16 t/m 31 oktober 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Noralie87, 7 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miraculum novum

Miraculum novum Niet meer actief

Dank jullie wel! Vandaag een heerlijke dag gehad. Dochtertje vond de taart ook prachtig en vond alle aandacht heerlijk. Kwam goed uit dat het lekker genoeg was om in de tuin te zitten.

2. ninii01

ninii01 Bekend lid

26 sep 2011
    758
    250
    63
    NULL
    Zo even een aantal pagina's terug gelezen
    Veel meisjes !!!!
    En leinrob gefeliciteerd wat fijn !!
    Ik mag as vrijdag voor de echo ben zo benieuwd

3. ninii01

ninii01 Bekend lid

26 sep 2011
    758
    250
    63
    NULL
    Gefeliciteerd met je dochter !!

4. schorpioen79

schorpioen79 Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland

Gefeliciteerd met jullie dochter! En wat een leuke taart!

5. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Wauw mooie taart! Nijntje is zo leuk. Hier ook een fan...

6. Miraculum novum

Ze herkende het ook meteen. En na het kaarsjes uitblazen liep ik naar binnen om de taart aan te snijden, liep ze achter me aan 'kom maar nijntje'.
    Nijntje vind ik zelf ook leuk. Maar de liedjes kan ik nu wel dromen.... ☺️ Ella is ook al vanaf jong een fan. Die liep met net 1 jaar door het Nijntje museum met twee vingertjes uitgestoken om alles maar aan te wijzen: 'nijne nijne'. Dus het thema voor deze verjaardag was gemakkelijk!
    Hahaha en ik ben blij dat het geen Bumba is, want die vind ik zelf eng 😁 (Sorry Bumba fans)

7. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Hahaha ik vind Bumba zwaar irritant... ken iemand die opk geen Bumba liefhebber was... haha helaas haar dochter wel😂😂

8. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Leuk een meisje MN!! En nog van harte gefeliciteerd met je dochter!

9. Brabomama

Brabomama Fanatiek lid

14 sep 2011
    1.316
    0
    0
    Leuke taart MN, heel knap, zeker voor een eerste keer! :$
    Ik vind Bumba ook een beetje eng hoor, dus je bent niet de enige haha! En bovendien vind ik dat geluid dat hij en z'n vriendjes voortbrengen echt te idioot voor woorden...ik ben dus ook geen fan (en m'n meiden gelukkig ook niet).

Hier gisteren ook kinderfeestje en 's middags familiefeestje gehad voor onze oudste die 4 is geworden, het was een drukke maar oergezellige dag en onze kleuter is heerlijk verwend! Hier ook lekker de hele middag in de tuin gezeten met oma :)

Oh en onze jongste ging gisteren (bijna 14 maanden oud) voor het eerst staan!! We waren zooooo trots! (en zij zelf ook haha) Ik hoop echt dat het nu doorzet en ze snel haar eerste stapjes zet. Als ze dan in het najaar regelmatig stukjes (los) kan lopen zou dat héél fijn zijn voor mij met m'n hoogzwangere buik...maar goed, we moeten niets forceren en gewoon afwachten! ;)

10. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    Leuke taart.

Hihi toch nog een aantal verrassingen welk geslacht het uiteindelijk is :). Proficiat dames!!

Hier toch nog steeds last van overgeven. Kan op elk moment van de dag en komt ineens op dus heel vervelend.
    Gisteren ook 2 maal een hele rare steek in mijn buik, juist of iemand met zijn vinger enorm hard in mijn buik port. Maar is in ieder geval veel te hoog voor de baby te kunnen zijn.

Vind in ieder geval een heel andere zwangerschap als bij mijn eerste kindje.

11. Miraculum novum

Jeej brabomama, wat een knapperd! Het zal vast snel gaan nu joh, van de herfst moet je je best doen om haar bij te houden met je dikke buik!
    En gefeliciteerd met je kleuter. Dat klinkt alweer zo veel groter dan peuter he!
    Fabace, wat vervelend dat je nog steeds moet spugen. En dan ook nog wens onvoorspelbaar. Dan zit je ook niet lekker de hele dag. Gek die porren, nog nooit gehad. Misschien je darmen die herschikken nu je baarmoeder omhoog komt?

12. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Ook jij gefeliciteerd met je dochter brabomama.

Hier een dochter van 16 maanden, loopt ook nog niet los. Hopelijk over paar maanden wel als mijn buik groter is en bukken en optillen lastiger gaat. Ze staat al wel geregeld los dus denk en hoop dat het ook niet heel lang gaat duren.

13. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Gefeliciteerd Brabo... 😊😊 leuk al die feestjes!

Die van mij liep dat wij terug kwamen van Rome.. nog net geen 16mnd toen. Grote zus was absoluut sneller in bijna alles. Maar goed ben blij dat ze ook loopt nu scheelt wel iets... maar t is gelijk ook drukker.

14. schorpioen79

schorpioen79 Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Onze dochter was 17 maanden toen ze ging lopen. Maar ze liep gelijk goed en kroop bijna niet meer!

Vannacht een paar flinke steken down under gehad. Bij de vorige zw heb ik dit ook gehad.

15. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Miracles: Snap dat je er tegenop ziet.. Hoe is het gesprek gegaan?

@Brabomama: Fijn dat het feestje geslaagd was! En een kleuter, dat klinkt zeg...

@MN: wat een geweldige taart! En wat leuk nog een meisje!

Hier twijfel ik of ik de kleine nu wel of niet voel... Net teruggezocht in het boekje van mijn dochter en toen twijfelde ik rond deze termijn ook, hopelijk snel duidelijk hihi.

Mama's met al twee of meer kindjes of mama's die het geslacht al weten: vonden/vinden jullie het bij de voorbereiding van de oudste een voordeel om te weten wat het geslacht van de tweede is?

16. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Gesprek ging trouwens goed.. omdat wij nu nog onder OTS vallen door het drama wat er geweest isnkan het ook gratis naar de rechter... dus echt super. Omdat zijn draagkracht financieel groter is blijft ook de kinderbijslag bij mij. Dus dat vonden wij heel fijn... hebben het ook echt nodig.

17. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Ik vind het sowieso een voordeel te weten wat het is. Had dat bij de eerste ook. Gewoon handig te weten wat je in huis moet halen. 😉
    Vind een waslijn met blauwe of roze kleertjes leuker dan allemaal witte.
    En vind het sowieso een verrassing, je weet tenslotte niet hoe het kindje eruit ziet. Alles is nieuw en bijzonder, dus voor mij geen reden om het geslacht niet te weten.
    Ik ben ook gewoon erg nieuwsgierig. :D

18. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Wat fijn zeg!!! Toch een gedoe dan allemaal, he? Bah!

19. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Wat betreft Bumba...vind dat ook vreselijk! Gelukkig hier kids die er nooit naar hebben gekeken. Heb het ook niet gestimuleerd. ;) vind het deuntje ook vreselijk irritant. Haha. Hoewel een Bumba taart er wel weer leuk (en lekker) uitziet. ;)

20. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Ik heb net het pret echo bureau gemaild voor het maken van een afspraak voor de geslachtsbepaling en de 2D/3D/4D echo later in de zwangerschap. Ik hoop dat ze snel tijd hebben voor de geslachtsbepaling....

Deel Deze Pagina