16 t/m 31 oktober 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patriez26, 8 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Ik heb de hele dag al wat last van kortademig en af en toe wat hartkloppingen. Heb gelezen dat het erbij kan horen maar word er wat angstig van. En ja.... Daardoor word het alleen maar erger ik weet het :( Meer mensen last van?

2. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    Ben snel buiten adem (fietsen/traplopen) en heb op dat moment ook wel even het idee dat mn hart er uit klopt..
    Onze lichamen werken zo hard nu !!

3. PrettyGreenEye

PrettyGreenEye Fanatiek lid

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    pas ontslaan omdat ik aan mijn kinderwens begon, n
    ham, limburg, belgie
    meisje1977: denk dat het oud bloed was, vandaag is het niet meer geweest :)

collin: je krijgt een fijne primeur dan :)

danielle: doet dat zo een zeer? :eek:

4. PrettyGreenEye

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    ham, limburg, belgie
    mothermary: oh nee wat een pech! hopelijk ben je snel weer geholpen!

5. PrettyGreenEye

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    ham, limburg, belgie
    over uit eten gaan: ik neem zowizo altijd iets veilig wat ik zeker lust :) gistere nog met mijn zus gaan eten, balletjes in tomaten saus met frietjes :) hmmm had me zo gesmaakt :)

6. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    Je bedoeld je ontsluiting laten meten? Ik vond het een hell! Mischien had ik gewoon een ruwe arts haha

7. Lientje27

Lientje27 Lid

13 jan 2015
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aahh jaa Collin, ook zeker al 2 weken last van, misselijkheid blijft nu ook heel erg hangen, de hele dag door pff, zijn er ook dames met gewichtsverlies ?? Ik ben er al 4 kwijt, maak me daar best zorgen over omdat ik al niet zo heel veel weeg ..

Zou de volgende dame die de lijst aanpast mij bij 12 maart 2e echo willen bijvoegen ? Ik wil namelijk de mooie lijst met kleurtjes niet verpesten 😆😆 alvast bedankt! Xx.

8. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Hoe bedoel je fijne primeur? :)

9. mb82

mb82 Actief lid

13 mei 2013
    274
    0
    0
    Hier ook last van hartkloppingen en steken net onder de borst...:(

Gisteren ochtend en vanmorgen voor het eerst misselijk (6.3) nu ook in de middag wat misselijk , hebben jullie dat ook?
    Ik hoef nog niet te braken, dat niet.

10. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Goed om te lezen dat ik niet de enige ben. Wel vervelend want het kan behoorlijk angstig zijn :( Rustig aan meiden!

11. SteffieD

SteffieD Fanatiek lid

17 mrt 2014
    1.696
    853
    113
    Vrouw
    Putte, Noord-Brabant
    Hey meiden!

Kortademigheid heb ik ook last van! Zeker nu met een verstopte neus! Lijk soms wel zo'n hijgende hond...

Ik word zoooo irritant van mezelf.. Ben ontzettend misselijk als m'n maag leeg is en nu ik terug wat eetlust krijg, moet ik van mezelf weer goed en gezond eten... Enkel heb ik NERGENS zin in.. Als ik zin in iets heb en ik haal het in huis, dan 2 happen en ik heb weer genoeg.. Avond eten eet ik amper en alles wat ik doorheen de dag probeer weg te werken blijft zo op m'n maag liggen dat het er meestal weer uitkomt.. En toch gigantisch veel honger... Wordt er een beetje moedeloos van :(

12. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Waar is je banner gebleven??

13. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

PGE, hoe laat heb je de echo morgen??

14. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Joehoe, hier een mooi kloppend hartje!!!!
    Verder ziet alles er ook goed uit. Met 6.2 weken is ie 7mm. Mooie dooierzak en vruchtzak ook.
    Over twee weken mogen we al weer, jeeh.
    Ze zei wel dat ik vooral rechts wat opgeblazen eierstok had. De eiblaasjes (die er zitten door de ivf) maken bij een zwangerschap heel veel hormonen aan. Dit zag je ook. Hier zou ik last van kunnen hebben, bijvoorbeeld steken. Maar dat heb ik niet echt. Maar als ik het krijg weet ik waar het vandaan komt. Dat is wel fijn om te weten.

Reageer later op de rest.

15. Spring28

Spring28 Actief lid

24 feb 2015
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meisje1977 ik was het die eerder schreef dat ik dat bij mijn vorige zwangerschap met 8 wk ook had: lichtere test. Is nu een gezellige drukke peuter ;) En borsten zijn bij mij sinds week 6 ook minder gevoelig. Was vorige keren ook zo. Probeer inderdaad vertrouwen te hebben.

PGE fijn dat bloedverlies / bruine weer weg is. Klinkt als oud bloed door een bloedvaatje. Maar nooit fijn.

MotherMary volgens mij was jij het met autopech. Balen!! Ik afgelopen maandag drie uur gedaan om van mijn werk thuis te komen en toen lagen de kindjes net in bed. Irritant is zoiets. Heb jezelf getroost met alles was wel super gaat en het geluk van het kleine wondertje in mijn buik (en uiteraard mijn twee geweldige meiden en man hihi)

Hartkloppingen en kortademig kan erbij horen ja. Naar gevoel is dat. Er gebeurt ook heel veel in ons lijf. Ik had vanmiddag ineens op t werk het gevoel dat ik zo in slaap kon vallen. Best apart haha

Ben benieuwd naar de echo's! 1 was pas vanavond later dacht ik.

16. Spring28

Spring28 Actief lid

24 feb 2015
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    YES zeehondjes goed nieuws! Gefeliciteerd meid.

17. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    fijn gefeliciteerd

18. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    Gefeliciteerd!

Hier ook 1 kilo afgevallen, zelf overgewicht dus voor mij maakt het niet uit heb genoeg reserves

19. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Jippieeee! Wat fijn!!! :D

20. Roosenkids

Roosenkids Niet meer actief

Deel Deze Pagina