kijk bovenin daat staat banners je maakt een banner kopieert de code dan ga ja naar gebruikersinstellingen> handtekening en daar plak je de code
ik had nog niet het gevoel dat ik zwanger was, behalve de wisselende pijnlijke borsten en moeiheid geen klachten Tot net ik sta eten te koken, loop naar boven, kom weer beneden en ruik het eten, in 1x misselijk en overgeven
Kan iemand zien dat je lid wordt van zo'n facebookgroep? Want ik wil niet dat mensen er op zo'n manier achter komen. Hier ook een kg afgevallen. Was vorige zwangerschap ook zo. Begon pas rond week 16 aan te komen. Zeehondje fijn dat je een goede echo had. Ik voel me de hele dag misselijk, pas twee keer over hoeven geven dus dat valt mee. Maar wordt er extra moe en neerslachtig van.
Weet even niet meer de namen erbij, maar: Hè bah, bruinverlies. Schrikken, ookal kan het van alles zijn. Gelukkig nu weer gestopt. autopech, balen. Zeker als je dan een klant/opdracht misloopt. Oud autootje van de buurvrouw? Inwendige echo is bij mij in ieder geval niet pijnlijk. Zeker de baarmoeder bekijken niet. Bij de eierstokken moeten ze soms wat duwen en dat is dan minder prettig. Maar ja, daar hoeven ze niet te wezen En een masseur waardoor je onzeker wordt is niet fijn.
Dank je mothermary....wat je beschrijft klopt idd...een hele persoonlijke analyse over dat ik altijd de zorgen van anderen meesjouw. Fijn dat je ook de andere kant laat zien! Angst maakt echt dat je je focussed op alleen dat waar je bang voor bent...ook al kun je dat wel redenren...het dringt gewoon niet helemaal door als je er zelf over denkt..
Hier ook last van...vond t erg vervelend vandaag omdat ik ook les geef...elke keer naar lucht happen als je aan t praten bent...schiet echt op zo!
Wat fijn zeehondjes, een goede echo! En idd, ik wil ook pas lid worden van de facebook als niemand het kan zien. Ik vind het zo spannend, ik mag morgen. Ben zo zenuwachtig, hoop echt dat het goed zit. Heb naast m'n soms gevoelige borsten nergens last van, dat kan me soms erg onzeker maken. De veegbeweging bloed zijn trouwens weg, volgens vriendlief was het nog niet eens een druppel, maar na m'n bbz van vorige keer word ik bij het minste of geringste bang en onzeker. Hopelijk verdwijnt dat morgen een beetje..
Misschien moeten we nog even n week of 7 wachten met de facebookgroep tot iedereen t ook aan vrienden hebben verteld.
Gefeliciteerd Zeehondje! Nee niemand kan zien dat je lid wordt..moet je het wel zo instellen dat alleen jullie het kunnen zien jammer dat ik geen lid kan worden. .zit best vaak op fb hihi. .na 10 maart meld ik me officieel af hier nl..