Heftig zeg zwangerschapsbeeindiging. Mag ik vragen om welke reden? Hoop voor je dat nu alles goed blijft gaan
Hee wat leuk, precies gelijk! Ik heb alleen een onregelmatige cyclus gehad en dan is het moeilijk rekenen, maar denk mijn eisprong gevoelt te hebben en zodoende kom ik op de 18e uit. Ik ben heel benieuwd na de echo of het een beetje klopt. Ga er wel van uit De vk belde vandaag terug, stelde eerst een datum in de week ervoor voor maar dan kon mn man niet mee.. nu dus 7 maart. nog 3 weken wachten. Maar dan ben ik volgens mijn eigen berekeningen 7+6 dus moet er wel een mooi kloppend hartje te zien zijn hoop ik!
@ miracles fijn dat je gewoon de prikken kon krijgen. Ik hoorde laatst op de radio iets over jodium. Ik heb maar netjes 4 boterhammen gegeten. @ mrsd. Fijn een datum om naar toe te leven. @ niini heel veel afwijkingen. Hopelijk is nu alles goed idd. Het blijft spannend.
Vinden jullie het goed als ik meeschrijf? Ik ben 29 jaar, zwanger van een 3e en uitgeteld op 27 oktober.
Nieuwe dames welkom, en gefeliciteerd! Er komen mooie testen voorbij. Mijn testen komen morgen binnen, wil er nog eentje doen met tekst. Nog nooit gebruikt dus vandaar. Zijn jullie ook zooo moe??? Pff ik wil nu me bed wel in haha.
Hier ook mor idd! Maar kan ook eraan liggen dat onze dochter al een paar nachten ligt te spoken 😆. Ik ga morgen toch nog ff een testje halen, eens kijken of het oploopt...
Hej dames mag ik mee schrijven??? Ik ben gisteren 29 geworden en donderdag positief getest!!! Dit word ons 2de kindje(zoon okt 2012). Wij hebben nu een cryo terug geplaatst gekregen van de icsi ronde van ons eerste kindje. Ben 10jr samen met myn man. Heb beetje last van mijn onderrug en buik(gerommel)pijn en slaap ontzettend slecht!!! Gefeliciteerd iedereen!!!
Whaha ik eet geen bammetjes... hou er niet van! Plus was niet van plan weer 20kilo aan te komen. Welkom nieuwe meiden en gefeliciteerd
Gefeliciteerd allemaal! Wij gaan het vertellen als we de verjaardag van mijn zoon vieren. Dat is drie dagen na de eerste echo. Ik denk dat we hem een boekje geven, iets van Kaat en mama's buik ofzo. En hem een shirtje aantrekken met "ik word grote broer!"
Mijn directe familie weet het al, maar we hebben het idee om paaseitjes uit te delen en daar een foto vd echo en de datum in te doen. Heb de 23e echo, dus paar dagen voor pasen. Leek me wel grappig...
Dat laatste had ik ook heel erg, soort aanwezig gevoel maar heb dat sinds vrijdag/zaterdag niet meer.. Maakt me toch onzeker.. Wie had er ook last van krampjes e.d. en voelt nu bijna niets? Ik heb alleen gevoelige/vollere borsten, verder niets.
Voor mijn eigen bevestiging vrijdag een clearblue digital gedaan en zondagavond nog eentje van de action. Ik ben inmiddels overtuigd 🙈
@Enna87: die klachten zullen in het begin vooral komen en gaan. Geen zorgen om maken. Hier ook vooral de borsten pff. Soms voel ik ze weer niet maar als ik er dan tegen aan kom @nieuwe dames: Gefeliciteerd! @trotsemoeder90: Ik ben er nog niet over uit hoe wij het precies gaan doen. Wel wachtten wij tot de laatste week van April. Gaan dan geslachtsecho laten doen en daarna de kleur ballon in een kist/doos doen en het dan de jongens vertellen dat ze een broertje/zusje krijgen en mogen het dan open maken. Daarna schoonouders inlichten op een leuke manier maar hoe en wat weet ik ook nog niet. Hier moet ik trouwens maandag al naar de gyneacoloog. Stond al gepland omdat ik al meer dan 2 jaar aan het proberen was en nu ik de afspraak heb staan ben ik zwanger haha.
Ik heb helemaal nog geen last van gevoelige borsten... En bekend maken durf ik pas over na te denken na de termijnecho. Ouders weten het wel al
Ik zou ook graag mee schrijfen! Wil iemand mij op de lijst zetten. Ik ben 27 jaar, 23 oktober uitgerekend, van een 5de kindje. Ik ben ook heel snel moe. Hopenlijk gaat dat snel over.