16 t/m 31 oktober 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patriez26, 8 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilliesleaf

Lilliesleaf Actief lid

1 okt 2014
    253
    1
    18
    Dankjulliewel meiden! En mothermary het klopt ik mag naar 21 oktober!

2. Lilliesleaf

Lilliesleaf Actief lid

1 okt 2014
    253
    1
    18
    Ps. Thea goed om te horen dat ik niet de enige ben met een verhoogd libido - vond het al zo gek..dacht juist dat het hoort te verminderen nu..maar alles is natuurlijk wel beter doorbloed!

3. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Jeeeej top!!! :D

4. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    Gefeliciteerd!

Na 3 jaar verplichte sex ben ik er nu wel ff klaar mee dus hier geen last van haha

5. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    Ik heb al een harde onderbuik normaal is dat gewoon zacht jullie ook?
    Voelt wel goed zo'n extra bevestiging

6. maleintje

maleintje Lid

10 jan 2015
    99
    0
    0
    Pedagogisch Medewerker
    Emmen
    Pfff de ochtendmisselijkheid begint hier.... Bah! Gelukkig nog niet boven de wc gehangen maar wel vervelend als je 3x in de week om 7.00 moet beginnen met werken.... :s
    Gelukkig ben ik al 7 weken dus wordt het over een maandje al minder schijnt :p

Harde onderbuik... Hmmm was me nog niet echt opgevallen... Zal er eens op gaan letten. Ik heb af en toe wel steekjes onderin m'n buik... En meer afscheiding dan normaal (sorry voor dit smakelijke nieuws :p)

7. Spring28

Spring28 Actief lid

24 feb 2015
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lilliesleaf gefeliciteerd! En fijn dat het via de buik kon.

FB: tenzij ik absoluut zeker weet dat niemand er iets van kan zien wacht ik liever ook nog een paar weken...

Libido: nog ongeveer hetzelfde. Gelukkig was dat al niet laag dus manlief heeft niets te klagen.
    Ik hoor best vaak dat sommige mensen de hele zwangerschap geen seks hebben. Kan me dat van mezelf niet voorstellen maar hangt er misschien ook vanaf hoe het daarvoor was. Bij mij trouwens libido al terug na 1 of 2 wk na de bevalling de vorige keren.

Buik: bij mij ook hard onderin vooral s avonds. En echt een druk tegen mijn broek. Maar wil met deze termijn echt nog niet aan de positie broeken... Eerste keer pas na 20 wk en tweede 16. Bij mij is het bovenste deel van mijn buik ook opgezet trouwens. Net alsof ik heel veel eet.

8. Spring28

Spring28 Actief lid

24 feb 2015
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    O en nog even over ontsluiting voelen: vond ik echt hartstikke mee vallen! Dus ligt vast ook aan degene die t doet en hoe ze het timen rondom de weeën

9. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Ochtendmisselijkheid: dat heb ik al een paar dagen. Ik word er wakker van. Heb al wat te eten op mn nacht kastje liggen. Als ik direct wat eet gaat het al een stukje beter.

Libido: ik wil wel heel graag maar ik durf het niet. T is al zovaak mis gegaan en ben dan bang dat ml het los stoot ofzo haha. Bovendien breng ik 3x daags utro in en dat is een behoorlijke kliederboel. Dit echt fris dus.

Harde buiken: ik heb vooral 's avonds een opgezette (darmen) buik. Doe dan ook altijd het knoopje van mn broek al los anders zit het niet lekker.

Zijn er vandaag ook meiden die voor een echo moeten? Dan heel veel succes en geniet! Hopelijk ook vandaag weer mooie hartjes erbij op de lijst!

Over 5 nachtjes mag ik. Ben nu al bloed zenuwachtig! En wat duurt de week allemachtig lang zeg!

Fijne dag allemaal!!

10. SteffieD

SteffieD Fanatiek lid

17 mrt 2014
    1.696
    853
    113
    Vrouw
    Putte, Noord-Brabant
    Colinn: niet teveel aan denken, 5 nachtjes zijn zoo voorbij!! Vind het erg spannend voor je!

Buik: gisteren had ik een jeansbroek aan. Nu kreeg ik die makkelijk dicht en had zelfs nog ruimte over. Echter na verloop van de dag kreeg ik toch buikpijn! Gauw de jeans uit gedaan en een jogging aangedaan.. Buikpijn weg! Buikje was wel wat opgezet! Bij mij is het dus op en af!

Worden jullie ook zo gelukkig als jullie de zon zien? Van mij mag het snel lente zijn! Ik merk dat ik me stukken beter voel als het zonnetje schijnt :D

11. SteffieD

SteffieD Fanatiek lid

17 mrt 2014
    1.696
    853
    113
    Vrouw
    Putte, Noord-Brabant
    En voor diegene die vandaag de echo hebben: veel plezier!!! Ik duim voor kloppende hartjes!!

12. Leona83

Leona83 Actief lid

20 okt 2014
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat zin jullie vroeg allemaal. Ik ook al op werk hoor. Smorgens wakker met de vogels. Heerlijk die lente. Yes! Stiekem een beetje jammer dat we gaan bevallen in de herfst. Je bent dan een tikkeltje opgesloten in huis met de beeb van de winter. Maar wel genieten!

13. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    dames met echo succes !! * even snel zo werken *

14. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Jaaaa ik hou van de zon! 🌞 Straks in mn lunchpauze even een lekker stukje lopen met het bolletje in de zon. Extra vitamine D opdoen! 😁

15. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Wie heeft er vandaag allemaal een echo??? SUCCES!

16. SuusRH

SuusRH Actief lid

14 feb 2015
    113
    0
    16
    Dames met echo vandaag; succes!

Pff vannacht voor t eerst uit bed moeten rennen om te spugen, al een paar dagen misselijk, probeer maar steeds wat kleine beetjes te eten dan gaat het wel.
    Heb vanmorgen ook een heel stuk met de honden door het park gelopen in de zon, echt zalig!

17. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    De emasefenne werkt helaas niet dus maar weer bellen voor wat anders.Ook last van zuurbranden bij alles wat ik eet of drink.
    Word vast weer een jongen ^^
    En wat ik zei over harde onderbuik is niet hetzelfde als hardebuiken hoor maar geeoon een harde onderbuik de hele dag is dat..
    Ik loop erbij alsof ik 9maandr zwanger ben jeetje. Dikke buik niet normaal.. en tis best zwaar werken!

18. MotherMary

MotherMary Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.748
    2
    0
    theaterdocent, regisseur en leerkracht basisonderw
    Overijssel
    Hee dames, zijn er alweer goede echofoto's gemaakt? Ik ben benieuwd! Mijn beste vriendinnetje heeft vandaag haar 1e echo gehad, zij is nu 11 weken zwanger van haar eerste kindje. Alles was goed en ik ben zo blij! Samen met je beste vriendin zwanger, dat is echt tof. En we schelen dus maar 3 weken.

Balen dames die zo misselijk zijn. Hopelijk zijn wel snel bij de 12 weken en is die ellende dam ongeveer voorbij!

Ik maak me vandaag wel een beetje zorgen. Heeft iemand (hopelijk niet) ervaring met een bbz? Want ik heb namelijk al wekenlang lichte steken links onderin mijn buik. Een bbz schoot al eens door mijn hoofd, maar maakte me er niet erg druk om, omdat de steekjes maar heel licht waren. Maar nu ga ik ze steeds beter voelen! Ik weet dat steken er bij horen, maar toch niet maar op één plek steeds? Hoop dat het goed zit...

19. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Geen ervaring mee. Maar het kunnen ook gewoon je darmen zijn he! Dus niet te druk maken hoor.
    Wanneer had jij ook alweer je echo?

20. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Ik zou het net zeggen. T kunnen gewoon je darmen zijn. Ik heb het ook maar dan rechts in mn buik.

Deel Deze Pagina