Vanmorgen hebben we weer even naar onze kleine man gespiekt! Hij doet het erg goed, groeit goed! Hij lag helemaal dubbel, met zijn voetjes bij zijn hoofd! Toch weer even fijn om gespiekt te hebben!
Hier met precies 29 weken 3d/4d echo. Kan ook niet wachten!!! Nog ff geduld Heb ik wat om naar uit te kijken!! Bloeden is nu helemaal gestopt, maar heb erge buikpijn vandaag weer. Geen idee wat het is, maar zo vervelend. Pcm bied gelukkig verlichting en veel liggen ook, maarja heb een peuter rondlopen en die vraagt ook de nodige aandacht.
♡ 16 t/m 31 oktober 2016 mama's ♡ -15 oktober ♥ Citygirl1985 - 30 jaar - 1e kindje -16 oktober ♥ Sam4hope - 28 jaar - 3e kindje -17 oktober ♥ Roodwang83 - 32 jaar - 1e kindje -18 oktober ♥ mrsd - 25 jaar - 1e kindje ♥ Miraculum Novum - 31 jaar - 2e kindje ♥ Mojito07 - 32 jaar - 2e kindje -19 oktober ♥ Miracles - 31 jaar - 3e kindje ♥ Noralie87 - 28 jaar - 2e kindje ♥♥ Vlinderr - 30 jaar - 3e en 4e kindje -21 oktober ♥ Fabace - 31 jaar - 2e kindje ♥ Liesjuh1977 - 39 jaar - 2e kindje ♥ Hoop2016 - 24 jaar - 1e kindje ♥ juna86 - 29 jaar - 2e kindje ♥ Zoesje - 24 jaar - 2e kindje ♥ Schorpioen79 - 36 jaar - 2e kindje -22 oktober ♥ DutchDiva - 33 jaar - 2e kindje ♥ jessy77 - 38 jaar - 2e kindje ♥ Averna - 29 jaar - 1e kindje ♥ Rosalyn - 23 jaar - 1e kindje ♥ Appeltje85 - 30 jaar - 1e kindje -23 oktober ♥ Trotsemoeder90 - 26 jaar - 2e kindje -24 oktober ♥ Brabomama - 36 jaar - 3e kindje ♥ Mieleke - 34 jaar - 4e kindje -25 oktober ♥ VeroniQue86 - 29 jaar - 3e kindje ♥ hibiscuss - 29 jaar - 2e kindje -26 oktober ♥ Ninii01 - 25 jaar - 3e kindje -27 oktober ♥ Luna3 - 28 jaar - 1e kindje ♥ Noordeling - 32 jaar - 2e kindje ♥ Gabbel - 31 jaar - 1e kindje -30 oktober ♥ BlondGirl - 26 jaar - 2e kindje -31 oktober ♥ Debq - 33 jaar - 2e kindje -1 november ♥ Noux - 28 jaar - 2e kindje Jongen (11) | Meisje (17) | Verrassing (3) Totaal: 32 mama's 33 kindjes ♡ Afspraken ♡ Juli 07 juli: Schorpioen - glucose test en kweekafname GBS 08 juli: Schorpioen79 - controle gyn 08 juli: Zoesje - controle vk 11 juli: Miraculum Novum - 4D echo 18 juli: Noralie87 - glucose test 19 juli: Liesjuh1977 - controle vk 19 juli: Averna - controle vk 23 juli: Liesjuh1977 - 3D/4D echo 26 juli: Noralie87 - controle vk 27 juli: Gabbel - controle gynaecoloog 27 juli: Noux - controle vk Augustus 03 augustus: Noralie87 - 3D/4D echo 05 augustus: Schorpioen79 - controle gyn 09 augustus: Noralie87 - controle vk September 02 september: Brabomama - groeiecho + 32-weken controle ★ Sterretjes ★ ★ leinrob - 5w3d ★ Morgenzon - 6w3d ★ Summerbloom - 7w5d ★ Pandavliegen - 9w4d ★ Knuff - 10w3d ★ A Daydream - 13w5d
Hier gaat alles goed, alleen ontzettend druk nog steeds. Gisteren maar in bad gaan liggen (is echt niets voor mij eigenlijk) omdat ik van de vk wat meer rust moest nemen. Ukkie doet het verder goed voor zover ik weet. Ze was gisteren lekker aan het bewegen, kon het zelfs eventjes filmen om naar mijn man te sturen terwijl hij aan het werk was. Dat vond hij ook wel grappig. Net heb ik een afspraak gemaakt met een kennis van me. Ze is illustrator en gaat voor ons het geboortekaartje ontwerpen. Volgende week vrijdag ga ik naar haar toe om het verder te bespreken. Heb er wel erg veel zin in!
Heey meiden... deel weer ff t 25 weken buikje. Was vandaag bij de VK... weer goedgekeurd. Kindje ligt lekker met de beentjes onderin. Hartje luisteren had ze weinig zin aan... En wel bijna 10 kilo er bij nu... oops! Haha naja ga er wel iets beter op letten maare had er nog geen zin aan. Train t er toch wel weer af 😉 Verder eigenlijk niet veel op t forum geweest.... sorry.
Heej meiden Hier even een paar daagjes weg geweest met manlief. Was fyn alleen kan ik haast niet meer lopen. Schiet er telkens in..maar ondanks dat heerlijk genoten. Dinsdag hebben we de 3d echo Ben erg benieuwd. We hebben de dvd terug gekeken van onze zoon. En hij lijkt nu nog op de 3d echo zo gek. Hier steek ik nog steeds op 5kg ghehe. Was bij mijn zoon wel anders in totaal was ik toen 30kg aangekomen.
Ha meiden het is inderdaad rustig hier! Ik had verwacht heel veel bij te moeten lezen na een dag of 4 afwezig te zijn geweest op het forum, maar er is bijna niks bij gekomen hier! Noralie wat fijn dat het bloeden helemaal gestopt is nu, al is die pijn in je buik wel gek en heel vervelend natuurlijk! Juna wat balen dat het lopen zo moeizaam gaat! Gelukkig heb je toch kunnen genieten van het uitje met je man. Hier een paar dagen flink ziek geweest, griep met zondagavond koorts en verder snipverkouden en ik heb dagenlang lopen blaffen als een zeehond, man wat een verschrikkelijke kriebelhoest! Vooral de nacht van maandag op dinsdag werd ik helemaal gek van het hoesten. Dinsdag maar een hoestdrankje bij de apotheek gehaald wat gelukkig veilig is voor zwangeren. Dat hielp meteen al goed en inmiddels is m'n hoest bijna verdwenen. En daarmee is m'n urineverlies gelukkig ook weer wat minder want daar had ik heel veel last van, echt gênant!! Herkent iemand dit??
Juna wat vervelend zeg dat je ook zo'n last hebt.... herkenbaar helaas ook. Toch meer rust pakken ook om te kunnen herstellen. Heerlijk hoor er ff lekker tussen uit gaan. Brabo... Ook heel herkenbaar Helaas! Ik sta al te stuiteren al is moet niezen.... puur omdat ik ook vaak urine verlies heb dan. Zoooo gênant idd. Blij dat je weer beter bent zeg. .. heeft lang geduurd...
Hoi dames, hier ook alles goed maar vrij weinig te melden verder. Over 2 dagen heerlijk 3 weken vakantie. We blijven dit jaar lekker in eigen land en daar ben ik niet heel rouwig om. Temperaturen à la 35°-40° trek ik normaal gesproken al niet zo best maar nu zou het helemaal een ramp zijn. Met de zwangerschap gaat het volgens mij vooralsnog goed, de kleine man is ontzettend druk in mijn buik en de schopjes worden inmiddels wat 'gemener'. Urineverlies bij elk kuchje herken ik ook, het is idd heel gênant. Verder nog best last van de hormonen die me niet altijd de aller charmanste persoon maken. Baal er zelf ook ontzettend van maar tegenhouden lukt me ook niet altijd. Gelukkig een man die hier heel veel begrip voor heeft. Vorige week trouwens het trieste nieuws gehoord dat iemand in mijn omgeving de zwangerschap heeft moeten afbreken ivm afwijkingen die niet verenigbaar waren met het leven. Ze was 1,5 week verder dan ik. Zo zielig. Zet je wel weer even met beide benen op de grond hoor. Verschrikkelijk lijkt me dat en hoop het nooit mee te maken.
Hier ook urineverlies bij het niezen, hoesten en soms lachen Jessy wat vreselijk nieuws! Wij kregen ook zo'n bericht vlak voor mijn 20 wkn echo, zij was ook 1,5 week verder dan ik. Kwam bij ons beide best hard aan, want die vrienden waren na een lange weg eindelijk zwanger. Je gunt niemand zo'n bericht, maar juist bij hun!?
Wat een verdrietig nieuws Jessy, kan me voorstellen dat je dan weer even met beide benen op de grond wordt gesmeten. Het is idd rustig hier, ik ben mede schuldig. Al meerdere keren deze afgelopen 1.5 week begonnen aan een berichtje maar niet afgemaakt omdat er weer wat tussen kwam. Nu nog even snel voordat ik naar m'n werk moet. Afgelopen weekend de 3e verjaardag gevierd van Bram, hij was volledig aan het stuiteren zo spannend vond hij het. Maar het was wel een geslaagd feestje, we hebben het zaterdag echt enorm getroffen met het weer en lekker in de tuin kunnen zitten. Vandaag viert hij het bij de gastouder dus is net met papa en de traktaties samen vertrokken, en ook vandaag weer stuiterend van de spanning. Hier gaat alles wbt de zwangerschap eigenlijk wel naar wens. De kleine meid doet het goed. Vergeleken met haar broer vind ik haar erg rustig qua schopjes maar mss komt dit nog. Bram was altijd enorm druk aan het draaien en schoppen en voelde ik enorm goed. En dat terwijl bij hem mijn placenta aan de voorkant lag. Nu aan de achterkant en ik voel haar best weinig, gelukkig wel elke dag maar moet soms echt rustig gaan liggen of zitten om haar te kunnen voelen. Afgelopen zondag heb ik me wel druk gemaakt dat ik haar op zatredag vrijwel niet had gevoeld maar toen was ik duidelijk te druk met Brams verjaardag. Verder heb ik inmiddels zakjes van de huisarts gekregen om dagelijks in te nemen om mijn ontlasting op gang te krijgen want dat gaat zonder nog steeds niet naar wens. En ik had vorige week weer zulke steken in mijn zij van m'n volle darmen die tegen mijn nieren aan lagen te drukken. De zakjes lijken wel te helpen, super smerig maar dat neem ik dan maar voor lief. Hier nog 1 weekje werken en dan lekker 2 weken vrij, gaan we eindelijk Brams kamer opknappen en de babykamer ook behangen en schilderen. Zoveel zin in, denk dat daarna de nesteldrang bij mij wel gaat komen, heb ik namelijk nog helemaal geen last van. Ik heb overigens ook last van wat urineverlies, zo vies, maar je kunt er niet zoveel aan doen helaas. Ik heb ook al enorme last van m'n schaambeen en de omgeving, merk echt dat het al wat aan het verweken is en dat er druk op staat. Met lopen e fietsen voel ik het vooral. *En dan nu opschieten want ik moet op de fiets, werk ze vandaag!*
Hier ook weer eens een berichtje van mij. We hebben het erg druk gehad met werk en van alles voor Q; diploma zwemmen, diploma dansen, extra oefenen voor een theatershow van het dansen (wel erg leuk), gesprek op school om te bespreken hoe ze haar komend jaar 'bezig' gaan houden, hier zag ik behoorlijk tegenop maar het was allemaal boven verwachting gelukkig. Afgelopen vrijdag weer bij de vk geweest, alles was weer prima. Bloeddruk was aan de lage kant 120/60 maar dat was goed. Wel ben ik ook al bijna 10 kilo aangekomen het zit gelukkig vooral op mijn buik en borsten (die zijn ook bijna 3 maten groter..). Komende woensdag moet ik de suikertest met dat drankje doen, zie ik wel tegenop.. Mijn ouders hebben beiden suikerziekte en veel neven, nichten, ooms, tantes en oma hebben het. Vandaar een verhoogd risico. Over een week hebben we 3 weken vakantie, ik leef er echt naartoe. Daarna nog 8 weken werken en dan alweer verlof. Ik zie er eerlijk gezegd best tegenop om 16 weken thuis te zitten, hebben jullie dat ook? Nog een aantal afspraken die gepland staan: 19-7 3D echo 4-8 vk 25-8 vk 9-9 vk
♡ 16 t/m 31 oktober 2016 mama's ♡ -15 oktober ♥ Citygirl1985 - 30 jaar - 1e kindje -16 oktober ♥ Sam4hope - 28 jaar - 3e kindje -17 oktober ♥ Roodwang83 - 32 jaar - 1e kindje -18 oktober ♥ mrsd - 25 jaar - 1e kindje ♥ Miraculum Novum - 31 jaar - 2e kindje ♥ Mojito07 - 32 jaar - 2e kindje -19 oktober ♥ Miracles - 31 jaar - 3e kindje ♥ Noralie87 - 28 jaar - 2e kindje ♥♥ Vlinderr - 30 jaar - 3e en 4e kindje -21 oktober ♥ Fabace - 31 jaar - 2e kindje ♥ Liesjuh1977 - 39 jaar - 2e kindje ♥ Hoop2016 - 24 jaar - 1e kindje ♥ juna86 - 29 jaar - 2e kindje ♥ Zoesje - 24 jaar - 2e kindje ♥ Schorpioen79 - 36 jaar - 2e kindje -22 oktober ♥ DutchDiva - 33 jaar - 2e kindje ♥ jessy77 - 38 jaar - 2e kindje ♥ Averna - 29 jaar - 1e kindje ♥ Rosalyn - 23 jaar - 1e kindje ♥ Appeltje85 - 30 jaar - 1e kindje -23 oktober ♥ Trotsemoeder90 - 26 jaar - 2e kindje -24 oktober ♥ Brabomama - 36 jaar - 3e kindje ♥ Mieleke - 34 jaar - 4e kindje -25 oktober ♥ VeroniQue86 - 29 jaar - 3e kindje ♥ hibiscuss - 29 jaar - 2e kindje -26 oktober ♥ Ninii01 - 25 jaar - 3e kindje -27 oktober ♥ Luna3 - 28 jaar - 1e kindje ♥ Noordeling - 32 jaar - 2e kindje ♥ Gabbel - 31 jaar - 1e kindje -30 oktober ♥ BlondGirl - 26 jaar - 2e kindje -31 oktober ♥ Debq - 33 jaar - 2e kindje -1 november ♥ Noux - 28 jaar - 2e kindje Jongen (11) | Meisje (17) | Verrassing (3) Totaal: 32 mama's 33 kindjes ♡ Afspraken ♡ Juli 07 juli: Schorpioen - glucose test en kweekafname GBS 08 juli: Schorpioen79 - controle gyn 08 juli: Zoesje - controle vk 11 juli: Miraculum Novum - 3D/4D echo 12 juli: Juna86 - 3D/4D echo 18 juli: Noralie87 - glucose test 19 juli: Liesjuh1977 - controle vk 19 juli: Averna - controle vk 19 juli: Debq - 3D/4D echo 23 juli: Liesjuh1977 - 3D/4D echo 26 juli: Noralie87 - controle vk 27 juli: Gabbel - controle gynaecoloog 27 juli: Noux - controle vk Augustus 03 augustus: Noralie87 - 3D/4D echo 04 augustus: Debq - controle vk 05 augustus: Schorpioen79 - controle gyn 09 augustus: Noralie87 - controle vk 25 augustus: Debq - controle vk September 02 september: Brabomama - groeiecho + 32-weken controle 09 september: Debq - controle vk ★ Sterretjes ★ ★ leinrob - 5w3d ★ Morgenzon - 6w3d ★ Summerbloom - 7w5d ★ Pandavliegen - 9w4d ★ Knuff - 10w3d ★ A Daydream - 13w5d
Hier gaat het ook goed, kramp kwam echt van de groei van de baarmoeder denk ik. Buik is echt mega gegroeid afgelopen week. Bloeden niet meer teruggekomen. Vandaag voor het eerst weer een paar uurtjes werken. Ben benieuwd hoe dat gaat! Hier moet ik niet te lang wachten met naar de wc gaan want anders dan is het er ook al uit voordat ik kan zitten, zo irritant. Wat naar jessy, dat zijn echt nu vreselijke berichten om te horen...
Wat fijn Noralie, dat het bloeden gestopt is! Verder komen die nare berichten nu inderdaad nog harder aan als normaal, vreselijk... Na mijn eerste had ik trouwens ook last van urineverlies, vooral met hardlopen. Ik ben 3 x naar de bekkenfysio gegaan (begin van deze zwangerschap) en heb oefeningen gekregen voor mijn bekkenbodem en dat gaat nu stukken beter. Aanrader hoor meiden! Ik moet daar meteen de dag na mijn bevalling weer mee beginnen en 5 weekjes voor ik ben uitgerekend even mee stoppen en dan is de kans groot dat het helemaal onder controle komt gaf ze aan. Gaat hier verder ook goed, bloeddruk wel laag (100/55) dus ik zie af en toe sterretjes kan geen kwaad zei de vlk. Ik zit wel ook al op 7kg erbij dus ik ben bang dat ik over de 11 van vorige keer heen ga! Fijn weekend alvast meiden!
♡ 16 t/m 31 oktober 2016 mama's ♡ -15 oktober ♥ Citygirl1985 - 30 jaar - 1e kindje -16 oktober ♥ Sam4hope - 28 jaar - 3e kindje -17 oktober ♥ Roodwang83 - 32 jaar - 1e kindje -18 oktober ♥ mrsd - 25 jaar - 1e kindje ♥ Miraculum Novum - 31 jaar - 2e kindje ♥ Mojito07 - 32 jaar - 2e kindje -19 oktober ♥ Miracles - 31 jaar - 3e kindje ♥ Noralie87 - 28 jaar - 2e kindje ♥♥ Vlinderr - 30 jaar - 3e en 4e kindje -21 oktober ♥ Fabace - 31 jaar - 2e kindje ♥ Liesjuh1977 - 39 jaar - 2e kindje ♥ Hoop2016 - 24 jaar - 1e kindje ♥ juna86 - 29 jaar - 2e kindje ♥ Zoesje - 24 jaar - 2e kindje ♥ Schorpioen79 - 36 jaar - 2e kindje -22 oktober ♥ DutchDiva - 33 jaar - 2e kindje ♥ jessy77 - 38 jaar - 2e kindje ♥ Averna - 29 jaar - 1e kindje ♥ Rosalyn - 23 jaar - 1e kindje ♥ Appeltje85 - 30 jaar - 1e kindje -23 oktober ♥ Trotsemoeder90 - 26 jaar - 2e kindje -24 oktober ♥ Brabomama - 36 jaar - 3e kindje ♥ Mieleke - 34 jaar - 4e kindje -25 oktober ♥ VeroniQue86 - 29 jaar - 3e kindje ♥ hibiscuss - 29 jaar - 2e kindje -26 oktober ♥ Ninii01 - 25 jaar - 3e kindje -27 oktober ♥ Luna3 - 28 jaar - 1e kindje ♥ Noordeling - 32 jaar - 2e kindje ♥ Gabbel - 31 jaar - 1e kindje -30 oktober ♥ BlondGirl - 26 jaar - 2e kindje -31 oktober ♥ Debq - 33 jaar - 2e kindje -1 november ♥ Noux - 28 jaar - 2e kindje Jongen (11) | Meisje (17) | Verrassing (3) Totaal: 32 mama's 33 kindjes ♡ Afspraken ♡ Juli 08 juli: Schorpioen79 - controle gyn 08 juli: Zoesje - controle vk 11 juli: Miraculum Novum - 3D/4D echo 12 juli: Juna86 - 3D/4D echo 18 juli: Noralie87 - glucose test 19 juli: Liesjuh1977 - controle vk 19 juli: Averna - controle vk 19 juli: Debq - 3D/4D echo 23 juli: Liesjuh1977 - 3D/4D echo 26 juli: Noralie87 - controle vk 27 juli: Gabbel - controle gynaecoloog 27 juli: Noux - controle vk Augustus 03 augustus: Noralie87 - 3D/4D echo 04 augustus: Debq - controle vk 05 augustus: Schorpioen79 - controle gyn 09 augustus: Noralie87 - controle vk 25 augustus: Debq - controle vk September 02 september: Brabomama - groeiecho + 32-weken controle 09 september: Debq - controle vk ★ Sterretjes ★ ★ leinrob - 5w3d ★ Morgenzon - 6w3d ★ Summerbloom - 7w5d ★ Pandavliegen - 9w4d ★ Knuff - 10w3d ★ A Daydream - 13w5d