bedoeld je ontsluiting laten meten? Ik vond het een hell! Mischien had ik gewoon een ruwe arts haha
Aahh jaa Collin, ook zeker al 2 weken last van, misselijkheid blijft nu ook heel erg hangen, de hele dag door pff, zijn er ook dames met gewichtsverlies ?? Ik ben er al 4 kwijt, maak me daar best zorgen over omdat ik al niet zo heel veel weeg .. Zou de volgende dame die de lijst aanpast mij bij 12 maart 2e echo willen bijvoegen ? Ik wil namelijk de mooie lijst met kleurtjes niet verpesten 😆😆 alvast bedankt! Xx.
Hier ook last van hartkloppingen en steken net onder de borst... Gisteren ochtend en vanmorgen voor het eerst misselijk (6.3) nu ook in de middag wat misselijk , hebben jullie dat ook? Ik hoef nog niet te braken, dat niet.
Goed om te lezen dat ik niet de enige ben. Wel vervelend want het kan behoorlijk angstig zijn Rustig aan meiden!
Hey meiden! Kortademigheid heb ik ook last van! Zeker nu met een verstopte neus! Lijk soms wel zo'n hijgende hond... Ik word zoooo irritant van mezelf.. Ben ontzettend misselijk als m'n maag leeg is en nu ik terug wat eetlust krijg, moet ik van mezelf weer goed en gezond eten... Enkel heb ik NERGENS zin in.. Als ik zin in iets heb en ik haal het in huis, dan 2 happen en ik heb weer genoeg.. Avond eten eet ik amper en alles wat ik doorheen de dag probeer weg te werken blijft zo op m'n maag liggen dat het er meestal weer uitkomt.. En toch gigantisch veel honger... Wordt er een beetje moedeloos van
Joehoe, hier een mooi kloppend hartje!!!! Verder ziet alles er ook goed uit. Met 6.2 weken is ie 7mm. Mooie dooierzak en vruchtzak ook. Over twee weken mogen we al weer, jeeh. Ze zei wel dat ik vooral rechts wat opgeblazen eierstok had. De eiblaasjes (die er zitten door de ivf) maken bij een zwangerschap heel veel hormonen aan. Dit zag je ook. Hier zou ik last van kunnen hebben, bijvoorbeeld steken. Maar dat heb ik niet echt. Maar als ik het krijg weet ik waar het vandaan komt. Dat is wel fijn om te weten. Reageer later op de rest.
Meisje1977 ik was het die eerder schreef dat ik dat bij mijn vorige zwangerschap met 8 wk ook had: lichtere test. Is nu een gezellige drukke peuter En borsten zijn bij mij sinds week 6 ook minder gevoelig. Was vorige keren ook zo. Probeer inderdaad vertrouwen te hebben. PGE fijn dat bloedverlies / bruine weer weg is. Klinkt als oud bloed door een bloedvaatje. Maar nooit fijn. MotherMary volgens mij was jij het met autopech. Balen!! Ik afgelopen maandag drie uur gedaan om van mijn werk thuis te komen en toen lagen de kindjes net in bed. Irritant is zoiets. Heb jezelf getroost met alles was wel super gaat en het geluk van het kleine wondertje in mijn buik (en uiteraard mijn twee geweldige meiden en man hihi) Hartkloppingen en kortademig kan erbij horen ja. Naar gevoel is dat. Er gebeurt ook heel veel in ons lijf. Ik had vanmiddag ineens op t werk het gevoel dat ik zo in slaap kon vallen. Best apart haha Ben benieuwd naar de echo's! 1 was pas vanavond later dacht ik.
Gefeliciteerd! Hier ook 1 kilo afgevallen, zelf overgewicht dus voor mij maakt het niet uit heb genoeg reserves
Hey Dames, ik heb een fb groep geopent met oktober 2015 mama's. Het is een besloten groep. Ik heb dit gedaan omdat ik fb vaker check dan zp haha. https://www.facebook.com/groups/1615352248697231/ Groetjes