Bedankt!!! Ik vind het wel spannend hoor. Vanmorgen heb ik ha en zkh gebeld. Vroeger kreeg ik al een afspraak met 6 a 7 wk. Nu pas met 8 a 10 wk. Niet fijn. Heb een beetje last van lage rugpijn en van m'n liezen. Met vlagen. Herkent iemand dit?
Ik zie dat er veel andere meiden bij die andere groep zitten maar iets minder actief als hier kwa pagina's misschien leuk als die meiden ook hierheen komen ???
Ik ga deze week ook de vk bellen en vragen of ik al een vroege echo kan krijgen met 6.5 week (dit had ik bij me eerste ook en nu na een MA doen ze dat meestal wel toch?!) Ik heb af en toe vage krampjes in me buik een vaag gevoel
Als het goed is vragen ze of je eerder zwanger bent geweest en of dat goed is gagaan. Zo nee laten ze je eerder komen. En hoe meer gezelligheid hoe beter met meer meiden toch?
Hallo mag ik me hier ook aansluiten? Ik ben 25 jaar, manlief 31 en we verwachten 18 oktober ons eerste kindje. Ik heb vandaag contact gehad met de vk en we hebben 7 mrt de eerste echo.
Gezellig! De groep wordt groter 👍 Ik zit nu 3 dagen voor nod en krijg nu 'ongesteldheidsbenen' Brr hopelijk word ik niet ongesteld. Hoe vinden jullie deze testen? Degene zonder datum is van vanmorgen
Je wordt echt niet meer ongesteld hoor je testen zien er super positief uit !!!! Ken het gevoel in je benen
Heel irritant he, alle kwaaltjes lijken ook op ongesteld worden. Ik check ook steeds nog! Positief blijven denken, dat verdient dat babytje in je buik
Dank jullie wel meiden 😘 geeft mij weer een goed gevoel! Ja je wordt zo onzeker van die kwaaltjes haha lijkt ontzettend op ongesteldheids gevoel
O moet ook nog m'n gegevens doorgeven: A daydream - 33 jaar - 3e kindje (waarvan 1 zwangerschapsbeeindeging)
Gefeliciteerd meiden en welkom!!! Mooie testjes zie ik voorbij komen. Hier komen de kwaaltjes ook steeds meer voorbij waaien In vlagen.... Vandaag nog Hep B en DTP prik gehad.... blij dat ik vanmorgen gesport heb.. mennn heb er flink last van! Kon er ook nog wel bij. Ook nog met de ha besproken over eventueel extra jodium (kelp) slikken maar dat was niet nodig vond ze. Eet namelijk bijna geen brood... met de VK overlegt wat betreft die vaccinaties en die konden ook gewoon.. anders had ik wat uit te leggen bij me nieuwe job waar ik nog geen contract heb getekend