Ik zit ook te wachten op meer symptonen hahahah dan voelt het inderdaad echter op de een of andere manier !! Maar we mogen blij zijn als we ons goed voelen de gehele zwangerschap Wat ik wel meer heb is veel opboeren (geen zuur)
Ja voor mij ook idd, dan is een fb groepje wel leuk.. Maar wil nu niet het risico lopen dat iemand ziet dat ik lid ben van een groepje oktobermama's
Heb s ochtends wel dat ik iets moet eten anders voel ik me slap en ga ik een beetje trillen. Zo gek. Nooit gehad.
Ja ik ben ook voor een fb clubje! Geen idee hoe dat opgezet moet worden maar ik meld me aan! Idd mss handig om dat na de 12 weken te maken. Dan hebben we de groep ook compleet. Volgens mij kun je toch zo'n besloten groep maken? Dan zie je vrienden niet dat je er lid van bent.
Hahaha misschien met dit soort onderwerpen wel een goed idee. Maar ik zou ook niet weten hoe... Edit: na het plaatsen van m'n bericht laad m'n telefoon er weer drie pagina's bij. Dus beetje spuit elf reactie...
Idd als de 12 weken echo's geweest zijn.... is prima toch en je kan idd een gesloten groep doen. Wil ik wel opzetten tegen die tijd als alles goed gaat. Hoop! Welkom en gefeliciteerd
Nog een testje gedaan vanavond. Nu kan vriendlief er niet meer omheen! Leuk z'n glunderend gezicht te zien😊