16 t/m 31 oktober 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Noralie87, 7 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noordeling

Noordeling Fanatiek lid

5 aug 2014
    1.268
    127
    63
    Wij gaan t geslacht niet aan anderen vertellen, k ga t hier op t forum ook niet zeggen omdat k vermoed dat er bekenden meelezen 😃

2. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Vanmiddag voor controle geweest bij de gyn. Ze heeft naar het geslacht gekeken, en krijgen (als het goed is) een jongen en meisje! :D ze zei wel: laat het bij de 20-wkn echo voor de zekerheid nog een keer checken. Maar ze zag bij het meisje 3 streepjes en het jongetje zag ze ook. Ik ga er voorzichtig vanuit dat het zo is. Hopelijk tijdens de 20-wkn echo een bevestiging. :) wel echt super leuk...had dit ook heel erg gehoopt!!

Voor mijn ouders is dit ook het 7e (en tegelijk ook 8e) kleinkind. Mijn schoonzus verwacht eind november ook nog een kindje, dus dan staat de teller op 9 voor mijn ouders.

Voor mijn schoonouders wordt dit het 5e (en 6e) kleinkind.

Ik zet het op fb na de 20-wkn echo. Ik zeg verder niet wat het geslacht is. Dat is meer voor de naaste mensen. Denk dat we het iedereen wel gaan vertellen die ernaar vragen, maar ga er niet mee "te koop lopen".

@averna... Wat leuk zeg die acties bij jouw vk. Klinkt idd erg leuk en gezellig daar! 😀

@schorpioen... Hopelijk trekt ie nog omhoog!! Het kan wel he? Dat je daar bloedverlies van kunt hebben.

3. Mieleke

Mieleke Actief lid

5 feb 2016
    293
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij wisten het geslacht bij de drie oudsten niet, pas bij de bevalling. Maar nu dus wel, wat ook wel eens leuk is. Geboortekaartje dat niet neutraal moet, kleertjes die niet neutraal moeten, kinderen die we kunnen voorbereiden op een zusje, t is ne keer iets anders, en we gaan het binnenkort ook aan hen vertellen. Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor iedereen het weet. Bij ons in de familie is er een rijtje' afwisselend jongen-meisje, al 11 kindjes op rij (inclusief identieke tweeling die als 1 meisje tellen). Ons kindje moet een jongen worden, maar ik ben stiekem superblij dat ik het rijtje doorbreek met dit twaalfde en waarschijnlijk laatste kleinkind.

4. Mieleke

Mieleke Actief lid

5 feb 2016
    293
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd vlinder met je meisje en jongen,

5. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    De kindjes liggen op elkaar over dwars:

Meisje onder met hoofd naar links en beentjes naar rechts. En jongetje boven ook met hoofd links en beentjes rechts.

image.jpg

(Bovenste is het meisje en onderste het jongetje)

6. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Wauw, dat zijn ook veel kleinkinderen zeg! Gezellige boel bij jullie in de familie! :D

En idd...leuk om dan echt te kunnen shoppen gericht op het geslacht. Knap dat je het bij de eerste kinderen niet wist. Ik zou dat niet kunnen hoor, ben ik veel te nieuwsgierig voor. Haha :D

7. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    wow jongetje en meisje!!!! super Vlinderr

8. Averna

Averna Bekend lid

15 jan 2016
    980
    816
    93
    NULL
    NULL
    Vlinder, wat leuk, een jongetje en een meisje! Ik blijf het bijzonder vinden, een tweeling! :)

9. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Hoe groot/lang zijn jullie kindjes nu? Bij ons meet de gyn de kindjes niet op. Ik krijg echo's ipv gewoon hartje luisteren. En vanaf 24 wkn krijg ik echo's bij de echoscopiste. Zij doet de metingen. Ik heb dus geen idee hoe lang onze kindjes nu zijn. Ben wel nieuwsgierig. ;):)

10. schorpioen79

schorpioen79 Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Bij ons wordt de gehele lengte niet gemeten. Ze meten de hoofdomtrek, buikje en het botje in het bovenbeen.
    Gisteren werd de kleine op 170 gram geschat.

11. hibiscuss

hibiscuss Lid

13 feb 2016
    47
    47
    18
    NULL
    NULL
    Nee, ik ook niet! Dan kunnen ze het beter zien, ook welk gedeelte er precies voor ligt en of er nog een kleine opening is, dan is de kans groter dat hij nog opschuift. Wat een leuk nieuws een jongen en een meisje, gefeliciteerd! Fijn idee he dat alles er goed uit ziet!

12. ninii01

ninii01 Bekend lid

26 sep 2011
    758
    250
    63
    NULL
    Wat super leuk al die echo's weer !!!
    Hier was het kindje geloof ik 150 gram kan dat ?! En 15 cm
    Bij 15 weken

13. Brabomama

Brabomama Fanatiek lid

14 sep 2011
    1.316
    0
    0
    Leuk Vlinderr, van beide geslachten eentje erbij! Had jij nou al een jongen en een meisje? Ik ben het even kwijt!

14. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw

Aah wat leuk!! Hopelijk ziet het er bij de 20 weken echo nog zo uit! :)

15. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Ja klopt! :) straks 2-2 mooi verdeeld..ben er super blij mee.

De gyn heeft het al wel in de pc gezet, dus ga er vanuit dat het wel
    Goed zit. 😉

16. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Dat is al best groot, he? Op internet staat bij een termijn van 17 weken ongeveer 17 cm.
    Met de 20-wkn echo zijn ze al ongeveer 25 cm lang. Dat gaat echt snel, he? Al echte mini-mensjes. Zo bijzonder! :)

17. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw
    Wat veel kleinkinderen al bij sommigen zeg!! Leuk hoor!

Voor mijn ouders is het de 2e. Na deze zullen ze moeten afwachten want ik heb zelf geen broers of zussen.
    Voor m'n schoonouders is het de eerste. M'n vriend is de oudste in het gezin, z'n jongste zusje is pas 16(!) geworden :D

Laatste keer dat onze beeb is gemeten was het zo'n 20cm incl beentjes en voetjes!

18. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw

Ja ik vind het echt bizar hoe snel dat gaat hoor die groei!!

19. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw
    Wie van jullie voelt het kindje al? Als m'n vriend z'n hand op m'n buik legt dan lijkt het wel een worsteling daarbinnen.. Alsof ze zo graag zich kenbaar wil maken aan papa! Helaas kan hij het nog niet voelen, maar dat duurt denk ik niet lang meer als ik merk hoe hard het nu al gaat!

20. Averna

Averna Bekend lid

15 jan 2016
    980
    816
    93
    NULL
    NULL
    Voor mijn ouders isnhet het eerste kleinkind, dus ze vinden het heel spannend! Voor mijn schoonmoeder is het haar tweede kleinkind, maar nummer één woont in Amerika, dus die heeft ze nog nooit gezien. Dus dit kleinkind dichtbij is ook wel weer speciaal. :)

Ik ben ook wel benieuwd wie het kindje al voelt. Ik voel nog helemaal niets. :( Ik kan echt niet wachten tot ik haar ga voelen. Voor de dames die al kindjes hebben, wanneer voelde je het bij de eerste? Want ik heb begrepen dat je het vaak eerder voelt bij latere kinderen?

Deel Deze Pagina