16 t/m 31 oktober 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Noralie87, 7 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Mooie echo rosalyn! Ik zeg een meisje!:D

2. A daydream

A daydream Actief lid

12 jan 2016
    399
    106
    43
    Leuk al die echo's!

Vanmorgen was ik ineens duizelig. Herkennen jullie dat?

3. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Dit is nog wat te vroeg. Op dit moment zeg ik een meisje maar de nub kan nog omhoog gaan staan ;)

4. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Jij krijgt een meisje :)

Ik heb trouwens het idee dat velen hier een meisje gaan krijgen :D

5. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Hier is helaas niet veel op te zien.

6. ninii01

ninii01 Bekend lid

26 sep 2011
    758
    250
    63
    NULL
    Ik heb niet echt kwaaltjes meer
    Soms iets duizelig soms wat misselijk en wel gevoelige borsten maar voel we verder gewoon goed
    En jullie?

7. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Thnxx dames die een gokje hebben gedaan! De VK zei inderdaad ik denk voor 80 procent een meid. Maar zou dus nog ongelijk kunnen krijgen. Nu hebben wij 6 mei de geslachtsbepaling met 16 weken bij dezelfde VK, vond ze zelf ook erg leuk. Ben super benieuwd, kan niet wachten. Heb tot nu toe nog helemaal niets gekocht dus dan ken ik pas echt losgaan en alles in kleuren kopen haha!

8. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    My goodness ladies... bestaat er ook iets als teveel lopen???

Mennn ben ergens zo bang dat ik die baby kill ofzo... hebben vandaag zo 27km gelopen... uuhm Rome is groot en zo bijzonder plus kan maar nergens normaal die verrekte metro vinden en vind eens een goed sprekende italiaan...

Pfff ben er werkelijk super gestoord moe van!
    Plus alles doet pijn!

Hoe gaat t bij jullie meiden... als ik thuis ben ga ik echt weer me best doen wat meer te reageren.

Wel hele mooie echo's gezien.. als ik die nub mag geloven allemaal meisjes denk???? Pffff wordt nog wat met namen straks

9. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Wauw mooie echo's meiden! Hier nog 2 weken tot de geslachtsbepaling. Dan weer even spieken naar ons beebje. Ben zoooo benieuwd wat we krijgen :)

Kwaaltjes zijn hier ook zo goed als weg. heerlijk, krijg ook heel veel energie weer... zo fijn!

10. Averna

Averna Bekend lid

15 jan 2016
    980
    816
    93
    NULL
    NULL
    Kwaaltjes... Ja, de misselijkheid is ver weg. Maar ik word nog altijd wakker rond 2 uur/half 3 en daarna slaap ik nauwelijks. Dus ik ben nog altijd erg moe. :( Ik lees dat sommige mensen duizelig zijn. Dat heb ik ook, maar dat had ik altijd al. Echt heel irritant. Het enige wat een beetje helpt is rustig opstaan als ik een tijdje gezeten of gelegen heb..

Gisteren zouden mijn opa en oma terug komen van vakantie en wilde ik ze graag vertellen dat ik zwanger ben, maar nu is hun vlucht geannuleerd en kunnen ze dinsdag pas terug naar huis. Ik had me er zo op verheugd eerst opa en oma op de hoogte te brengen en dan de rest van de wereld.

Vandaag wel lekker gesport (Hoewel ik snel buiten adem ben de laatste tijd en zumba dus niet zo gemakkelijk was) en vanmiddag naar de kraammarkt hier in de buurt geweest. Lekker wat ideetjes op doen en rondneuzen.

11. Noordeling

Noordeling Fanatiek lid

5 aug 2014
    1.268
    127
    63
    Nou hier de kwaaltjes helaas nog niet over, nog steeds misselijk, als 'k eten ruik is 't echt gelijk mis.

Ook veel duizelig vandaag (donderdag ook al).
    'k Hoop echt dat 't na een weekje beter wordt.

A.s. woensdag heb 'k de termijnecho ook wel weer spannend hoor.

Gaat iedereen die 't geslacht wil weten echt voor een aparte echo of kom je er achter tijdens de 20-weken echo. Wij twijfelen nog steeds of we 't wel of niet willen weten, al neig ik wel steeds meer naar wel willen weten.

12. Roodwang83

Roodwang83 Actief lid

12 okt 2015
    263
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb gelukkig geen last meer van misselijkheid, thank god :) ben nog wel steeds moe en ik slaap slecht.

Wij hebben een pretecho geboekt met precies 16 weken, kan niet wachten!

13. A daydream

A daydream Actief lid

12 jan 2016
    399
    106
    43
    Miracles zo te horen heb je genoeg van Rome gezien. Fijn!

Noordeling ik verwacht dat het geslacht bij ons op een vd echo's zichtbaar wordt. Misschien al met 16 anders 20. Of een andere echo. Ik ben er benieuwd

Hoe slapen jullie? Zijn hier ook echte buikslapers? Het kan nu nog net maar waarschijnlijk niet lang meer.

14. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Haha ja vliegen vanavond terug... gaan scharrelen rondom het coloseum... zo mooi
    Vliegen pas rond etenstijd vanavond... kan niet wachten me kindjes weer te zien. Die vlucht had van mij eerder gemogen. Beetje jammer.

Maare de eerste zijn al 13 weken denk.... lekker die 1ste trimeste voorbij!!

Hier ook rond 16 week echo... 6mei geslachts bepaling... heb er zin in

15. schorpioen79

schorpioen79 Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Slapen gaat hier matig, vaak wakker en vroeg wakker.
    Ik krijg ook weer last van maagzuur, vooral 's avonds. Rennies zijn weer mijn grootste vrienden.

16. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.641
    5.953
    113
    Rome is zo mooi Miracles! Vind ik van heel Italië trouwens maar ik ben bevooroordeeld want heb er 14 jaar gewoond.

Heb ook het idee dat het veel meisjes gaan worden! Ik heb ook heel sterk het gevoel dat de mijne een meisje is, ben benieuwd of ik gelijk ga krijgen.

Voor wat betreft kwaaltjes, de vermoeidheid is nog volop aanwezig en begin wat pijn aan mijn banden te krijgen wanneer ik te veel loop. Verder gaat het wel.
    Vandaag de nekplooimeting en zal dan ook meteen de uitslag van de combinatietest krijgen. Aangezien mijn leeftijd (38) er in meegenomen wordt ga ik er stiekem een beetje vanuit dat ik niet een hele topscore zal krijgen. Hoop wel dat het allemaal een beetje meevalt. Vind het iig rete spannend!

Het 1e trimester zit er iig voor iedereen (bijna) op , dat doen we goed!

17. BlondGirl

BlondGirl Actief lid

17 jul 2015
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames! Even snel een berichtje. Net de termijn echo gehad en ik ben op 11w1d gezet en de uitgerekende datum is gecorrigeerd naar 30 oktober! Alles zit erop en eraan en de kleine beweegt al lekker.... Voel me toch weer opgelucht.
    Vanmiddag ga ik me oriënteren op geslachtsbepalingsecho en pretecho.

Pff eerste trimester al bijna voorbij! Vanaf nu gaat het denk ik erg snel....

18. Brabomama

Brabomama Fanatiek lid

14 sep 2011
    1.316
    0
    0
    Ha dames,

Even een kort berichtje want ik zit op m'n werk: wat fijn dat de meesten van jullie zich alweer een stuk beter voelen! Zelf ben ik niet meer misselijk maar wel nog steeds heeeeeeel erg moe. Lig nog steeds het liefst iedere avond vóór 21:30 in bed. Soms lukt dat, soms niet.

Gisteren hebben we het nieuws van onze zwangerschap aan een bevriend stel verteld, toch wel fijn om het bij iemand kwijt te kunnen. Zij reageerden heel enthousiast!:D

Vandaag ben ik precies 12 weken zwanger, yesssss!! Weer een mijlpaal gehaald. Maar een veel belangrijker mijlpaal hebben we a.s. woensdag: de combinatietest. Dat vind ik veel spannender!

19. ninii01

ninii01 Bekend lid

26 sep 2011
    758
    250
    63
    NULL
    Wij willen een pret echo laten doen met 15 weken dus over 3 weken
    Ben zo benieuwd haha !!

20. Mieleke

Mieleke Actief lid

5 feb 2016
    293
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier zijn de kwaaltjes ook minder, hoewel ik zaterdag een slechte dag had. En moe ben ik nog steeds. Ik ga slapen wanneer ik kan in elk geval. Dag helpt een beetje..
    Gisteren mijn kindjes en man weer veilig thuis gekomen na hun trip Frankrijk. Wat was ik blij om hen te zien. Pfff dat ongeval hakt er emotioneel toch serieus in hoor.

Vandaag mochten de kinderen eindelijk vertellen dat ze een broer of zus bijkrijgen. Gedaan met zwijgen, jippie. Het wordt nu wel heel reëel, nu het eerste trimester erop zit en de buik gaat groeien. Ik voel t kleintje ook af en toe al, hoe gek ik dat zelf ook vind.

Deel Deze Pagina