De lijst is inderdaad iets meer in verhouding nu Weer mooie goede echo's, super!!! Degene die morgen mogen, veel plezier en succes! Ik heb de vk praktijk gebeld bij ons in de buurt. Zij doen ook 3D echo's. 30 juni heen voor 3D echo! Ben super benieuwd, leek me toch wel heel leuk om te doen. Hebben dit bij de andere kindjes ook gedaan. Qua gewicht...geen idee! Heb al weken niet meer op de weegschaal gestaan! 🙈
♡ 16 t/m 31 oktober 2016 mama's ♡ -15 oktober ♥ Citygirl1985 - 30 jaar - 1e kindje -16 oktober ♥ Sam4hope - 28 jaar - 3e kindje -17 oktober ♥ Roodwang83 - 32 jaar - 1e kindje -18 oktober ♥ mrsd - 25 jaar - 1e kindje ♥ Miraculum Novum - 31 jaar - 2e kindje ♥ Mojito07 - 2e kindje -19 oktober ♥ Miracles - 31 jaar - 3e kindje ♥ Noralie87 - 28 jaar - 2e kindje ♥♥ Vlinderr - 30 jaar - 3e en 4e kindje -21 oktober ♥ Fabace - 31 jaar - 2e kindje ♥ Liesjuh1977 - 39 jaar - 2e kindje ♥ Hoop2016 - 24 jaar - 1e kindje ♥ juna86 - 29 jaar - 2e kindje ♥ Zoesje - 24 jaar - 2e kindje ♥ Schorpioen79 - 36 jaar - 2e kindje -22 oktober ♥ Hbz - 29 jaar - 2e kindje ♥ DutchDiva - 33 jaar - 2e kindje ♥ jessy77 - 38 jaar - 2e kindje ♥ Averna - 29 jaar - 1e kindje ♥ Rosalyn - 23 jaar - 1e kindje ♥ Appeltje85 - 30 jaar - 1e kindje -23 oktober ♥ Trotsemoeder90 - 26 jaar - 2e kindje -24 oktober ♥ Brabomama - 36 jaar - 3e kindje ♥ Mieleke - 34 jaar - 4e kindje -25 oktober ♥ VeroniQue86 - 29 jaar - 3e kindje ♥ hibiscuss - 29 jaar - 2e kindje -26 oktober ♥ Ninii01 - 25 jaar - 3e kindje -27 oktober ♥ Luna3 - 28 jaar - 1e kindje ♥ Noordeling - 32 jaar - 2e kindje ♥ Gabbel - 31 jaar - 1e kindje -30 oktober ♥ BlondGirl - 26 jaar - 2e kindje -31 oktober ♥ Debq - 32 jaar - 2e kindje -1 november ♥ Noux - 28 jaar - 2e kindje Jongen (11) | Meisje (15) | Verrassing (3) Totaal: 33 mama's 34 kindjes ♡ Afspraken ♡ Juni 03 juni: Schorpioen79 - 20 weken echo (GUO) 03 juni: Rosalyn - 20 weken echo 03 juni: Miracles - 20 weken echo 06 juni: Zoesje - 20 weken echo 06 juni: Brabomama - 20 weken echo 06 juni: Noordeling - 20 weken echo 06 juni: Roodwang83 - controle vk 07 juni: DutchDiva - 20 weken echo (GUO) 07 juni: Trotsemoeder90 - controle / echo 07 juni: Veronique86 - 20 weken echo 08 juni: Ninii01 - 20 weken echo 08 juni: Jessy77 - 20 weken echo 09 juni: Zoesje - controle vk 13 juni: Miracles - controle vk 14 juni: Noux - 20 weken echo 14 juni: Noralie87 - controle vk 17 juni: Debq - 20 weken echo 17 juni: DutchDiva - controle vk 24 juni: Gabbel - groeiecho en gynaecoloog 27 juni: Averna - controle vk 27 juni: mrsd - controle vk 30 juni: Mieleke - 24 weken echo Juli 05 juli: Noralie87 - controle vk 06 juli: Brabomama - 24-weken controle gyn 08 juli: Schorpioen79 - controle gyn Augustus 05 augustus: Schorpioen79 - controle gyn ★ Sterretjes ★ ★ leinrob - 5w3d ★ Morgenzon - 6w3d ★ Summerbloom - 7w5d ★ Pandavliegen - 9w4d ★ Knuff - 10w3d ★ A Daydream - 13w5d
Goedemorgen dames! Roodwang, ik heb je afspraak op de lijst gezet (ik heb het 'controle vk' genoemd, weet niet of dat klopt? Schorpioen, Rosalyn en Miracles succes met jullie echo vandaag!! Hopelijk nog meer goed nieuws, we zijn goed op stoom dames! Echt genieten al die gezonde kindjes!!
Succes en veel plezier vandaag voor iedereen met de 29 weken echo! Ik kan gelukkig sinds de goede echo wat meer genieten. Voel de kleine meid ook steeds beter, gisteravond lag ze volgens mij te dansen in mijn buik. Ik voelde haar zelfs van de buitenkant! Volgens alles wat ik lees kan dat pas vanaf een week of 24, maar ik weet het toch heel zeker! Jammer dat mijn man niet thuis was, anders had hij haar ook kunnen voelen! Gisteren ook nog wat leuke kleren gekocht voor ons meisje. Te verleidelijk, als je op een paar minuten loopafstand van het centrum gaat wonen.
Haha herkenbaar, ik ben ook heel vaak geneigd om 'even iets kleins' voor ons beebje te kopen alvast. Tot nu toe heb ik me netjes kunnen inhouden gelukkig. Zelfs toen ik van de week in de Prenatal kleertjes voor een andere baby kocht (als kraamkadootje) heb ik het daarbij gelaten. Oh en dat voelen aan de buitenkant kan zeker al wel hoor! Het is alleen ook niet gek als je je kindje bij deze termijn nog NIET voelt (zowel van buitenaf als in je buik). Ik kan me voorstellen dat dat sommige meiden heel onzeker maakt.
Kan ik me voorstellen, dat mensen onzeker worden als ze het nog niet voelen. Had ik ook toen ik las op het forum dat meiden de baby al voelden en ik nog niet. Maar gelukkig ben ik dus niet gek en voel ik het echt van de buitenkant.
@20 weken echo's: wat fijn om te lezen dat alles goed gaat! En wat een mooie echo's komen er voorbij zeg! @averna: je kunt het zeker al voelen van binnen en buitenkant! Rond 24 weken zal je de baby eigenlijk moeten beginnen te voelen maar genoeg vrouwen die het veel eerder voelen @vlinder: oeii dat is even wennen zeg als je dat niet verwacht! Heb je de potty shot nog waar ze meisje dachtten? Ben nieuwsgierig hoe die er nu ook alweer uit ziet Veel plezier voor de meiden die vandaag de 20 weken echo hebben!
Hier de laatste spulletjes inpakken en dan heerlijk 10 dagen weg met ons gezinnetje Heb d'r zoooo'n zin in!!!!
Nee, heb ik niet helaas! Ik had van eentje de Nub en dat was overduidelijk een jongen, de andere was niet zichtbaar op de echo. Met 17 wkn zeiden ze ws jongen en meisje, maar toch 2 jongens nu😉 Ben er nog steeds niet echt aan gewend. Haha. ☺️
Heeft ook even tijd nodig Wel erg leuk dat het een tweeling is! Hier hoor ik hopelijk dinsdag meer duidelijkheid te hebben. Eerst een jongen week later een meisje hmmm moet er zelf toch echt aan wennen als het een meisje blijkt te zijn.
@ vlinder, ja dat is vast even schakelen. Gelukkig heb je daar nog 20 weken voor! (Naja jij misschien iets minder ☺️ Mooie echo's en buiken zag ik langskomen! En meer jongetjes erbij, jeej! Hier gisteren ook een goede 20wk echo. Ze is nog steeds een meisje. En helemaal prachtig! Alles goedgekeurd en op gemiddelde. Placenta lag wel laag, dus met 32 weken een echo om te controleren of ie wel goed omhoog gaat. Helpen jullie mee duimen?! Dat verklaart waarschijnlijk ook het bloedverlies, wat weer wel fijn is om te weten. Ik voel haar ook aan de buitenkant, dat kan zeker al. Bij mij zelfs dus met de placenta voor. Ik ben al 5 kilo aangekomen. Maar net als Mieleke zie ik het maar als een mooie basis voor de bv.