Hier ook druk bezig met het huis. Vandaag kwam de stukadoor weer, maar ik hoefde verder niets te doen. Heb lekker van het zonnetje genoten in de tuin. De kleine meid is nu echt lekker beweeglijk. Ik sta soms nog steeds te kijken van het gevoel, zeker omdat het nu ook vaker komt als ik bezig ben en niet meer alleen als ik rust. Echt zo'n fijn gevoel!
Hier ook volop aan het genieten van de schoppende kleine meid in mijn buik. Vanmorgen heeft mijn vriend haar ook eindelijk gevoeld, zo trots als dat hij weer was! Bram vroeg ons wat er was en toen zei ik dat de baby in mijn buik aan het schoppen was en papa dat voelde. Zegt hij: "Ik kan je ook wel in je buik schoppen hoor mama!" Hij stond al klaar om te schoppen... We moeten het dus maar anders gaan verwoorden, dat we de baby voelen bewegen ofzo. Hij neemt het iets té letterlijk. Hahahaha Verder ook druk geweest. Bram is over 4 weken jarig en we zijn vandaag op een trampoline uit geweest alvast als verjaardagscadeau. En het is gelukt! We hebben hem tussen de buien door zelfs al op kunnen zetten dus hij heeft er al heerlijk van mogen genieten.
Ik voel de kleine regelmatig bewegen, maar niet heel duidelijk Hoop zo dat het binnenkort ook heel duidelijk is.
Hoi meiden! Het is hier inderdaad rustig, zelf heb ik het niet extreem druk maar gewoon niet heel veel bijzonders te melden haha! Wel voelde ik gisteravond toen ik nèt in bed lag onze kleine weer flink bewegen, en ik voelde het ook voor het eerst aan de buitenkant! Dat was echt weer heel bijzonder om te ervaren. Ik hoop dat mijn man het nu ook gauw kan gaan voelen, hij geniet daar altijd zo van! Fijne zondag allemaal! Wij hebben vandaag helemaal geen plannen dus we houden een lekker sloom lummeldagje hier. Heerlijk!!
Het is rustig hier dames Hier ook dat de baby veel beweegt. Sterker nog laat zich ook niet horen voor het hartje zwemt gewoon weg. Het is dat ik de kleine op die momenten ook voelde maar toch haha. Grappige is dat ik standaard (rest van de dag af en toe) de kleine voel tussen 22.00 uur en 23.00 uur. Dan beweegt de kleine echt veel zelfs aan de buitenkant goed voelbaar @liesjuh1977: een trampoline is ook echt leuk voor de kinderen! Hier kreeg de oudste er 1 voor zijn verjaardag toen hij 2 was. Hij is nu bijna 8 en springt nog het liefst dagelijks op de trampoline. @mieleke: hier zijn het vers gebakken broodjes. Ik eet ze het liefst elke dag! Trouwens erg spannend de 20 weken echo's komen er aan. Hoop dat alles goed is bij iedereen
Pfff hier vandaag echt zo'n baaldag! Heb de kleine vandaag nog nauwelijks gevoeld, mijn humeur is verschrikkelijk en voor elk klein dingetje begin ik te huilen! Hoort er ook bij zullen we maar zeggen, maar leuk is anders. Heb toevallig net van een oude klasgenoot een box en babybadje kunnen kopen, dat heeft me weer een beetje opgevrolijkt. Verder heb ik gesport vandaag en hebben we wat spullen naar ons huis verhuisd. Net lekker gedoucht, maar nog steeds slechte zin. Vanavond maar lekker bankhangen! Hopelijk laat de kleine meid zich dan weer even voelen. Mrsd, ik heb ook dinsdag de 20weken echo! Ik probeer er niet te veel aan te denken, want ik kan niet wachten tot ik ons meisje weer mag zien, maar het blijft toch heel erg spannend vind ik!
Hier neemt de spanning echt enorm toe voor de echo van morgen. Misselijk, trillerig. pffff was het maar vast 13.30 u. Hopelijk kan ik wat slapen vannacht
Doe rustig Noralie! Komt vast wel goed! Slaap lekker al vast en morgen ga je gewoon lekker naar je mooie kindje kijken !
@averna... Wat balen meid! Ik herken de baaldag(en) wel. Heb er t hele weekend ook al (wat) last van.pfff...voel me nu weer wat beter. Gelukkig. Kan soms overal tegenop zien. Merk dat als ik zwanger ben, emotioneel wel wat anders ben dan wanneer ik niet zwanger ben. Ben er blijkbaar wat gevoeliger voor. komt ook wel deels doordat ik wat vermoeider ben. Maar komt goed meis, morgen vast een betere dag! En leuk dat je spullen over hebt kunnen nemen! @noralie... Komt vast goed met de echo!! Spannend, maar ook wel heel gaaf, toch?! Lekker slapen straks en niet te veel piekeren meid!! @hier... Voel de kleintjes ook steeds vaker en krachtiger bewegen. Wel super hoor! Echt leuk!!
♡ 16 t/m 31 oktober 2016 mama's ♡ -15 oktober ♥ Citygirl1985 - 30 jaar - 1e kindje -16 oktober ♥ Sam4hope - 28 jaar - 3e kindje -17 oktober ♥ Roodwang83 - 32 jaar - 1e kindje -18 oktober ♥ mrsd - 25 jaar - 1e kindje ♥ Miraculum Novum - 31 jaar - 2e kindje ♥ Mojito07 - 2e kindje -19 oktober ♥ Miracles - 31 jaar - 3e kindje ♥ Noralie87 - 28 jaar - 2e kindje ♥♥ Vlinderr - 30 jaar - 3e en 4e kindje -21 oktober ♥ Fabace - 31 jaar - 2e kindje ♥ Liesjuh1977 - 39 jaar - 2e kindje ♥ Hoop2016 - 24 jaar - 1e kindje ♥ juna86 - 29 jaar - 2e kindje ♥ Zoesje - 24 jaar - 2e kindje ♥ Schorpioen79 - 36 jaar - 2e kindje -22 oktober ♥ Hbz - 29 jaar - 2e kindje ♥ DutchDiva - 33 jaar - 2e kindje ♥ jessy77 - 38 jaar - 2e kindje ♥ Averna - 29 jaar - 1e kindje ♥ Rosalyn - 23 jaar - 1e kindje ♥ Appeltje85 - 30 jaar - 1e kindje -23 oktober ♥ Trotsemoeder90 - 26 jaar - 2e kindje -24 oktober ♥ Brabomama - 36 jaar - 3e kindje ♥ Mieleke - 34 jaar - 4e kindje -25 oktober ♥ VeroniQue86 - 29 jaar - 3e kindje ♥ hibiscuss - 29 jaar - 2e kindje -26 oktober ♥ Ninii01 - 25 jaar - 3e kindje -27 oktober ♥ Luna3 - 28 jaar - 1e kindje ♥ Noordeling - 32 jaar - 2e kindje ♥ Gabbel - 31 jaar - 1e kindje -30 oktober ♥ BlondGirl - 26 jaar - 2e kindje -31 oktober ♥ Debq - 32 jaar - 2e kindje -1 november ♥ Noux - 28 jaar - 2e kindje Jongen (9) | Meisje (16) | Verrassing (3) Totaal: 35 mama's 36 kindjes ♡ Afspraken♡ Mei 30 mei: Noralie87 - 20 weken echo (GUO) 30 mei: juna86 - 20 weken echo (GUO) 30 mei: Sam4hope - 20 weken echo 31 mei: mrsd - 20 weken echo 31 mei: Liesjuh1977 - 20 weken echo 31 mei: Averna - 20 weken echo 31 mei: Noux - controle vk Juni 01 juni: Vlinderr - 20 weken echo 01 juni: Gabbel - 20 weken echo 01 juni: Liesjuh1977 - controle vk 01 juni: hibiscuss - 20 weken echo 02 juni: Mieleke - 20 weken echo 02 juni: Miraculum Novum - 20 weken echo 02 juni: Debq - controle vk 02 juni: Trotsemoeder90 - 20 weken echo 03 juni: Schorpioen79 - 20 weken echo (GUO) 03 juni: Rosalyn - 20 weken echo 03 juni: Miracles - 20 weken echo 06 juni: Zoesje - 20 weken echo 06 juni: Brabomama - 20 weken echo 06 juni: Noordeling - 20 weken echo 07 juni: DutchDiva - 20 weken echo (GUO) 07 juni: Trotsemoeder90 - controle / echo 07 juni: Veronique86 - 20 weken echo 08 juni: Ninii01 - 20 weken echo 08 juni: Jessy77 - 20 weken echo 09 juni: Zoesje - controle vk 13 juni: Miracles - controle vk 14 juni: Noux - 20 weken echo 14 juni: Noralie87 - controle vk 17 juni: Debq - 20 weken echo 17 juni: DutchDiva - controle vk 27 juni: Averna - controle vk 30 juni: Mieleke - 24 weken echo Juli 05 juli: Noralie87 - controle vk 06 juli: Brabomama - 24-weken controle gyn 08 juli: Schorpioen79 - controle gyn Augustus 05 augustus: Schorpioen79 - controle gyn ★ Sterretjes ★ ★ leinrob - 5w3d ★ Morgenzon - 6w3d ★ Summerbloom - 7w5d ★ Pandavliegen - 9w4d ★ Knuff - 10w3d ★ A Daydream - 13w5d
Ja, leuk!! Ben heel benieuwd naar alle "uitslagen" en foto's! Zie dat er komende week dagelijks 3 van ons de 20-wkn echo hebben, leuk verdeeld! wordt een leuk weekje hier op t topic!
Ik kijk er enorm naar uit. Hier is de 20 weken niet vee, uitgebreider dan een andere echo, maar toch een beetje. Ik krijg elke vier weken een echo waarop alles wordt bekeken, dus hier geen verrassingen. Hoewel ik toch benieuwd ben of onze meid een meid is gebleven! Noralie, probeer het een beetje los te laten en te vertrouwen op je kleintje. Ik duim in elk geval voor goednieuws straks en veel opluchting, dat de mmm jullie dit keer bespaard mag blijven! Aan de andere dames die vandaag echo hebben, veel succes en plezier! En nu wil ik het toch echt weten.... wat betekent GUO en waarom hebben sommigen dat en anderen niet? #belgjehier
Waar guo precies voor staat weet ik niet maar die is de medische 20 weken echo in nl. Ik heb die ook maar noem t gwn 20 weken echo. Haha
Ik noem het inderdaad ook gewoon 20weken echo. Ik ben morgen pas aan de beurt. Vind het wel heel spannend, maar ik ga er gewoon van uit dat alles goed is, dat ons meisje een meisje is gebleven en dat we morgen gewoon extra lang naar haar mogen kijken. Succes en veel plezier aan alle dames die vandaag al de echo hebben!
@Averna wat naar van die baaldag! Ik herken het wel hoor, ik had het gisteren ook al uitte het zich wat anders en minder emotioneel. Ik had gewoon nergens zin in en nergens energie voor. Heb dus maar heel rustig aan gedaan en 's middags tegelijk met m'n dreumes een heerlijk dutje gedaan, dat heeft me goed gedaan! Hopelijk voel jij je inmiddels ook weer wat beter. @meiden die vandaag de 20-wekenecho hebben: heel veel succes! Noralie, voor jou een extra hart onder de riem vanwege de ervaring die jullie bij jullie dochter hadden. Hopelijk is alles tip top in orde met jullie kleine man en kun je weer lekker achterover leunen straks! @Mieleke: zelf wist ik alleen dat een GUO wat 'medischer' is dan een 'gewone' 20-wekenecho (SEO). Ik heb dus ook even gegoogled op het verschil tussen GUO en SEO en ik kwam op de volgende pagina uit, waar het m.i. goed uitgelegd wordt: Gemmare | Echoscopie