16 t/m 31 oktober 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Noralie87, 7 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38
    Sorry dames..
    Ben echt knetterdruk!
    Kan jullie niet bijhouden..
    Schoonmoeder is ongeneeslijk ziek, we zijn bang dat ze ons kindje niet meer mee maakt..die kans is zeer groot namelijk.. :(

Ohjee.. Summerbloom en Pandavliegen.. Ik schrik hier echt van!
    Heel veel sterkte voor jullie.. :(

2. ninii01

ninii01 Bekend lid

26 sep 2011
    758
    250
    63
    NULL

Ow wat erg zeg :( hopelijk maakt ze die nog wel mee.

Ik ben zo nerveus aanstaande maandag me 2de echo. In deze tijd is het vorige keer mis gegaan dus ben zo bang voor wat ik maandag ga zien. Zeker omdat ik gister wat bruin verlies had (vandaag trouwens niks)
    En daarbij ben ik ziek heb echt de griep te pakken dus pffff laat het maar gauw maandag zijn en hoop zo op nog steeds een kloppend hartje

3. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Wat erg noux!!! Hebben jullie het haar wel al verteld???

Ninii ik snap je onzekerheid. Ondanks dat ik zelf nog nooit een mk heb gehad....beterschap en hopelyk vliegt t weekend voor jou voorby.

4. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    Pandavliegen heel veel sterkte!

Veronique super leuk, gefeliciteerd!!

Woensdagavond kwamen mijn schoonouders eten. Het was erg gezellig, maar we vonden het niet fijn dat we steeds op moesten letten wat we zeiden zodat we ons niet zouden verspreken. We hebben het toen toch maar verteld. Ze reageerde erg leuk, maar waren ook direct bezorgd omdat het tijdens mijn vorige zwangerschap erg slecht ging met mij ivm bi. Wel lief dat ze daar meteen aan dachten, dat was namelijk met mijn ex.
    Dochter hebben we het gister verteld. Ze wist echt niet hoe ze moest reageren. Eerst heel stil, daarna huilen, daarna heel blij en er kwamen allerlei vragen. Ook wilde ze mij. Buik insmeren met bodylotion. Q.uincy is hoogbegaafd (getest), dus ik denk dat haar reactie komt door het anders denken dan gemiddeld. Vragen als hoe moet ik dan zijn als grote zus dat weet ik nog helemaal niet, hoe moet dat dan met de auto als we op vakantie gaan met de baby en de hond, we moeten dan we een stoeltje hebben voor de baby dat die mee kan in de auto, etc etc.
    Morgen gaan we het mijn schoonbroer en schoonzus vertellen. Die kindjes zitten met dochter op dezelfde BSO en het nichtje op dezelfde groep als dochter. Het zou lullig zijn als schoonbroer en schoonzus van hun kinderen zouden horen dat ze er een neefje of nichtje bij krijgen.. Ben wel erg benieuwd naar de reacties :)

5. Brabomama

Brabomama Fanatiek lid

14 sep 2011
    1.316
    0
    0
    Liesjuh mooie echo hoor!! En super fijn dat je vanaf nu gewoon naar de vk kunt.

Noux wat ontzettend heftig...het lijkt me zó dubbel: aan de ene kant ben je blij dat je weer zwanger bent maar aan de andere kant zo verdrietig omdat je weet dat je schoonmoeder jullie kindje misschien niet eens meer gaat zien...heel veel sterkte voor jullie allemaal!

Ninii veel beterschap, laat je maar goed verwennen dit weekend! Extra spannend hè, als je bij ongeveer dezelfde termijn een miskraam hebt gehad. Ik herken het gevoel wel, bij mij is ook een keer rond de 10 weken een MA vastgesteld en dan staat je wereld echt even stil...Maar probeer van het goede uit te gaan!! Hopelijk is het snel maandag.

Debq wat bijzonder dat je dochter zo diep over de dingen nadenkt. Maar wel logisch ook als ze hoogbegaafd is. Misschien is het voor haar dan in elk geval wel goed dat ze het al zo vroeg weet, dan heeft ze meer tijd om eraan te wennen en kunnen jullie er veel met haar over praten.

Toen ik mijn oudste laatste vroeg of ze het leuk zou vinden om nog een broertje of zusje te krijgen, zei ze heel stellig: "Ja! Een broertje dan.":D

6. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    Wat zei je, regelen we ;)

7. Noordeling

Noordeling Fanatiek lid

5 aug 2014
    1.268
    127
    63
    Aan m'n dochtertje heb 'k het al heel vaak verteld (maar die snapt er natuurlijk nog niets van, ze is 1,5).
    Alleen 1 vriendin van mij weet het.
    'k Twijfel of 'k het van 't weekend aan m'n vader ga vertellen. Nog even over denken en met ml overleggen.
    Verder gaan we echt nog wel een paar weken wachten 'k denk dat we 't rond de 11 weken aan familie vertellen en na de termijnecho mag iedereen het weten.

8. A daydream

A daydream Actief lid

12 jan 2016
    399
    106
    43
    Hier ineens een beetje bloed 😭
    Straks naar zkh.

9. ninii01

ninii01 Bekend lid

26 sep 2011
    758
    250
    63
    NULL
    Ohhh nee he hopelijk betekent het nix !!!!

10. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Jeetje wat schrikken, hopelijk is het onschuldig!

11. ninii01

ninii01 Bekend lid

26 sep 2011
    758
    250
    63
    NULL
    Weet je al meer à daydream

12. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Owh nee daydream!!!!! Ik duim voor jullie sterkte

13. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Heftig Noux, onze buren zijn moeder was ook ongeneeslijk ziek toen zij zwanger was. Ze hebben toen speciaal een 3d echo waar zijn moeder bij was laten doen, omdat ze de geboorte ook niet ging halen. Zo kon ze toch even zien hoe het kindje er ongeveer uit ging zien. 4 weken voordat ons buurmeisje werd geboren is zijn moeder overleden. Heel heftig allemaal....

14. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Hier net met de angelsound het hartje van ons ukje gevonden. ooooh dat geluid zoooo mooi!!!

15. ninii01

ninii01 Bekend lid

26 sep 2011
    758
    250
    63
    NULL
    Ik ben het ook aan het proberen maar nog geen succes
    Hoelaag zit jij ongeveer ??

16. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Hihi had m ook al met 7.6.... ideaal!
    Gister met manlief geluisterd... net boven t schaambot en af en toe schuin enzo...

17. A daydream

A daydream Actief lid

12 jan 2016
    399
    106
    43
    Hier goed nieuws!!! Hartje gezien en volgens arts goed gegroeid. Bedankt dames.

18. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38

Jaaaaah nogmaals super....

19. BlondGirl

BlondGirl Actief lid

17 jul 2015
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohh gelukkig, Daydream!

Het gesprek met mijn studiebegeleider ging heel goed. :D Ze was heel verbaasd, maar snapte wel dat ik deze keuze maakte. Ze sprak ook haar vertrouwen uit dat ik het wel zou redden en dat vond ik echt heel fijn.
    Maar goed. Ze wees me ook op de voordelen. Als ik mijn HBO af heb, heb ik twee kindjes op de psz en zullen werkgever me minder snel "een risico" vinden. Cru gezegd ben ik dan"klaar" met kindjes krijgen en dus is minder kans op ziekteverzuim rondom de zwangerschap, ik hoef niet met verlof, ik hoef niet te kolven... En dat ik dan een doorzetter ben die stressbestendig is heb ik dan ook wel bewezen. :p

Nu ja. Tijd voor het weekend! Geniet ervan, ladies!

20. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw

Hihi kijk! Idd alleen maar voordelen! Fijn dat het een goed gesprek was! :)

Deel Deze Pagina