Hier ook een goede 20 wkn echo! De kleine was erg actief! Wat weer lastig was om alles op te meten Maar hij doet het prima, keurig op schema! En nog steeds overduidelijk een jongetje
Hier was de 20 weken echo ook tip top in orde, wel aan de kleine kant. Maar dit was bij alle metingen evenredig dus ze is gewoon wat kleiner. Ook ik vond het spannender vooral na vlinder haar bericht, maar onze kleine meid was nog steeds een meid! Mijn placenta ligt helemaal aan de achterkant en netjes verwijderd van de uitgang. Ik krijg dus geen echo's meer, tenzij ze een vermoeden zouden hebben dat ze in stuit gaat liggen.
Wat een leuke berichten zeg!! @mn.. Spannend! Hopelijk groeit de placenta nog mooi omhoog! Duim duim duim! @rosalyn... Fijn dat alles goed was! Prima toch, iets kleiner? Zou ik geen problemen mee hebben wat betreft het geslacht... Als ik 3 wkn geleden een echo had laten maken door een echoscopiste oid, dan was er vast en zeker geen meisje uitgekomen, maar mijn gyn is daar officieel niet voor opgeleid, dus heeft daar minder ervaring mee. Ws hebben jullie allemaal wel goede vk en echscopisten met veel meer ervaring op dat gebied! @schorpioen... Mooi! Super dat het goed was! Hebben jullie ook een overzicht van de scores gekregen?
Mijn placenta was gelukkig ook een heel eind opgeschoven! Lag nu ver van baarmoedermond vandaan. Ik krijg nog wel groeiecho's ivm mijn bmi en een suikertest
Haha vlinder, ja dat begreep ik wel maar toch was t net ietsje spannender 😜 Ik krijg ook nog een suikertest tussen de 24 wn 28 weken. Maar ze gaf al aan als de kleine nu net iets te klein is voor het termijn dan zal er hoogst wss ook geen zwangerschapssuiker zijn. Maar zeg nooit nooit dus wel gewoon de test ivm meer risico door pcos. Heb geen uitslagen meegekregen. Wel zit onze dames dus overal onder t gemiddelde en iets meer naar t gemiddelde met de buikomtrek. Ze woog nu 275 gram ongeveer. Heb de afgelopen dagen zo last van maagzuur of iets wat op maagzuur lijkt.. niet helpt.. maakt niet uit wat ik eet of drink😣 heel irritant word er gewoon een beetje misselijk van.. tips of tricks dames??
Ik heb omeprazol, maar dat slikte ik al voordat ik zwanger was. Werkt perfect! Mss eens vragen bij de HA?
Kindje A: kwam uit op gemiddeld 20+2 wkn oud en uitgerekende datum 17 oktober. Geschat gewicht 383 gram. Kindje B: kwam uit op exact 20+0 weken oud en uitgerekende datum gelijk zoals het officieel is 19 oktober. Geschat gewicht 364 gram.
Ik gebruik regelmatig rennies, heb altijd wel wat bij me. De maagzuur komt vaak ineens opzetten. Gisteren eigenlijk vergeten te vragen of ik iets standaard mag, anders maar naar mijn huisarts. Onze kleine man werd op 345 gram geschat, de lengte niet gehoord. Bij onze dochter liepen de beentjes altijd een week achter (heb zelf ook korte beentjes ) maar bij deze lopen de beentjes juist voor.
Haha mooie getallen Vlinder.. wel grappig.. jouw tweeling is groter dan mijn enkele meisje. 320 gram. ... uitgerekende datum 19 okt. Haha klein poppetje dus .. 😉 En dat terwijl mijn dames altijd super lang waren....
Hier ook altijd rennies.. Heb bijna elke dag wel een moment dat ik een nemen moet.. Vooral Savonds op bed.. Middeltjes Vd huisarts moet je zeker ook zelf betalen?
Haha, leuk! Een tweeling groeit tot 30 wkn net zoals elk ander kindje, maar de groei neemt daarna af. Ws vanwege ruimtegebrek en mindere werking van de placenta.
♡ 16 t/m 31 oktober 2016 mama's ♡ -15 oktober ♥ Citygirl1985 - 30 jaar - 1e kindje -16 oktober ♥ Sam4hope - 28 jaar - 3e kindje -17 oktober ♥ Roodwang83 - 32 jaar - 1e kindje -18 oktober ♥ mrsd - 25 jaar - 1e kindje ♥ Miraculum Novum - 31 jaar - 2e kindje ♥ Mojito07 - 2e kindje -19 oktober ♥ Miracles - 31 jaar - 3e kindje ♥ Noralie87 - 28 jaar - 2e kindje ♥♥ Vlinderr - 30 jaar - 3e en 4e kindje -21 oktober ♥ Fabace - 31 jaar - 2e kindje ♥ Liesjuh1977 - 39 jaar - 2e kindje ♥ Hoop2016 - 24 jaar - 1e kindje ♥ juna86 - 29 jaar - 2e kindje ♥ Zoesje - 24 jaar - 2e kindje ♥ Schorpioen79 - 36 jaar - 2e kindje -22 oktober ♥ Hbz - 29 jaar - 2e kindje ♥ DutchDiva - 33 jaar - 2e kindje ♥ jessy77 - 38 jaar - 2e kindje ♥ Averna - 29 jaar - 1e kindje ♥ Rosalyn - 23 jaar - 1e kindje ♥ Appeltje85 - 30 jaar - 1e kindje -23 oktober ♥ Trotsemoeder90 - 26 jaar - 2e kindje -24 oktober ♥ Brabomama - 36 jaar - 3e kindje ♥ Mieleke - 34 jaar - 4e kindje -25 oktober ♥ VeroniQue86 - 29 jaar - 3e kindje ♥ hibiscuss - 29 jaar - 2e kindje -26 oktober ♥ Ninii01 - 25 jaar - 3e kindje -27 oktober ♥ Luna3 - 28 jaar - 1e kindje ♥ Noordeling - 32 jaar - 2e kindje ♥ Gabbel - 31 jaar - 1e kindje -30 oktober ♥ BlondGirl - 26 jaar - 2e kindje -31 oktober ♥ Debq - 32 jaar - 2e kindje -1 november ♥ Noux - 28 jaar - 2e kindje Jongen (11) | Meisje (15) | Verrassing (3) Totaal: 33 mama's 34 kindjes ♡ Afspraken ♡ Juni 06 juni: Zoesje - 20 weken echo 06 juni: Brabomama - 20 weken echo 06 juni: Noordeling - 20 weken echo 06 juni: Roodwang83 - controle vk 07 juni: DutchDiva - 20 weken echo (GUO) 07 juni: Trotsemoeder90 - controle / echo 07 juni: Veronique86 - 20 weken echo 08 juni: Ninii01 - 20 weken echo 08 juni: Jessy77 - 20 weken echo 09 juni: Zoesje - controle vk 13 juni: Miracles - controle vk 14 juni: Noux - 20 weken echo 14 juni: Noralie87 - controle vk 17 juni: Debq - 20 weken echo 17 juni: DutchDiva - controle vk 24 juni: Gabbel - groeiecho en gynaecoloog 27 juni: Averna - controle vk 27 juni: mrsd - controle vk 30 juni: Mieleke - 24 weken echo Juli 05 juli: Noralie87 - controle vk 06 juli: Brabomama - 24-weken controle gyn 08 juli: Schorpioen79 - controle gyn Augustus 05 augustus: Schorpioen79 - controle gyn ★ Sterretjes ★ ★ leinrob - 5w3d ★ Morgenzon - 6w3d ★ Summerbloom - 7w5d ★ Pandavliegen - 9w4d ★ Knuff - 10w3d ★ A Daydream - 13w5d
Fijn nog meer goede echo's erbij!! En wat een prachtige foto's, als ik dat zie gaat het helemaal kriebelen voor morgen, dan mogen wij...
Ja morgen 3 echo's op de lijst!Ik vind het echt wel spannend nu hoor!! Hoe laat mogen jullie? Wij pas om 19:15!
Veel plezier morgen meiden!! Zoesje...jij moet nog wel lang wachten dan. Pfff... Hopelijk heb je genoeg afleiding om de dag snel door te komen. 😉
Ja gelukkig niet nog later op de avond! En dan te bedenken dat ik zelf 's avonds heb uitgekozen Maar dat is ook het fijnste ivm werk van vl. Zl komt vanavond weer thuis van een papa weekend en morgen weer peuterspeelzaal, als hij tenminste niet te ziek is want hij was echt grieperig! Vind dat altijd zo lastig, als ze niet helemaal doodziek zijn maar zeker niet helemaal lekker, wat doe je dan!