@jessy77: ja absoluut! Ik vind het altijd lang duren voor het 12 weken periode is. Maar aan de andere kant moet nog veel regelen voor mijn oudste zijn communie dan ben ik 14 weken en dat gaat snel. Ben altijd iets meer gerust gesteld als ik een hartje heb zien kloppen. @noralie: wat leuk om het tijdens een high thea te zeggen! Je brengt mij nog op ideeen haha. Gelukkig dat ze het niet door hebben. @ nieuwe: van harte gefeliciteerd! Ik vind het hier overigens jammer dat ik niet mag meedoen met MvM. Wij zijn onlangs verhuisd naar Belgie woon echt aan de grens van Nederland. Raar om er eerder wel 2x eraan meegedaan te hebben en nu niet. En eten pff het smaakt echt totaal niet! Iemand daar ook last van?
Welkom nieuwe meiden!! Ik ga even plat met m'n dochter. mennn wat voel ik me beroerd vandaag.... Goed teken natuurlijk maar ben blij dat F. nog 2x slaapt op een dag!
Kan niet wachten tot ik t hartje kan horen met de doppler.. kon t van mijn kleine meis al met 8 weken horen.... Hebben jullie ook een doppler of gaan jullie er een aanschaffen?
Ik heb zon angelsound hoorde ik meestal pas mee rond de 14 weken... Wie weet gaat het wel lukken eerder ik ga het tzt ook proberen haha
@leinrob gefeliciteerd! Ziet er goed uit!! @miracles heee wat grappig daar heb ik net een topic over geopend haha' ik ben mijn doppler kwijt ben 2x verhuisd dus dan raak je wel wat dingen kwijt helaas.. Wil wel een nieuwe kopen misschien. Maar wist niet meer vanaf hoeveel weken het gehoord kan worden! En las iets over dat het schadelijk zou zijn. Is toch onzin of niet? Welk merk doppler heb jij?
♡ 16 t/m 31 oktober 2016 mama's ♡ -16 oktober Mojito07 - ?? jaar - 2e kindje Pandavliegen - 33 jaar - 1e kindje -17 oktober Neveah - 33 jaar - 3e kindje -18 oktober Citygirl1985 - 30 jaar - 1e kindje -19 oktober Miracles - 31 jaar - 3e kindje Enna87 - 28 jaar - 1e kindje Miraculum Novum - 31 jaar - 2e kindje -20 oktober Noralie87 - 28 jaar - 2e kindje -21 oktober Mijntje1990 - 25 jaar - 1e kindje Vlinderr - 30 jaar - 3e kindje Fabace - 31 jaar - 2e kindje A daydream - 33 jaar - 3e kindje Rosalyn - 23 jaar - 1e kindje -22 oktober Zoesje - 24 jaar - 2e kindje Hbz - 29 jaar - 2e kindje juna86 - 29 jaar - 2e kindje -23 oktober Sappie1986 - 29 jaar - 2e kindje Morgenzon - 27 jaar - 5e kindje -24 oktober jessy77 - 38 jaar - 2e kindje Brabomama - 35 jaar - 3e kindje -25 oktober Ssan1985 - 31 jaar - 2e kindje Ninii01 - 25 jaar - 3e kindje -26 oktober Trotsemoeder90 - 25 jaar - 2e kindje -27 oktober VeroniQue86 - 29 jaar - 3e kindje -28 oktober Kimmiebaby - 25 jaar - 1e kindje -29 oktober -30 oktober -31 oktober Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (0) Totaal: 17 ♡ Afspraken ♡ 25 februari: Mojito07 - eerste echo 26 februari: Rosalyn - vroege echo i.v.m. mk 01 maart: Pandavliegen - eerste echo 01 maart: Ssan1985 - eerste echo 03 maart: Mojito07 - intake vk 04 maart: juna86 - eerste echo 04 maart: Miraculum Novum - eerste echo 07 maart: Noralie87 - eerste echo 07 maart: Vlinderr - eerste echo 07 maart: Jessy77 - eerste echo 08 maart: Enna87 - intake vk 10 maart: Miracles - eerste echo + intake 10 maart: Hbz - eerste echo 11 maart: Brabomama - eerste echo + intake 14 maart: Mijntje1990 - eerste echo 15 maart: citygirl1985 - intake vk 15 maart: Ninii01 - eerste echo 23 maart: citygirl1985 - eerste echo
Hoi meiden, Lijst weer even bijgewerkt. Miraculum Novum erop gezet (incl. eerste afspraak) en ook de eerste echo van Ninii01 erbij gezet. Zelf heb ik net gebeld met de verloskundigenpraktijk om me weer aan te melden. Werd meteen door de verloskundige gefeliciteerd (die toevallig langs de telefoniste liep), zij kende me nog van nog geen jaar geleden haha! Heb m'n eerste echo + intake op 11 maart, gelukkig al vóór de 8 weken want die eerste weken worden sowieso weer killing door de onzekerheid of het allemaal goed blijft gaan... De ongerustheid waar net door een paar dames over werd gesproken is voor mij heel herkenbaar, na 2 miskramen en een MA ben ik erg op mn hoede en durf ik (helaas) niet al te snel heel blij te zijn met een zwangerschap. Wat betreft mensen vertellen over de zwangerschap: binnenkort ben ik jarig en we hebben 2 stellen uitgenodigd: onze beste vrienden en onze buren waar we het heel goed mee kunnen vinden. Daar zullen we het dan sowieso aan moeten vertellen omdat het echt opvalt als ik helemaal niets drink op een feestje, zeker als het gewoon bij ons thuis is en ik dus geen BOB-smoes kan gebruiken. Maar we vinden het niet erg om het alvast aan hen te vertellen. De rest (incl. familie) vertellen we het waarschijnlijk pas na 12 weken. Enna, ik zou het als ik jullie was ook gewoon alvast vertellen. Om precies dezelfde reden als die ik hierboven noem: als het te erg opvalt dat je niets drinkt moet je het bijna wel vertellen. En inderdaad, als het dan mis gaat heb je ook voldoende steun. Ninii01 die menstruatiekrampen herken ik heel goed! Gelukkig hoort het erbij maar leuk is anders! Zoesje wat een leuk idee van die cupcakes met je vriends verjaardag! Noralie, die high tea is inderdaad ook een goede gelegenheid! Ik ben jaloers dat je nog lekker 2x per dag plat kan tegelijk met je dochter! Mijn oudste slaapt tussen de middag niet meer maar gaat ook nog (net) niet naar school, dus die moet de hele dag vermaakt worden Leinrob gefeliciteerd en welkom! Wat is je uitgerekende datum en leeftijd en hoeveelste kindje is dit voor jou? Dan kunnen we je op de lijst zetten.
Dank je brabomama! Ik geloof graag dat je voorzichtig bent. Ik duim voor een goede zwangerschap! Ik zie allemaal leuke ideeën om het te vertellen. Nu al zin in! Wij hebben ook een shirtje. En we zitten te denken om onze dochter een mooie tekening op een UWV wazo aanvraagformulier (zwangerschapsverlof) te laten maken. Aangezien mijn vader die voor me aan moet vragen. En dan kijken of het kwartje valt. Wat denken jullie, leuk?
Haha, leuk hoor! Ik ga ook ff liggen, een baby produceren is vermoeiend maar heerlijk Lees dat er al wat meiden misselijk zijn. Ik heb alleen daar nog geen last van, alle andere kwalen wel hihi. Een dag of 2 en dan komt er weer een nieuwe. Valt me wel op dat ik als een van de eerste uitgerekend ben en een pos test had en pas als laatste een echo! In wk 11 pas. Vind het nu al lastig om voor me te houden...
Heeyy was hier normaal ook zo.... maar ik flipte m altijd zeker na 2 MA's. Hier is het hele beleid pas veranderd.. eerst echo dan intake. Bij mijn eerste ook laat pas gehad... mijn MA's heb ik ook ontdekt bij een pretecho bureau... puur omdat ik gewoon wou weten dat het goed ging.
Het is hier gezellig! Welkom nieuwe dames. Ik word ook gek van mezelf. Ik check ook steeds of ik bloed zie. Net zag ik een paar druppels bloed maar volgens mij had ik met m'n nagel iets aan de buitenkant geraakt. Toch schrikken. (Beetje dom). Enna wat lastig is dat. Misschien kun je zeggen dat je hoofdpijn hebt en PCM heb ingenomen. Of een ab kuur? Niini soms last van buik en rug. Verder heb ik ineens nergens meer last van. Als ik ergens last van heb bijv rug en buik dan denk ik het gaat niet goed. Als ik nergens last van heb denk ik ooo jee ik krijg mk. Daar word je toch gek van.
Haha pfff ja ik kan ook gewoon niet blij zijn hoe erg ik het ook probeer ben zooo bang doorvorige keer. Zit echt na die echo toe t leven en probeer positief te zijn maar ben zo onzeker als wat !!! Gelukkig ben ik niet de enige hierin maar wou dat ik een wat blijer gevoel kon hebben het gevoel van jippieeee zwanger is er niet (nog niet)
Niini dat herken ik zo. Ik probeer deze zwangerschap wel meer te kunnen genieten dan m'n vorige. Blijft lastig maar soms lukt het.
O ja en doppler heb ik niet. Ik ga die ook niet kopen. Had iets gelezen dat dat niet goed was voor de baby. Weet niet of het echt waar is hoor.
leinrob gefeliciteerd, mooie testen en welkom bij t cluppie @angelsound, die heb ik ook, moet alleen nog een nieuwe batterij kopen. Ik kon het hartje horen met ruim 9 weken geloof ik. Dus met die termijn ga ik het gewoon proberen om te vinden. Eerst maar eens een goed echo, dat hartje thuis horen kan later pas Oh en het kan geen kwaad, maar mocht het na 26 weken niet meer gebruiken van de vk, wanneer ik m'n kindje minder voelde bewegen, dan was het sowieso de vk bellen, maar met dat termijn gebruikte ik hem niet meer