Echo van Miracles: Zo zie ik het nu (kleine witte streepje in de circel wat omlaag wijst) vandaar dat ik een meisje denk maar twijfel nog omdat ik het wat onduidelijk vind.
Ja idd ik had m ook op t nub topic geplaatst daar zeiden ze dat idd.. Iemand zei aan de schedel te zien is t een jongetje.. Maar serieus hoe kan je dat zien? Ach het is toch leuk om te kijken gewoon haha wie weet
Met de laatste foto blijf ik bij een meisje (kan wel nog omhoog gaan staan omdat je voor de 12 weken zit.Overigens met de schedel daar vind ik het nog te vroeg voor om naar te kijken omdat dat nog volop veranderd maar zie daar inderdaad een jongen in. Zo zagen mijn jongens er ook uit.
Lees op meerdere plekken dat voor 12 weken de stand het zelfde is dus dat ze allemaal op meisje lijken. Hmmm wie weet...
Na 11 weken zie je de nub en vanaf dan gaat het veranderen in jongen/meisje. Alleen vanaf 12 weken is dat veel duidelijker te zien dan 11
Wat gek eigenlijk dat een week zoveel verschil maakt! Jammer dat ik geen echo meer gepland heb staan met 12 week! @miracles ja voelde me eerst ook genegeerd hoor! Hier is een echo praktijk die doet geslachtsbepaling met 13 weken. Is dat betrouwbaar genoeg?
Ik ga naar Lommel met 13.4 weken voor geslachtsbepaling. Sommige echo bureaus hebben ontzettend goede apparatuur hiervoor. Daarnaast krijg ik ookm een 3d. Ben benieuwd. Van de schedels schijnbaar is het bewezen dat er verschil is tussen mannen en vrouwen. Ik heb mij daar niet zo in verdiept.
Oke dus t kan wel! Deze praktijk heeft er ook bij staan de beste apparatuur ervoor te hebben idd! Denk dat ik maar gewoon een afspraak ga maken Ja precies. Wist wel dat er verschil zat in de hersenen zelf maar daar stopt het hihi
Persoonlijk vind ik 13 weken echt heel vroeg.... vond t met 16 week al moeilijk te zien. Haha maar t klopte wel allemaal. Ik heb 6 mei geslachtsbepaling
Ik had m vorige keer idd ook met ren week of 16 maar vond het wel heel duidelijk toen! Ben benieuwd of je echt het geslacht al kunt zien met potty shot met 13 weken of nog puur de nub..
Hier net de termijn echo gehad en hij is perfect 😍 Ik kom nog steeds uit op 27 oktober. Klopt precies met Cryo terugplaatsing.
Fijn zo'n goede echo Gabbel! Met mijn dochter had ik een echo op 14wk. Vriendin ging voor een 29 wk 4d echo, haar man kon opeens niet mee. Dus ik mocht mee (he vervelend) en toen zei de echoscopiste kom ook maar even op de bank. (Leukleukleuk natuurlijk). 4d gehad, echt grappig zo'n kleine frummel nog helemaal in beeld. Die echoscopiste was toen heel stellig over het geslacht. En ze had het goed
Een collega is daar ook geweest, met 13 weken. Het kwam overeen met de 20 weken echo.. Ik heb daar een afspraak met 14 weken. Ben benieuwd hoe je het vond, ik hoor het graag over een paar weken!