Hallo lieve dames, Vanaf het begin van deze groep lees ik mee.. Dus letterlijk vanaf pagina 1. Toch durf ik me nu ook te melden. Ik ben uitgeteld op 22 oktober. Ik ben 27 en dit is m'n 2e kindje. Afgelopen jaar heb ik een MA en en mk gehad. Ben echt doodsbenauwd deze zwangerschap. Ik heb gelukkig met 7 weken een echo gehad (een mooi kloppend hartje gehoord en gezien) en ook nog met 8,5 weken een echo gehad. Vandaag intake bij de vk gehad en het hartje weer gehoord. Vanaf nu moet ik echt op m'n lijf gaan vertrouwen. Alle dames hier van harte met de zwangerschap en mooie echo's. De dames waar het helaas niet zo voor heeft mogen zijn.. Heel veel sterkte! Leef ontzettend met jullie mee!!
Ik dus ook niet, overdag kan ik echt niet slapen. Hoe moe ik ook ben. Daar had ik met de kraamhulp vlak na m'n bevalling aan het begin ook discussie over. Verplicht rusten en even gaan slapen. Tja, rusten kan ik wel, maar slapen lukt me gewoon echt niet. Hoe graag ik het ook zou willen, slapen kan ik alleen 's nachts. Ben wel eens jaloers op mijn vriend, die kan altijd en overal slapen. Welkom Antie! Gefeliciteerd met je zwangerschap en leuk dat je nu ook mee durft te schrijven. Ik zal je zo gelijk even op de lijst zetten, dan hoor je er ook echt bij
♡ 16 t/m 31 oktober 2016 mama's ♡ -15 oktober ♥ Citygirl1985 - 30 jaar - 1e kindje -16 oktober ♥ Enna87 - 28 jaar - 1e kindje -17 oktober ♥ Neveah - 33 jaar - 3e kindje ♥ Sam4hope - 28 jaar - 3e kindje -18 oktober ♥ mrsd - 25 jaar - 1e kindje ♥ Miraculum Novum - 31 jaar - 2e kindje -19 oktober ♥ Miracles - 31 jaar - 3e kindje -20 oktober ♥ Noralie87 - 28 jaar - 2e kindje ♥ Roodwang83 - 32 jaar - 1e kindje Olli - 35 jaar - 1e kindje pankoeke - 27 jaar - 3e kindje ♥ Mijntje1990 - 25 jaar - 1e kindje -21 oktober Vlinderr - 30 jaar - 3e kindje ♥ Fabace - 31 jaar - 2e kindje ♥ Rosalyn - 23 jaar - 1e kindje ♥ Liesjuh1977 - 39 jaar - 2e kindje ♥ Hoop2016 - 24 jaar - 1e kindje ♥ Mojito07 - ?? jaar - 2e kindje ♥ juna86 - 29 jaar - 2e kindje -22 oktober ♥ Zoesje - 24 jaar - 2e kindje ♥ Hbz - 29 jaar - 2e kindje ♥ DutchDiva - 32 jaar - 2e kindje ♥ jessy77 - 38 jaar - 2e kindje ♥ Antie - 27 jaar - 2e kindje -23 oktober ♥ Sappie1986 - 29 jaar - 2e kindje ♥ Anna01 - 27 jaar - 1e kindje -24 oktober ♥ Brabomama - 36 jaar - 3e kindje ♥ kira88 - 27 jaar - 2e kindje ♥ Mieleke - 33 jaar - 4e kindje ♥ hibiscuss - ?? jaar - 2e kindje ♥ A daydream - 33 jaar - 3e kindje -25 oktober ♥ Ssan1985 - 31 jaar - 2e kindje ♥ Ninii01 - 25 jaar - 3e kindje ♥ Sascha84 - 31 jaar - 2e kindje -26 oktober ♥ Trotsemoeder90 - 25 jaar - 2e kindje ♥ Averna - 28 jaar - 1e kindje Amy83 - 32 jaar - 2e kindje ♥ BlondGirl - 26 jaar - 2e kindje -27 oktober ♥ VeroniQue86 - 29 jaar - 3e kindje ♥ Luna3 - 28 jaar - 1e kindje ♥ Noordeling - 32 jaar - 2e kindje ♥ Gabbel - 30 jaar - 1e kindje -28 oktober Kimmiebaby - 25 jaar - 1e kindje Ronnii - 26 jaar - 2e kindje Monique045 - 24 jaar - 1e kindje -29 oktober ♥ Noux - 28 jaar - 2e kindje -30 oktober MissVanna - 26 jaar - 1e kindje -31 oktober HoopLiefde - 29 jaar - 2e kindje Lisalisalisa - 22 jaar - 1e kindje ♥ Debq - 32 jaar - 2e kindje Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (1) Totaal: 51 ♡ Afspraken ♡ Maart 30 maart: hibiscuss - termijnecho 31 maart: Miracles - termijnecho 31 maart: Hbz - termijnecho 31 maart: Zoesje - termijnecho 31 maart: Noralie87 - termijnecho 31 maart: Roodwang83 - termijnecho April 01 april: Ronnii - eerste echo 01 april: DutchDiva - termijnecho 01 april: Gabbel - termijnecho en intake gyn 04 april: Anna01 - termijnecho 05 april: Noralie87 - intake vk 05 april: Sappie1986 - vlokkentest 05 april: citygirl1985 - nekplooimeting 06 april: Brabomama - termijnecho 06 april: Ninii01 - termijnecho 06 april: Averna - termijnecho 06 april: Roodwang83 - nekplooimeting 07 april: Mieleke - nekplooimeting 07 april: Trotsemoeder90 - termijnecho 07 april: Hoop2016 - nekplooimeting 07 april: Liesjuh1977 - combinatietest 07 april: Mijntje1990 - echo vk 07 april: Miraculum Novum - combinatietest 08 april: Noux - termijnecho 08 april: Rosalyn - termijnecho + nekplooimeting 08 april: Mijntje1990 - nekplooimeting 11 april: BlondGirl - termijnecho 12 april: A daydream - 12 wk echo ( nekplooimeting) 14 april: Debq - termijnecho 19 april: Sappie1986 - uitslag vlokkentest 22 april: Lisalisalisa - tweede echo 23 april: VeroniQue86 - geslachtsecho 25 april: Noralie87 - geslachtsecho 25 april: Juna86 - geslachtsecho 25 april: Roodwang83 - controle vk 27 april: Debq - controle vk 28 april: Liesjuh1977 - controle vk Mei 06 mei: Brabomama - 16-wekencontrole 09 mei: A daydream - 16 wk echo (16 wk net zo uitgebreid als 20 wk) 30 mei: Lisalisalisa - derde echo Juni 08 juni: A daydream - 20 wk echo ★ Sterretjes ★ ★ leinrob - 5w3d ★ Morgenzon - 6w3d ★ Summerbloom - 7w5d ★ Pandavliegen - 9w4d ★ Knuff - 10w3d
Oh vreselijk knuff! Heel veel sterkte samen met je man en hopelijk kan je het binnenkort een plekje geven. De dames die een goed echo hebben gehad , van harte gefeliciteerd 😀❤ al echte mensjes.
@Ninii mooie echo!!! @Antie welkom en gefeliciteerd! Moeilijk he dat vertrouwen na wat je hebt meegemaakt!
Jeetje Knuff, heel veel sterkte. Zoals de rest al zegt wat laat pas een echo. Door de MA afgelopen jaar mocht ik al erg vroeg komen. Welkom antie, gezellig. Snap dat het soms moeilijk is vertrouwen te hebben! @Hier, even een vraagje dames. Ben een beetje in shock! Vanmorgen werd ik wakker en voelde ik een hele klodder slijm, dacht echt dat in aan het bloeden was. Hierdoor voel ik me nu echt enorm klote en bang dat het niet goed gaat! Ondanks dat we het afgelopen vrijdag zo gezellig zagen rollen bollen en het hartje gehoord hebben. Zijn er hier ook dames die veel slijm verlies hebben? Ook begin ik last te krijgen van lage rugpijn, dit herinnert mij ook aan mijn menstruaties word hier een beetje naar van
Antie gefeliciteerd en welkom hier, leuk dat je mee komt kletsen! Het is niet niks hè, een MA. Hopelijk komt het vertrouwen in je lijf stukje bij beetje terug! Rosalyn ik heb geen ervaring met (veel) slijmverlies maar ik denk ook dat je je echt geen zorgen hoeft te maken. Wel kan ik me je schrik goed voorstellen, zeker als het in eerste instantie aanvoelt als bloed...
Knuff veel sterkte Ik heb vanaf afgelopen vrijdag af en toe heel lichtbruin verlies. Net toch maar naar de vk gebeld voor de zekerheid maar die zij dat ze zich daar helemaal geen zorgen over maakt. Dit omdat veel vrouwen in het begin ook helderrood bloedverlies hebben en dat dit zelfs in de helft van de gevallen niks met het kindje te maken heeft (goed om te weten voor de vrouwen die rood bloedverlies hebben). Vanaf gister ben ik ook vaker misselijk, ik dacht er goed vanaf te komen maar helaas Ook daardoor maak ik me niet zoveel zorgen. Mijn buik is echt al behoorlijk dik. Ik pas echt helemaal geen 'normale' kleren meer dus heb ook maar positiekleding aan. Ik heb normaal maat xs of s, had ik bij hm shirtjes besteld om ergens onder te doen. Online hadden ze alleen maat xs, maar deze zaten nu al strak bij mijn buik... Met Pasen hebben we het tegen mijn ouders en zusje, schoonbroer en neefjes verteld. Mijn zusje was jong toen haar kindjes geboren waren (21 en 24) en vond mij met mijn eerste dochter al oud (ik was toen 27). Ik was dus een beetje bang voor haar reactie. Ze reageerde super leuk, iedereen trouwens. Neefje van bijna 8 was ook super trots, echt heel erg leuk dus. Ook op het werk heb ik het gister verteld. Ik vond het nog redelijk vroeg, maar omdat ik echt niet meer in mijn normale nette kleren pas had ik het maar verteld. Ook daar allemaal leuke reacties. Leidinggevende ook erg meedenkend, als ik een keer vaker thuis wil werken en daardoor niet bij een vergadering kan zijn ofzo is dat geen probleem. Ik had bij de bakker verschillende soorten koeken en kleine gebakjes gehaald. Aan de binnenkant van de doos had ik geschreven 'neem er ook een anders ben ik straks de enige met een dikke buik'.
Ik heb dat ook soms hoor en sinds vanochtend ook weer beetje menstruatie achtige krampen dan raak ik ook gelijk in de zenuwen maar is waarschijnlijk gewoon het groeien
Leuke manier van delen met gebakjes of koekjes😉 en dan die tekst... zag m ook op fb met donuts! Hier zat ik me ook alweer zorgen te maken.. gelukkig doet t hartje t prima! Antie welkom en gefeliciteerd!
Rosalyn ik verlies op sommige momenten ook wat meer slijm, in alle vormen, consistenties en maten. Zou me er niet te druk over maken, hoort er schijnbaar ook bij. Hier een onzeker dagje... Kan met de doppler het hartje nog niet horen helaas, dat zou me zoveel meer geruststellen. Bij Bram hoorde ik hem ook pas laat, mijn darmen liggen ervoor en m'n placenta zal ook wel weer aan de voorkant liggen. Heb ook het idee dat m'n buik dunner is en m'n borsten minder pijnlijk, maar dat zal vast niet anders zijn als andere dagen. Het is gewoon de onzekerheid. Het niet hebben van werk werkt ook niet mee in het gepieker, had liever wat afleiding in werk, dan heb ik geen tijd om na te denken over dit soort dingen. Soms zou ik een luikje in mijn buik willen hebben waardoor ik even kan kijken of de kleine nog beweegt...
Precies dit denk ik ook vaak!! (Of: "had ik thuis maar zo'n echo-apparaat") Debq wat een leuke manier om het te vertellen!! Fijn dat iedereen, ook je werkgever, zo goed reageert!
Dit is zo'n 'onduidelijke' tijd he. minder kwaaltjes, maar de baby ook nog niet kunnen voelen. Ik zou ook wel een echo apparaat willen hebben! Mijn buik wisselt per dag trouwens wel wat hoe dik ie is. Vooral darmen, dus als je net iets minder opgeblazen bent zie je dat denk ik meteen terug. Dat slijmverlies herken ik ook. Ben al een paar keer naar de wc gerend, maar dan was het gelukkig niets.
Hier is dat ook, de ene dag denken ik dat ik vast een tientonner word, de andere dag ben ik slank en buikvrij....en die onzekerheid en bezorgdheid. Gek hoor, zelfs na drie probleemloze zwangerschappen blijf ik paniekerig aftellen van afspraak naar afspraak. Nog 8 dagen....