Hallo meiden, Hoe is het hier? Tijdje niet geweest door drukte rondom examens en nog steeds heeeeeel erg moe zijn. Maar de drukte is voor nu even voorbij dus tijd om alles weer op te pakken (en misschien toch ook naar Facebook te komen, daar kijk ik toch sneller denk ik) Ik heb net alleen even naar alle mooie hartjes gekeken in de lijst maar verder niks bijgelezen, sorry... Ga het liever vanaf hier weer bijhouden hihi. Vorige week hebben wij onze GUO gehad en wat ze daarop konden zien zag er gelukkig goed uit. Was best gespannen, sowieso maar ook door verhalen uit m'n omgeving, nu dus opgelucht. En voor wie het leuk vindt om te weten... Wij mogen op... Roze!!
DD welkom terug.... voor Facebook mag je n berichtje sturen... met of je e-mail of je naam... En gefeliciteerd
Dat doen ze hier pas vanaf 26 weken, meten met een cm. Ze kunnen nu ook alleen nog maar de baarmoeder voelen, maar straks ook t kindje. Ik heb een BMI van 31 dus best wel wat overgewicht. Maar niet zoveel buikvet t zit bij mij meer in mn borsten en billen. Dus denk dat ik straks zelf ook wel kan voelen waar t hoofdje zit etc. Maar mij hoor je niet klagen
♡ 16 t/m 31 oktober 2016 mama's ♡ -15 oktober ♥ Citygirl1985 - 30 jaar - 1e kindje -16 oktober ♥ Sam4hope - 28 jaar - 3e kindje -17 oktober ♥ Roodwang83 - 32 jaar - 1e kindje -18 oktober ♥ mrsd - 25 jaar - 1e kindje ♥ Miraculum Novum - 31 jaar - 2e kindje ♥ Mojito07 - 2e kindje -19 oktober ♥ Miracles - 31 jaar - 3e kindje ♥ Noralie87 - 28 jaar - 2e kindje ♥♥ Vlinderr - 30 jaar - 3e en 4e kindje -21 oktober ♥ Fabace - 31 jaar - 2e kindje ♥ Liesjuh1977 - 39 jaar - 2e kindje ♥ Hoop2016 - 24 jaar - 1e kindje ♥ juna86 - 29 jaar - 2e kindje ♥ Zoesje - 24 jaar - 2e kindje ♥ Schorpioen79 - 36 jaar - 2e kindje -22 oktober ♥ DutchDiva - 33 jaar - 2e kindje ♥ jessy77 - 38 jaar - 2e kindje ♥ Averna - 29 jaar - 1e kindje ♥ Rosalyn - 23 jaar - 1e kindje ♥ Appeltje85 - 30 jaar - 1e kindje -23 oktober ♥ Trotsemoeder90 - 26 jaar - 2e kindje -24 oktober ♥ Brabomama - 36 jaar - 3e kindje ♥ Mieleke - 34 jaar - 4e kindje -25 oktober ♥ VeroniQue86 - 29 jaar - 3e kindje ♥ hibiscuss - 29 jaar - 2e kindje -26 oktober ♥ Ninii01 - 25 jaar - 3e kindje -27 oktober ♥ Luna3 - 28 jaar - 1e kindje ♥ Noordeling - 32 jaar - 2e kindje ♥ Gabbel - 31 jaar - 1e kindje -30 oktober ♥ BlondGirl - 26 jaar - 2e kindje -31 oktober ♥ Debq - 32 jaar - 2e kindje -1 november ♥ Noux - 28 jaar - 2e kindje Jongen (11) | Meisje (18) | Verrassing (3) Totaal: 32 mama's 33 kindjes ♡ Afspraken ♡ Juni 17 juni: Debq - 20 weken echo 17 juni: DutchDiva - controle vk 20 juni: Juna86 - controle vk 24 juni: Gabbel - groeiecho en gynaecoloog 27 juni: Averna - controle vk 27 juni: mrsd - controle vk 27 juni: Roodwang83 - GTT 28 juni: Liesjuh1977 - controle vk 30 juni: Mieleke - 24 weken echo 30 juni: Vlinderr - 3D echo Juli 04 juli: Roodwang83 - controle vk 05 juli: Noralie87 - controle vk 06 juli: Brabomama - 24-weken controle gyn 07 juli: Schorpioen - glucose test en kweekafname GBS 08 juli: Schorpioen79 - controle gyn 08 juli: Zoesje - controle vk 23 juli: Liesjuh1977 - 3D/4D echo 26 juli: Noralie87 - controle vk Augustus 05 augustus: Schorpioen79 - controle gyn September 02 september: Brabomama - groeiecho + 32-weken controle ★ Sterretjes ★ ★ leinrob - 5w3d ★ Morgenzon - 6w3d ★ Summerbloom - 7w5d ★ Pandavliegen - 9w4d ★ Knuff - 10w3d ★ A Daydream - 13w5d
Ik heb nog heel veel te lezen, ben al een tijdje niet online geweest. Zal snel alles terug lezen. Hopelijk gaat het goed met jullie! Hier gaat het verder goed. Wel veel last van m'n bekken, maar verder voel ik me prima! Volgende week woensdag weer voor controle en over twee wkn een 3D echo! Nog meer mensen een 3D echo gepland? Gisteren 3 proefdrukken van het geboortekaartje besteld. Komt morgen binnen. Ben heel erg benieuwd!
Zijn jullie al helemaal uit de namen? Wij willen ons kindje laten dopen en hebben zelf van die klassieke doopnamen. We hebben naast de eerste naam (tevens roepnaam) 2 doopnmanen gekozen die op dit moment ook redelijk veel voorkomen als roepnaam. Het is wel erg duidelijk waar die doopnamen vandaan komen / welke vernoemingen er in zitten. Ik ben wel erg benieuwd hoe hier op gereageerd gaat worden Zaterdag gaan we de peettante vragen en ergens komende week de peetoom. Mijn leeftijd mag trouwens naar 33 jaar..
Nog gefeliciteerd met je verjaardag debq Hier hadden we al alleen een meisjesnaam. En die blijft ghehe. Doopnamen heeft ze ook. We laten haar in februari dopen. Is het gebruikelijk met dit termijn dat ik ze zo heel veel voel en dan weer niet?? Maandag heb ik weer controle en dinsdag echo. Maar het maakt me weer onzeker.
@ Juna bij de vorige controle zei de vk tegen me dat ik haar wel al erg vroeg goed kon voelen. Ze zei dat ik er niet van moest staan te kijken als ik haar eens wat minder zou voelen, pas over een aantal weken moet je het kindje echt elke dag voelen. Hoeveel weken heeft ze wel gezegd maar ben ik vergeten 😏
Klopt idd, hier met bepaalde momenten zeer actief en dan opnieuw een hele tijd stil... Vooral 's avonds is er veel beweging te voelen.
Zijn er meiden die hun voorkeursnamen willen delen in groep ? Ben eens benieuwd! Hier volop bezig met het ontwerp van de geboortekaartjes. Spannend !! 3D echo gepland op 27 juni samen met beide oma's als verrassing. 6 juli afspraak gyneacoloog voor 24 weken echo & resultaat suikertest.
Voorkeursnamen delen, jawel hoor. Had er eerder onder 'babynamen' al een topic over geopend! Wij zijn er vrij open in, veel familie weet al tussen welke namen we nog twijfelen. De meeste verklaren ons voor gek, maar wij vinden het erg leuk om de kleine straks bij naam te noemen, gaat het nog meer leven. M'n man en ik roepen al jaren dat als we ooit een zoon krijgen dat we hem dan graag Daan willen noemen. Momenteel is het natuurlijk erg populair maar dat maakt niet heel erg uit. Wel is het zo dat omdat we die naam al jaren roepen we er nu al aan 'gewend' zijn, klinkt nu al zo 'gewoon'. Verder staan Jack, Max en Olivier hoog op onze lijst. Alleen bij Max heb ik m'n twijfels, zo heet mijn Peetoom. Dus: Daan (beide leuk) Jack (vindt m'n man erg leuk) Olivier (vind ik erg leuk) Max (vinden we op zich beide leuk maar m'n Peetoom heet dus al zo)
@DutchDiva welkom terug, en fijn dat je 20-wekenecho goed was! En gezellig, nog een meisje erbij op de lijst! @Debq nog gefeliciteerd met je verjaardag, ik zal je leeftijd zo aanpassen op de lijst @kindje voelen: ook ik voel de kleine nog heel onregelmatig, en inderdaad vooral 's avonds als ik rustig op de bank zit of in bed lig. @naam: wij waren al uit de naam vóórdat ik zwanger was En sorry maar ik deel hem niet. Ook niet als de kleine eenmaal geboren is, misschien alleen de 1e letter. Wil gewoon echt zo anoniem mogelijk blijven hier... @Roodwang: als ik jullie was zou ik gewoon voor Daan gaan als jullie die naam allebei leuk vinden. Kan me voorstellen dat het vreemd is dat de naam al zo 'bekend' voelt doordat jullie hem al jaren geleden hebben bedacht, maar straks is dat alleen maar fijn!
♡ 16 t/m 31 oktober 2016 mama's ♡ -15 oktober ♥ Citygirl1985 - 30 jaar - 1e kindje -16 oktober ♥ Sam4hope - 28 jaar - 3e kindje -17 oktober ♥ Roodwang83 - 32 jaar - 1e kindje -18 oktober ♥ mrsd - 25 jaar - 1e kindje ♥ Miraculum Novum - 31 jaar - 2e kindje ♥ Mojito07 - 2e kindje -19 oktober ♥ Miracles - 31 jaar - 3e kindje ♥ Noralie87 - 28 jaar - 2e kindje ♥♥ Vlinderr - 30 jaar - 3e en 4e kindje -21 oktober ♥ Fabace - 31 jaar - 2e kindje ♥ Liesjuh1977 - 39 jaar - 2e kindje ♥ Hoop2016 - 24 jaar - 1e kindje ♥ juna86 - 29 jaar - 2e kindje ♥ Zoesje - 24 jaar - 2e kindje ♥ Schorpioen79 - 36 jaar - 2e kindje -22 oktober ♥ DutchDiva - 33 jaar - 2e kindje ♥ jessy77 - 38 jaar - 2e kindje ♥ Averna - 29 jaar - 1e kindje ♥ Rosalyn - 23 jaar - 1e kindje ♥ Appeltje85 - 30 jaar - 1e kindje -23 oktober ♥ Trotsemoeder90 - 26 jaar - 2e kindje -24 oktober ♥ Brabomama - 36 jaar - 3e kindje ♥ Mieleke - 34 jaar - 4e kindje -25 oktober ♥ VeroniQue86 - 29 jaar - 3e kindje ♥ hibiscuss - 29 jaar - 2e kindje -26 oktober ♥ Ninii01 - 25 jaar - 3e kindje -27 oktober ♥ Luna3 - 28 jaar - 1e kindje ♥ Noordeling - 32 jaar - 2e kindje ♥ Gabbel - 31 jaar - 1e kindje -30 oktober ♥ BlondGirl - 26 jaar - 2e kindje -31 oktober ♥ Debq - 33 jaar - 2e kindje -1 november ♥ Noux - 28 jaar - 2e kindje Jongen (11) | Meisje (18) | Verrassing (3) Totaal: 32 mama's 33 kindjes ♡ Afspraken ♡ Juni 17 juni: Debq - 20 weken echo 17 juni: DutchDiva - controle vk 20 juni: Juna86 - controle vk 22 juni: Vlinderr - controle vk 24 juni: Gabbel - groeiecho en gynaecoloog 27 juni: Averna - controle vk 27 juni: mrsd - controle vk 27 juni: Roodwang83 - GTT 27 juni: Hoop2016 - 3D echo 28 juni: Liesjuh1977 - controle vk 30 juni: Mieleke - 24 weken echo 30 juni: Vlinderr - 3D echo Juli 04 juli: Roodwang83 - controle vk 05 juli: Noralie87 - controle vk 06 juli: Brabomama - 24-weken controle gyn 06 juli: Hoop2016 - 24-wekenecho & resultaat suikertest 07 juli: Schorpioen - glucose test en kweekafname GBS 08 juli: Schorpioen79 - controle gyn 08 juli: Zoesje - controle vk 23 juli: Liesjuh1977 - 3D/4D echo 26 juli: Noralie87 - controle vk Augustus 05 augustus: Schorpioen79 - controle gyn September 02 september: Brabomama - groeiecho + 32-weken controle ★ Sterretjes ★ ★ leinrob - 5w3d ★ Morgenzon - 6w3d ★ Summerbloom - 7w5d ★ Pandavliegen - 9w4d ★ Knuff - 10w3d ★ A Daydream - 13w5d
Vermoeidheid, ben ook best vermoeid als ik thuis kom van het werk. Schopjes zijn hier ook al duidelijk zichtbaar. Paar dagen geleden was zoontje tegen mijn buik bezig en leek of ze reageerde op zijn stem. Weet niet of dit kan. Ik hars meestal. Enkel als ze nog niet lang genoeg zijn en gaan zwemmen ofzo scheer ik. Dus hoop begin van juli nog eens te kunnen harsen dan kan ik er op vakantie tegen zonder met mesje aan de slag te moeten. Hoop, ik heb ook last van witverlies. Zou normaal zijn, sommige hebben er totaal geen last van en andere wel.
Hier is kleintje ook de ene dag beter te voelen dan de andere, maar ik voel haar elke dag wel even. Vind het nog steeds een heerlijk gevoel. Ik heb het van buiten gisteren kunnen zien, maar nog maar heel lichtjes (als een trillende spier of zo ). Een naam hebben wij al, ons meisje krijgt gewoon één naam. Heb ik zelf ook. Ik zou niet willen vernoemen naar iemand, want ik zou niet kunnen kiezen naar wie. De naam is bij ons uiteraard geheim, want behalve jullie weet niemand in onze omgeving of we een jongen of meisje verwachten. Ik ben wel blij, had de afgelopen tijd veel uitslag en jeuk in de de beugels van mijn bh en op mijn borsten. Heb nu nieuwe BH's gekocht zonder beugels (en al weer een beetje groter...) en na een paar dagen is alle uitslag en jeuk bijna weg. Wat een opluchting is dat zeg! Alleen steeds grotere BH's kopen, daar ben ik niet zo blij mee.
We zijn al uit de naam, maar sorry ga hem niet delen helaas. Na de geboorte mogen jullie allemaal weten hoe ons ventje heet Hij krijgt de namen van z'n opa's mee, die hebben best mooie namen dus vernoemen we! Op fb wil ik de naam wel delen want daar kan niemand meelezen hihi... De geboortekaartjes zijn ook al uitgekozen, echt een herfstkaartje gaat het worden. Bij mn dochter hadden we een winterkaartje. Vind het superleuk de seizoenen te verwerken in de kaartjes....
♡ 16 t/m 31 oktober 2016 mama's ♡ -15 oktober ♥ Citygirl1985 - 30 jaar - 1e kindje -16 oktober ♥ Sam4hope - 28 jaar - 3e kindje -17 oktober ♥ Roodwang83 - 32 jaar - 1e kindje -18 oktober ♥ mrsd - 25 jaar - 1e kindje ♥ Miraculum Novum - 31 jaar - 2e kindje ♥ Mojito07 - 2e kindje -19 oktober ♥ Miracles - 31 jaar - 3e kindje ♥ Noralie87 - 28 jaar - 2e kindje ♥♥ Vlinderr - 30 jaar - 3e en 4e kindje -21 oktober ♥ Fabace - 31 jaar - 2e kindje ♥ Liesjuh1977 - 39 jaar - 2e kindje ♥ Hoop2016 - 24 jaar - 1e kindje ♥ juna86 - 29 jaar - 2e kindje ♥ Zoesje - 24 jaar - 2e kindje ♥ Schorpioen79 - 36 jaar - 2e kindje -22 oktober ♥ DutchDiva - 33 jaar - 2e kindje ♥ jessy77 - 38 jaar - 2e kindje ♥ Averna - 29 jaar - 1e kindje ♥ Rosalyn - 23 jaar - 1e kindje ♥ Appeltje85 - 30 jaar - 1e kindje -23 oktober ♥ Trotsemoeder90 - 26 jaar - 2e kindje -24 oktober ♥ Brabomama - 36 jaar - 3e kindje ♥ Mieleke - 34 jaar - 4e kindje -25 oktober ♥ VeroniQue86 - 29 jaar - 3e kindje ♥ hibiscuss - 29 jaar - 2e kindje -26 oktober ♥ Ninii01 - 25 jaar - 3e kindje -27 oktober ♥ Luna3 - 28 jaar - 1e kindje ♥ Noordeling - 32 jaar - 2e kindje ♥ Gabbel - 31 jaar - 1e kindje -30 oktober ♥ BlondGirl - 26 jaar - 2e kindje -31 oktober ♥ Debq - 33 jaar - 2e kindje -1 november ♥ Noux - 28 jaar - 2e kindje Jongen (11) | Meisje (17) | Verrassing (3) Totaal: 32 mama's 33 kindjes ♡ Afspraken ♡ Juni 17 juni: Debq - 20 weken echo 17 juni: DutchDiva - controle vk 20 juni: Juna86 - controle vk 22 juni: Vlinderr - controle vk 24 juni: Gabbel - groeiecho en gynaecoloog 27 juni: Averna - controle vk 27 juni: mrsd - controle vk 27 juni: Roodwang83 - GTT 27 juni: Hoop2016 - 3D echo 28 juni: Liesjuh1977 - controle vk 30 juni: Mieleke - 24 weken echo 30 juni: Vlinderr - 3D echo Juli 04 juli: Roodwang83 - controle vk 05 juli: Noralie87 - controle vk 06 juli: Brabomama - 24-weken controle gyn 06 juli: Hoop2016 - 24-wekenecho & resultaat suikertest 07 juli: Schorpioen - glucose test en kweekafname GBS 08 juli: Schorpioen79 - controle gyn 08 juli: Zoesje - controle vk 23 juli: Liesjuh1977 - 3D/4D echo 26 juli: Noralie87 - controle vk Augustus 03 augustus: Noralie87 - 3D/4D echo 05 augustus: Schorpioen79 - controle gyn September 02 september: Brabomama - groeiecho + 32-weken controle ★ Sterretjes ★ ★ leinrob - 5w3d ★ Morgenzon - 6w3d ★ Summerbloom - 7w5d ★ Pandavliegen - 9w4d ★ Knuff - 10w3d ★ A Daydream - 13w5d
Ik heb gisterenavond een rondje materniteit gedaan.... Ik had een geweldadige (verbale) confrontatie met een klant gisteren, en die was zo intimideren dat ik er buikkrampen van kreeg. Ik voelde ons meisje ook niet meer bewegen. Na 8u pijn heb ik toch maar even gebeld en moest ik onmiddellijk komen. Ons meisje was gelukkig snel weer gevonden met de doppler, en aan de monitor zag men lichte weeën, maar die waren te licht om echt actie te ondernemen. Dus ik heb ustrogestan gekregen en het advies om Rustig aan te doen. Ik ga wel weer werken vandaag hoor... Qua namen, wij zijn eruit, ze gaat Lize heten. Qua voelen, nu dagelijks en ook al soms langs buiten... Oh averna, bh's zonder beugels zijn zalig tijdens de zwangerschap! Zelfs met mijn gigantische borsten kies ik het liefst voor mijn beugelloze!
Oh jee, Mieleke, dat lijkt me echt verschrikkelijk eng! Voel je je nu wel weer goed? Fijn dat met de kleine alles goed is, maar denk ook aan jezelf hè ! Ja, ik heb ook best wel flinke borsten. Inmiddels al Cup E/F (afhankelijk van het merk) en ik ben maar klein en smal. Maar op dit moment zijn die beugelloze BH's inderdaad heerlijk! Gisteravond zat ik naast mijn man in de auto en voelde ons meisje elke keer schoppen als we over een hobbel reden. Ik moest er zo van lachen dat mijn man vroeg wat er gebeurde. Was zo'n gek gevoel. Zo meteen een tweedehands bedje ophalen voor haar. Toevallig verkoopt een oud klasgenoot van me veel van haar spulletjes, laatst al een box en badje van haar overgenomen. Komt goed uit nu onze verhuizing wat duurder uitvalt dan verwacht en de spulletjes zijn allemaal nog in prima staat. Zo meteen ook eens een vriendin van me vragen of ze een tekening wil maken voor het geboortekaartje. Ze is illustrator en maakt super schattige tekeningen van dieren. Lijkt me zo leuk om een echt persoonlijk kaartje te hebben!