16 t/m 31 oktober 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patriez26, 8 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Inderdaad bruin schijnt minder erg dan helder rood te zijn. Ik duim voor je dat het niets te betekenen heeft

2. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Hè nee Collinn, wat schrikken. Ik hoop en duim dat het bij bruinverlies blijft en dat het er deze keer gewoon bij hoort zoals je bij heel veel vrouwen leest. Dinsdag de echo toch? Kan je niet morgen alvast?

Knuffel voor alle onzekeren hier.
    Hoor daar zelf ook wel een beetje bij, maar heb dan wel nog de moeheid, weinig, energie en andere eetlust. En ik denk dan elke keer weer terug aan m'n eerste zwangerschap en aan de goede echo vorige week! Dan verandert dat gevoel weer meestal in een positiever gevoel.

En ik ben zo benieuwd of het deze keer een jongetje is. Heb namelijk nu wél puistjes ;)

3. Biancatje84

Biancatje84 Actief lid

5 mrt 2015
    264
    0
    16
    NULL
    NULL
    als alles goed mag blijven gaan, ben ik zo rond de 26e uitgerekend. leuk zo'n groepje!
    ik kan tot nu toe nog niet echt genieten van de zwangerschap wat zal ik toch blij zijn bij een goeie eerste echo, pff 16 maart ist zover.. ik voel me eigenlijk top tot nu toe op zere borsten en wat moeheid na, mag ik abolsuut niet klagen, en toch doe ik t wel, juist omdat ik zo weinig kwaaltjes heb ga ik me zorgen maken waardoor ik ook weer emo ben maar dat zullen de hormonen ook wel weer zijn..:D spannend meiden!
    en collin heel veel sterkte ik ga heel hard duimen dat t ok is, probeer wel je rust te vinden

4. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    T is gelukkig bij bruinverlies gebleven. Nu ook weer zo goed als weg. Verder heb ik nog alle kwaaltjes. Ben weer wat rustiger. Ik ga zeker proberen om morgen een echo te krijgen ipv dinsdagavond. Hopelijk was het gewoon wat oud bloed wat er nog uit moest of komt het door de medicijnen die ik inwendig in moet brengen. Het was iig wel behoorlijk schrikken!:( Bij mn vorige miskramen begon het gelijk met lichtroze en waren ook direct alle kwalen weg. Hopelijk is het een goed teken dat ik nu nog alle kwalen heb!

5. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Dat klinkt zeker als een goed teken Colinn!

6. Lilliesleaf

Lilliesleaf Actief lid

1 okt 2014
    253
    1
    18
    Fijn colinn dat het gestopt is! Duimen dat het hier bij blijft, zou wel fijn zijn voor je als je de echo morgen kan krijgen!

7. Sunshine813

Sunshine813 Actief lid

8 jan 2015
    482
    0
    16
    Dat is al lekker snel! Ik mag vrijdag voor de eerste echo.

8. Sunshine813

Sunshine813 Actief lid

8 jan 2015
    482
    0
    16
    jeetje meiden wat een stress, ik duim voor een goede echo voor jullie. Er zijn er wel veel hier met roodbruin bloedverlies zeg!

9. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    super colinn dat het is opgehouden , ik hoop en duim voor je dat je wel eerder mag spieken :)

10. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    We mogen morgenochtend half 9 spieken. Nu al super zenuwachtig! Zo bang dat het niet goed is. Nog 12 uren op mn tanden bijten en dan zullen we het weten. Hopelijk kan ik morgen goed nieuws brengen!

11. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    Super spannend colin!!
    Snel naar bed dan gaat de goede jd lekker snel;)
    Hou morgen ochtend hier in de gaten erg benieuwd naar je echo..
    duim voor je!

12. Lientje27

Lientje27 Lid

13 jan 2015
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wooooow, pitahaya dat is schrikken zeg 😳, maar wel een hele mooie echo meid! Heb er vertrouwen in, zit wel goed bij jou joh 😃👌

13. Lientje27

Lientje27 Lid

13 jan 2015
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoop dat je je afspraak kan verzetten Collin, duim voor je, succes alvast! 🍀

14. Spring28

Spring28 Actief lid

24 feb 2015
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat je al morgenvroeg terecht kan Collin! Ik duim voor je!

Hopelijk morgen veel goed nieuws, er zijn veel echo's!

Ik voel me ook prima trouwens en gelukkig ook niet zo vaak onzeker. Misschien scheelt het bij mij dat ik ban de vorige twee keer weet dat je je prima kan voelen. Toen ook maar af en toe misselijk en vanaf 9 weken behoorlijk moe maar verder bijna niks aan klachten. Meiden houd moed! En probeer toch te genieten, het is zo'n wonder wat er gebeurt in onze lijven!

15. Lilliesleaf

Lilliesleaf Actief lid

1 okt 2014
    253
    1
    18
    Fijn colinn! Ik duim ook voor je!

En spring je hebt helemaal gelijk! We moeten meer genieten!!

Ps. Dames eten jullie trouwens al meer dan normaal? Ik heb wel al iets meer trek maar heb ook dagen dat ik weer wat minder eet.

16. Spring28

Spring28 Actief lid

24 feb 2015
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik eet vooral vaker en meer fruit en crackers. Wel soms minder avondeten. En sommige dingen vind ik nu minder lekker (bv toffees waar ik aan verslaafd was) maat tegelijkertijd veel zin in vis zoals kibbeling en steeds zin in ijs :)

17. Biancatje84

Biancatje84 Actief lid

5 mrt 2015
    264
    0
    16
    NULL
    NULL
    fijn colin dat je eerder terecht kan, ik duim met de meiden voor je mee voor een mooi kloppend hartje.
    idd spring je hebt gelijk meer genieten moeten we haha

18. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    nee eet juist minder. Heb elke keer trek in eten en als ik aan het eten ben heb ik geen zin meer door een weeïg gevoel

19. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Poeh..... Lig al een uur wakker 😅 Net ieniemienie klein beetje bruin bij afvegen maar mag bijna geen naam hebben. Nog een paar uurtjes dan weten we of het goed zit!

Bedankt allemaal voor het duimen! Super fijn zo'n forum! 🌹

20. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    spannend!!!!!!! hoe laat moet je?

Deel Deze Pagina