@ Juna: ik voel de baby ook nog steeds niet hoor. Sterker nog, voel me kip lekker, weinig last, uit vrijwel niets blijkt dat ik zwanger ben. Toch maak ik me niet heel veel zorgen. Als maandag blijkt dat er iets niet goed is, dan is er reden tot zorgen maken. We zijn nu al best ver, ik probeer zoveel mogelijk te genieten, voor je het weet is het oktober! Ook met jouw kleintje zal het vast en zeker goed zitten!
@juna.. Het zit vast goed meid! Ik voel de beebs ook nog maar af en toe! Ik leek ze een aantal weken meer te voelen dan de laatste twee weken. Ik twijfel of ik ze nog wel voel...dus niet heel overduidelijk meer. ik maak me er niet zo druk om, want op deze termijn hoef je ze nog niet te kunnen voelen en al helemaal niet dagelijks! @buikgroei...hebben jullie al mooie zwangerschapsbuikjes? Ben wel benieuwd! Hihi. Ik heb dagelijks last van harde buiken. Jullie ook al?
Goedemorgen ladies, @juna, zou echt proberennervan uit te gaan dat t goed gaat meid. En als afstand van t forum daar een beetje bij helpt moet je dat zeker doen! @buikjes, ik heb t idee dat ik nu iedere dag weer een beetje meer groei haha. Dat is echt ineens want met 16 weken kreeg ik nog van de echoscopiste te horen dat ze vond dat ik nog geen buikje had.
Foto op de zijkant 😁 Ik (manlief) krijg m'n buik niet heel realistisch op de foto ofzo... In t echt lijkt mijn buik veel groter
Wow mooi buikie Vlinderr, hier ist ook echt al een enorme buik, zal ns ff kijken voor een foto... Hier oproep gehad voor de bedrijfsarts, is het net onder mijn controle bij de vk as dinsdag. Nouja dan de vk maar ff afzeggen maandag. ik zit hier helemaal te smelten... dochter had n poppenwagentje en pop gehad voor d'r eerste verjaardag. tot nu toe niet naar om gekeken en zie haar nu de pop kusjes geven, een dekentje erop doen en met het wagentje rijden. hoor haar zeggen: ahhh, pop, lief, mama. Ik hoop dat zij nèt als mij een echt poppenmoedertje wordt.
@juna wat vervelend meid he die onzekerheid! Ik voelde de eerste voor het eerst met 17 weken af en toe een duwtje en deze keer met 16 weken en nu sinds een week ong elke dag.. Maar ik heb ook geluk beide keren met de placenta achter hoor!! Komt echt goed meis, voor je het weet is het de normaalste zaak van de dag en ga je vanaf oktober heel erg dat schoppen missen!! Mooie buikjes dames! Ben benieuwd wanneer het echt harder gaat groeien allemaal! Ik heb nog een vetje onderaan, dat maakt m'n buik niet mooi rond haha maar met die zwangerschapskleding met buikband is het wel ideaal haha Ben nu bijna 2 kilo aangekomen denk ik. Verschilt nogal wanneer ik me weeg echt per dag haha soms 1 soms 2. Hoeveel jullie??
Wauw, mooi zoesje! Ik ben al flink aangekomen! Heb te veel gegeten en daarentegen veel op de bank gelegen vanwege vermoeidheid! Ik weeg me momenteel ff niet.. Word ik alleen maar depri van
Mijn buik groeit alle kanten op, ik heb geen middel meer maar zwembandjes. Lelijk noem ik het nog net niet maar ik hoop toch stilaan op een mooie buik... En ik voel de baby ook echt totaal niet meer bewegen. Als ik niet zo moe was en niet zo'n pijn had bij het borstvoeden zou ik ook niet echt blijven geloven dat het goed zit . die inzekerheid vind ik best lastig.
Juna, ik voel de baby ook nog niet echt. Heb het idee dat ik gisteravond en vanochtend iets voelde, maar als je er op gaat letten voel je natuurlijk zo veel! En het is voor mij de 1e keer, dus ik weet echt niet wat ik moet voelen. Komt vast nog wel. Buikje groeit hier goed. Tijdens mijn dans- en yogalessen gaat het soms de halve les over mijn buik. Mijn man maakt elke zaterdag (als ik weer een 'weekje verder' ben) een foto. Deze is van vandaag, precies 18 weken.
@ Zoesje, Ik was 18-03 62,5 kilo dit was met 8 weken. Ik hou voor mezelf dus het start gewicht op 62 kilo. (Voor ik begon met hormonen was dit 59, maarja die prikken doen ook zoveel met je lichaam). Nu op 13-05 met 16 weken woog ik 65 dus nu 2,5/3,0 kilo aangekomen. Bij mij is ook zozeer niet van het eten want eet net als anders en snoep eigenlijk niet meer als eerst. Wel ben ik wat minder gaan bewegen omdat ik ook zo vermoeid ben. Ach heb mezelf voorgenomen dat ik heel tevreden ben als ik aan het eind rond de 72-75 zal wegen. Daarna ben ik wel van plan om weer diehard te gaan sporten en weer op het gewicht van de 60 terug te komen. @buikjes, zie al mooie buikjes voorbij komen
Ik word echt depressief van jullie slanke lijntjes en mooie buikje. ik hoop dat ik tegen de 90 kilo afklok, ik zit al aan 80. Nee echt supermooie buikje zijn het. De mijne valt nog niet te fotograferen. Nog dames die al 3 cupmaten groter zijn?
Ik ben nog niet zo veel aangekomen, maar ik sport dan ook gemiddeld 5 uur in de week, fiets vrijwel elke dag en ben druk bezig met klussen in ons nieuwe huis. Dus ik moet soms opletten dat ik wel genoeg eet (en met name gezond eet). Wat cupmaat betreft, ik ben al van D naar E gegaan en zo langzamerhand begint het geloof ik weer tijd te worden voor nieuwe BH's. Nog niet zo veel gegroeid in maat, maar voor mijn gevoel toch wel een hele verandering. Ik ben ook maar klein (1,58) en smal, dus dan lijkt het al snel wat meer.
Ik ben van een h naar een k gegaan, en als de stuwing begint na de bevalling wordt lolo Ferrari jaloers op mij. Echt, dat vind ik het vreselijke aan zwanger zijn. Verder gaat het prima met mij hoor i' had gisteren een gigantische huilbui op het werk over mijn uurrooster, dat was ook redelijk genant. Heb 45 minuten zitten huilen bij mijn assistent filiaal leidster. En dan moest ik met mijn rode kop en huilen de klanten nog onder ogen komen. Topdag! Ik ben zo vreselijk hormonaal emotioneel de laatste dagen.
Pfff ja die hormonen hè! Ik kwam gisteren huilend thuis, mijn man schrok zich rot. Maar ik huilde alleen omdat ik over een slak gefietst was en dat vond ik zo zielig!
Ow meid, ik woog op moment dat ik zwanger werd 80 kilo. Nu nog zwaarder, want ben alweer flink aangekomen! Ik woog voor mijn eerste zwangerschap altijd 66 kilo ) voor mijn tweede zwangerschap woog ik 69/70 kilo, maar bij mijn 2e zwangerschap heel veel aangekomen en daarna te veel met mijn gewicht bezig geweest waardoor ik juist extra aankwam ipv afviel. ben in mijn leven nog nooit zo zwaar geweest!!! (Ik ben wel lang 1,87 m dat dan wel). Wat betreft cupmaat...Ik had al cupmaat D voordat ik zwanger werd en nu draag ik E, maar deze is echt veel te klein! Ik moet nodig nieuwe kopen. Ik heb geen grotere maten in de kast. Vind het afschuwelijk van die grote (.)(.) Ik weeg me momenteel niet meer, omdat ik dan weer veel met m'n gewicht bezig ga en dan niet meer geniet van m'n zwangerschap. Kan er heel depri van worden! Wil na deze zwangerschap echt 10 kilo afvallen en gaan bewegen!
Haha, geweldig Averna! over een slak fietsen.. Il ben ook emotioneler en ben eigenlijk nog steeds heel moe. Ik slaap niet zo goed de laatste nachten. Vaak tussen 3.00-5.00 uur al wakker en niet meer kunnen slapen. (Ook rond 23.00/00.00 uur pas naar bed). Zit m'n kinderen dan af te brommen, omdat ik zo moe ben. En ik heb veel last van mijn bekken, waardoor bewegen ook niet lekker gaat. Van nature ben ik heel actief en nu is alles me te veel ofzo... Ik heb m'n goede momenten wel, maar had deze graag volop gezien. Hopelijk slaap ik snel wat beter, waardoor ik meer energie ga krijgen! En ik moet toch ook wel wennen dat ik al veel dingen niet meer kan! Maar gelukkig is het tijdelijk en voor het goed me doel!!