16 t/m 31 oktober 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Noralie87, 7 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Maare zitten wij dan ook niet samen op facebook???
    Gefeliciteerd meid!!!

Ga gelijk ff neuzen....

2. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Wat fijn al die testen! Ik was echt blij met de knaller. Geeft geen garantie maar toch erg prettig!

Hopelijk komt MvM hier ook snel en kan ik langer meedoen dan de vorige keer (ivm miskraam). Vanmorgen vk niet te pakken gehad, morgen nog eens proberen.

Gek hè al die verschillen tussen ziekenhuizen... Hier moet ik zeker tot 12 weken utrogestan gebruiken, omdat ik nu zwanger ben van een cryo-terugplaatsing. Bij een verse tp hoefde dat niet.

3. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Welkom aan alle nieuwe zwangeren trouwens, en gefeliciteerd! Op naar allemaal mooie echo's!

4. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Dutchdiva ja ik ook met de utrobolletjes en nu weer....bij myn verse tp moest ik die ook gebruiken....

Wat de meeste hier schryven over opgezette buiken of te strakke broeken....ik heb dat niet....
    Ik zat er aan te denken om de vk te bellen maarjah wat moet ik zeggen???ze ziet me al aankomen.

Vorige week had ik nog volop kwaaltjes....nu echt niks ja blauwe aderen op me.borsten maar dit zal allicht komen door de utro. Owh owh jongens toch wat vind ik dit vreselijke weken. Me man en ouders zeggen maak je niet druk maar ik vind dit zo raar

5. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Ja moet je zien, bij verse tp was het hier stoppen op de dag van de positieve test.

Het zijn vreselijke weken! Ik wil zooooo graag bevestiging. Bij alles denk ik 'zou dit een kwaaltje zijn of een teken van een dreigende miskraam?" Bah!

Ik had bij mijn dochter wel snel last van strakke broeken. Vanaf een week of 8/9 toen zwangerschapsbroeken gaan dragen. Nu nog niet, alleen bij vlagen weeïg/misselijk. Nu zijn mijn broeken wel wat wijder geworden doordat ik iets was afgevallen haha, maar ik zou toch graag andere kwaaltjes krijgen dan ongiegevoel... Sorry, zit weer even in een van mijn onzekere momentjes...

6. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Hier een kindje dat in oktober 1 jaar en 10 mnd is!

7. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    Hcg was mooi gestegen.

Juna, je zou om een bloedafname kunnen vragen. Dit zeiden ze net ook als ik wilde of twijfelde mocht ik in de loop van volgende week gerust opnieuw bloed laten trekken.

8. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Dank je wel fabace. Ik denk dat ik morgen even Gent bel :(

9. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

@ nieuwe: welkom en van harte gefeliciteerd! Hier wordt veel gepraat moet ik zeggen haha.

Hier kan ik niet wachtten tot volgende week. Dan heb ik mijn 1e echo. Vind het zo spannend.

Over een draagdoek: welke vonden jullie fijner? Deze keer wil ik een draagdoek gaan gebruiken.

10. ninii01

ninii01 Bekend lid

26 sep 2011
    758
    250
    63
    NULL
    Ik heb altijd een draagzak gebruikt bondolino vond dat zelf makkelijker dan dat knopen. Heb ik wel een tijdje gedaan.. En had altijd een ringsling :)

11. ninii01

ninii01 Bekend lid

26 sep 2011
    758
    250
    63
    NULL
    Ik vind deze weken ook vreselijk onzeker hoor pfff moeten er echt door heen en denk na een eerste echo alweer meer een stukje rust

12. Averna

Averna Bekend lid

15 jan 2016
    980
    816
    93
    NULL
    NULL
    Pfff ja rare tijd vind ik dit... Ben zo blij dat ik zwanger ben, maar van de andere kant ook weer heel bang dat het mis gaat. Maar laten we positief blijven. :)

13. ninii01

ninii01 Bekend lid

26 sep 2011
    758
    250
    63
    NULL
    Zeker waar :)

14. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    We zitten allemaal in t zelfde schuitje. Als ik terug denk hoe snel de afgelopen 2 weken gegaan zijn. Denk ik oh over 2 weken de echo al. Maar iedere dag is t zo onzeker en ben ik ook heel erg bang dat t weer mis gaat. Geduld is n schone zaak ;)

15. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Zie inderdaad bij veel dames een ma of mk in de handtekening. Maakt t allemaal nog spannender.. al hoewel kans op herhaling heeel klein schijnt te zijn dus dames hou je daar aan vast!

16. A daydream

A daydream Actief lid

12 jan 2016
    399
    106
    43
    Heb weer bijgelezen maar ben de helft al weer vergeten.

Welkom nieuwe dames!!!

Wij hebben ook een bondolino, draagdoek baykay denim (weinig gebruikt), rose and rebellion peuterdrager en ringsling.

De kwaaltjes wisselen heel erg maar ben vooral erg moe. En heb soms hoofdpijn.

Ik lees dat jullie een afspraak bij mvm hebben. Ik durf dat echt niet. Ben zo bang dat het mis gaat.

O ja we gaan het dit weekend aan m'n ouders vertellen. Daarna ml z'n ouders en de rest met 12 weken. Misschien nog enkele mensen na goede echo.

17. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Ik snap ook echt niet wat me bezield.....hoor eigenlijk hartstikke blij te zyn. Eindelijk weer zwanger na zoveel ellende van vorig jaar.
    En wat doe ik???mezelf en myn gezin helemaal gek aan het maken met myn waanideeen.
    Als je in mijn internetgeschiedenis ziet wat ik allemaal heb opgezocht in de afgelopen 2 dagen zou je denken dat ik hartstikke gek ben....
    Bv; hartje gestopt??geen kwalen meer..
    Oowhjeetjuh en noem maar op.....nu ik dit pas schrijf denk ik....neeeee waar ben ik mee bezig???? Sorry hoor....kwaal of geen kwaal ik verlies geen bloed heb nog steeds positieve testen....dusjahhhhh gewoon afwachten deze week gaat myn oma me leren breien....positive vibesss

18. Olli

Olli Lid

1 mrt 2015
    97
    69
    18
    Hoi allemaal, jeetje er wordt veel geschreven ben bang dat ik niet altijd alles kan bijbenen, maar wel gezellig!
    @daydream ik heb me ook (nog) niet aangemeld bij MvM. Ik vind dat ook heel spannend en vraag me ook af of het wel kan als ik nog utrogestan bolletjes gebruik, die komen toch een beetje in je urine uiteindelijk. Weet jij dat juna?

19. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Olli ik heb by mijn zoon ook meegedaan met mvm en toen gebruikte ik ook utro.....volgens mijn geen probleem??? Weet eigenlijk niet als ik dat toen besproken heb.....zal het morgen even navragen.

20. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Juna wist je dat de meerderheid van de zwangere vrouwen pas kwaaltjes begint te krijgen vanaf een week of 6-7? En dan nog niet constant. Dus eigenlijk is het helemaal niet raar dat je nog niks voelt! Je zult zien dat je je over een paar weken zo beroerd voelt dat je stiekem zult wensen of de kwalen niet 1 dag over kunnen slaan:D
    Maar ik snap de onzekerheid hoor, ik heb dat ook.

Deel Deze Pagina