Jouw klachten van trek,geen trek, eten wat opeens tegenstaat herken ik ook .Koffie smaakt mij nauwwlijks meer en heb vooral zin in vette hap
Dames met een mooie echo gefeliciteerd. Ik ben wel zenuwachtig. Morgenochtend eerst hard aan de bak bij de fysio. Dus even wat afleiding
Meiden met een echo: succes!!! Vandaag dagje vrij... Zou wat aan het huishouden moeten doen maar energie is verre van hier.. Hopelijk straks wat meer fut!
Ships heb je niet op de lijst zien staan. Jij ook veel succes vandaag! T is prachtig weer dus je komt de dag vast goed door. Moet je werken? Of heb je wat afleiding?
Maakt niet uit hoor, ik stond ook niet op de lijst zag ik net. I k ben aan het werk, dus dat scheelt wel. Maar ik heb niet zo veel zin om iets te doen en het is moeilijk om me te concentreren. Maar we komen de dag wel weer door.
Succes meiden die vandaag een echo hebben! Gelukkig vannacht weer goed geslapen. Krijg wel energie van dit weer. Vanmorgen lekker het huis schoongemaakt. Echt apart trouwens; ik nies eigenlijk nooit en ineens sinds twee weken iedere nacht rond een uur of 4 moet ik exact twee keer niezen.. Word er dan even half wakker van en slaap daarna lekker verder. Ben verder niet echt verkouden ofzo. Geen idee of dit bij de zwangerschap hoort, haha, maar ik vind het wel grappig.. Manlief was tijdens het verwekken van beeb trouwens wel snotverkouden, dus we maken er maar grapjes over dat de kleine aan het niezen is 's nachts en mij er mee aansteekt
Haha wat grappig!!! Ik nies al sinds onze positieve test elke ochtend wel 10x. Word er wakker van soms haha. Nooit geweten dat dat een kwaaltje kon zijn Grappig om te lezen dat ik niet de enige ben.
Goeiemorgen, nou MvM is net geweest, maar kan helaas niet meedoen, vanwege groeistophormoon wat ik vroeger heb gebruikt. Nou ja niets aan te doen. Test knalde eruit dat was fijn, en ook nog mooi geschenk gekregen. Toch leuk.
dames met goede echo's: joepie!! lekker genieten mothermary: kijk al uit naar de roze of blauwe hartjes!! hopelijk is roze niet te snel uitverkocht 2lingen: liep gisteren in t stad met mn zus. Kwamen daar 2-2lingen achter alkaar aan in de kinderwagen.. mijn reactie is dan:"OH NEE!! een 2ling!! ocharme die mensen!" Oeps!! ik was dus super blij dat ik er maar 1 verwacht. meisje: wij hebben het hartje gezien, horen hopen we de 18e te doen dames succes voor vandaag wie moet...geniet ervan! @hier: gisteren gaan shoppen met de zus mijn 1e zwangerschapsbroek is binnen!! ook nog een bloesje gekocht voor de lente waar ik nu in kan en ook met een dikke buik denk ik ook nog een pakje voor ons friemel sinds vannacht keelpijn en mn neus zit dicht minder leuk maarja we geraken daar ook wel weer door
Ik vind een tweeling echt helemaal geweldig. Nu wisten wij ook van te voren dat wij die kans hadden omdat er 2 embryo's waren terug geplaatst. Maar ik verwachte niet dat het zou lukken omdat het al onze derde ivf poging was. Het zal wel lekker druk worden, maar ik kan niet wachten
Mijn man was bang voor een 2ling, zoude wij echt niet aankunnen vind dat zo knap altijd.. Vooral als er al een kleiner kindje in het gezin is.. Zag dat laatst bij vrienden van vrienden die werden opnieuw zwanger terwijl het kindje pas 4 maande oud was bleek een 2ling te zijn.. Ze hebben het erg zwaar nu met 3 kleine kindjes. Ik word met de dag zieker.. Echt niet leuk meer.. Voel me ontzettend slap, sta de gehele dag over te geven.. gaat echt niet lekker.