16 t/m 31 oktober 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Noralie87, 7 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brabomama

Brabomama Fanatiek lid

14 sep 2011
    1.316
    0
    0
    Ha dames, ik mag me hier ook (voorzichtig) aanmelden, vanochtend heb ik positief getest!!! Ben volgens m'n eigen berekening 24 oktober uitgerekend. Onze oudste is dan 4,5 en de jongste pas 1,5 dus het wordt een drukke boel! ;)

Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap, wat onwijs leuk om hier zoveel meiden uit het 8-14 februari NOD-topic te zien, het is echt een vruchtbare maand!!!:D

Nu hopen op allemaal lieve en gezonde oktober (of begin november) babies!!!

2. Brabomama

Brabomama Fanatiek lid

14 sep 2011
    1.316
    0
    0
    ♡ 16 t/m 31 oktober 2016 mama's ♡

-16 oktober
    Mojito07 - ?? jaar - 2e kindje
    Pandavliegen - 33 jaar - 1e kindje

-17 oktober
    Neveah - 33 jaar - 3e kindje

-18 oktober
    Citygirl1985 - 30 jaar - 1e kindje

-19 oktober
    Miracles - 31 jaar - 3e kindje
    Enna87 - 28 jaar - 1e kindje

-20 oktober
    Noralie87 - 28 jaar - 2e kindje

-21 oktober

Mijntje1990 - 25 jaar - 1e kindje
    Vlinderr - 30 jaar - 3e kindje
    Fabace - 31 jaar - 2e kindje
    A daydream - 33 jaar - 3e kindje
    Rosalyn - 23 jaar - 1e kindje

-22 oktober
    Zoesje - 24 jaar - 2e kindje
    Hbz - 29 jaar - 2e kindje
    juna86 - 29 jaar - 2e kindje

-23 oktober
    Sappie1986 - 29 jaar - 2e kindje
    Morgenzon - 27 jaar - 5e kindje

-24 oktober
    jessy77 - 38 jaar - 2e kindje
    Brabomama - 35 jaar - 3e kindje

-25 oktober
    Ssan1985 - 31 jaar - 2e kindje
    Ninii01 - 25 jaar - 3e kindje

-26 oktober
    Trotsemoeder90 - 25 jaar - 2e kindje

-27 oktober
    VeroniQue86 - 29 jaar - 3e kindje

-28 oktober
    Kimmiebaby - 25 jaar - 1e kindje

-29 oktober

-30 oktober

-31 oktober

Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (0)

Totaal: 17

♡ Afspraken ♡

25 februari: Mojito07 - eerste echo
    26 februari: Rosalyn - vroege echo i.v.m. mk

01 maart: Pandavliegen - eerste echo
    01 maart: Ssan1985 - eerste echo
    03 maart: Mojito07 - intake vk
    04 maart: juna86 - eerste echo
    07 maart: Noralie87 - eerste echo
    07 maart: Vlinderr - eerste echo
    07 maart: Jessy77 - eerste echo
    08 maart: Enna87 - intake vk
    10 maart: Miracles - eerste echo + intake
    10 maart: Hbz - eerste echo
    14 maart: Mijntje1990 - eerste echo
    15 maart: citygirl1985 - intake vk
    23 maart: citygirl1985 - eerste echo

3. ninii01

ninii01 Bekend lid

26 sep 2011
    758
    250
    63
    NULL
    Wil iemand voor me op de lijst zetten
    Dinsdag 15 maart eerste echo.
    Ben dan 8 weken en dat is het vroegste wat ze doen na een miskraam

4. Miraculum novum

Miraculum novum Niet meer actief

Hoi allemaal,

Ik lees al een poosje mee, vind het allemaal weer spannend, maar vind het toch gezellig om al mee te kletsen! Zou iemand mij op de lijst kunnen zetten?
    Ik ben 31 jaar, heb een dochtertje uit 2014. Ik heb 9dpo positief getest. Volgens mijn app ben ik 19 oktober uitgerekend, nu dus 4;6 wk zwanger. De eerste echo staat al voor 4 maart. Al heel snel en toch duurt het me veel te lang!

En iedereen gefeliciteerd! Op naar gezonde zwangerschappen en baby's!

5. Ssan1985

Ssan1985 Lid

4 okt 2015
    88
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kon het toch niet laten....mijn eerste knaller!

Bijgevoegde bestanden:

6. Citygirl1985

Citygirl1985 Bekend lid

8 jan 2016
    666
    371
    63
    Leuk om zo te vertellen tijdwns de high tea!

Ik check ook steeds op het toilet hoor, denk zelf dat dit gevoel van zorgen maken hoort bij moeder worden. Want na die eerste echo gaat dat echt niet weg, dan de volgende echo en daarna de bevalling... En dan gaan ze opgroeien! Ook doodeng haha. Ik omarm het maar gewoon zoals het is nu. Hoort erbij :)

Welkom nieuwe meiden!

7. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    Wat gaat snel hier, hoop het zoveel mogelijk bij te houden J.
    Welkom nieuwe meiden.

Miracles, oh wat goed dat oploopt en dat je kwaaltjes hebt J.

Sappie, wat erg dat je van jullie eerste kindje.

Zoesje, wat leuk dat je dit wilt doen.

Ninii, hebben een zoontje die dit jaar 3 word. Hadden graag 2 kindje kort op elkaar gehad, helaas heeft de natuur het anders beslist.

Willen het liefst ook stil houden tot na de eerste echo maar helft van familie weet dat we met icsi bezig zijn dus regelmatig komt de vraag wel of het al gelukt is.

Hier toch ook wel meer ongerustheid dan bij de eerste. Als dit mis gaat hebben we nog max 2 kansen (2 ingevroren embryo’s) voor nog een 2de kindje.

Trotsemoeder, bij de eerste heb ik een eerste hulp bij oppas doos gemaakt en fotokadertje met echo in. Als dit goed blijft gaan hoop ik te kunnen zwijgen tot na eerste echo en dan bij zoon zijn verjaardag feestje een taart te bestellen met de tekst "ben ik niet stoer, word grote broer" ofzo iets erop. Of zoals Kira hem een t-shirt met tekst aandoen.

8. Miraculum novum

Wij gaan het ook proberen stil te houden. Werk in het bedrijf van mijn vader, dus wil eerst weten of het goed zit. Beste vriendin weet het al, die logeerde bij ons. Dacht eerst dat de test negatief was, pakte hem even later op om weg te gooien. En toen stond er een streepje. Dus ik vloog de kamer uit om haar te laten zien. Ze wist het eerder dan mijn man die al beneden was! (Oepsie ☺️)

9. Enna87

Enna87 Actief lid

29 sep 2015
    264
    8
    18
    Leuk meiden, en nieuwe mama's to be van harte!

Ik twijfel erg wanneer we het moeten gaan vertellen.. wij gaan volgende week een weekend weg met mijn familie (ouders, broers/zussen en hun gezinnetjes). Ik wilde het dan gaan vertellen, maar nu slaan twijfels toe aangezien je helemaal geen zekerheid hebt.. je hebt geen echo in handen dus het lijkt allemaal nog zo ver weg. Manlief wil het wel graag vertellen. Zijn moeder is die week daarna jarig, dus dat is ook een mooie gelegenheid.

Aan de andere kant.. mocht het mis gaan dan kun je het wel delen omdat ze er van op de hoogte zijn. En als je verdriet wilt delen waarom dan niet de blijdschap die je nu hebt... ;)

Wat is jullie advies ;) anders moet ik wel hele goeie smoezen verzinnen om in dat hele weekend geen enkel borreltje te nemen. Dat gebeurd normaal gesproken toch altijd wel bij het eten of een gezellige avond met zijn allen zo in een weekend weg. :p

10. Miraculum novum

lastig he, Enna. Ligt ook een beetje aan je band, vind je het erg om het ze te vertellen als het mis gaat? Zo nee, dan is dit misschien wel juist een leuke gelegenheid. En het scheelt gedoetje om het verborgen te houden!
    Bij mijn dochter had ik een flinke bloeding met 5;3, we hebben het toen aan onze ouders verteld voor de vroege echo een week later. Omdat ik graag leuk nieuws wilde vertellen, ipv ik wàs zwanger.

11. ninii01

ninii01 Bekend lid

26 sep 2011
    758
    250
    63
    NULL
    Hebben jullie ook van die vage krampjes die lijken op menstruatie krampen

12. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    20160216_122556.jpg

Yessss ik kon het ook niet laten... eindelijk heb ik ook een echte knaller!!

Zo fijn!

13. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38

Ja... soms best erg en soms minder!

Trouwens iedereen die me kent kan t al aan me zien.
    Heb gigantische last van een onzuivere huid... dikke pukkels, bulten in me gezicht uiteraard!

14. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw
    Dat laatste dus van ik was zwanger hebben wij afgelopen april moeten doen. Toen hebben we het begraven bij mn schoonouders in de tuin. En ik barstte om het minste of geringste in huilen uit..

Daarom twijfel ik nu ook idd, of we het al zullen vertellen of nog niet!
    Aan de andere kant geeft een echo ook nog helemaal geen zekerheid.. Als je zwanger bent, ben je zwanger logischerwijs.. Maar toch ahah :)

15. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw
    Yeey wat fijn meis!!! Super!! :D :D

16. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw
    @ninii ik had ook van die menstruatieachtige krampjes! Nu is het sinds een paar dagen weg.. En tegelijk met dat was mijn bruinverlies ook over. Heb nu nog steeds heel veel afscheiding. En wat zeurderig gevoel af en toe in m'n buik en rug. Nog steeds een beetje dat menstruatie achtige maar een stuk minder, bijna te verwaarlozen.
    De kwaaltjes daarentegen zijn er wel lekker haha

@Ssan mooie knaller meid!! Super! :D

@nieuwe meiden welkom en gefeliciteerd :D :D :D

@Enna ik denk idd dat het eraan ligt hoe goed jullie band is!
    Ikzelf wil het ouders en schoonouders opzich al wel vertellen. Maar vl wil nog even wachten dus doen we dat maar.. :p

Heb wel een leuk idee bedacht. Vl is begin maart jarig. Ik wil cupcakes maken met daarop de tekst iets van ''baby (en dan achternaam vl)'' en dan laten we zl die uitdelen.. :p
    Tegen die tijd ben ik uhm 7 a 8 week ongeveer

17. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Ja blijf bang voor die MA's maar dat het oploopt is zeker goed... nu nog tot 10 weken zien te overleven... t is al eens eerder na een 8.4 weken echo fout gegaan. Dat is vreselijk heftig..

18. Enna87

Enna87 Actief lid

29 sep 2015
    264
    8
    18
    Onze band is heel goed, dus ik denk dat we het goede nieuws maar gewoon gaan brengen. Zo hoef ik geen smoesjes te verzinnen etc. Scheelt inderdaad een hoop gedoe.

We vertellen het dan wel op een moment dat de neefjes/nichtjes er niet bij zijn, voor het geval ze hun mond voorbij praten en straks iedereen weet dat ik zwanger ben ;) die horen het dan wel later.. ;)

19. Enna87

Enna87 Actief lid

29 sep 2015
    264
    8
    18
    Ik had vorige week ook veel krampjes, niet heel heftig maar vooral een gerommel in buik of darmen. Heb ik deze week niet meer trouwens, ja heel af en toe voel ik wel weer iets sinds vandaag. ;)

20. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    Ninii, heb ook af en toe menstruatiekrampen. Voor nod waren deze wel meer aanwezig dan nu.

Deel Deze Pagina