16 t/m 31 oktober 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Noralie87, 7 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Indd jessy77 wat maak ik mezelf toch gek vond het alleen raar omdat ik vorige week wel een hoop voelde en nu niet.....op na een mooie echo voor jou voor mij voor iedereen!!!

2. Citygirl1985

Citygirl1985 Bekend lid

8 jan 2016
    666
    371
    63
    Ben benieuwd, laat je het weten? Hopelijk mag je snel langskomen!

3. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Myn man wil niet dat ik bel.....ergens wil ik ook niet bellen gewoon de echo afwachten....maargoed mijn gedachtes zijn op dit moment net een achtbaan....zo heb je kwaaltjes...en zo niks...tjah ik weet t niet.

4. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    @DutchDiva Ben jij ook zwanger geworden via IVF of heb je een andere behandeling gehad? En je eerste kindje ook via de MMM gekregen?
    Ik vind het ook heel fijn dat ik al zo vroeg een echo krijg, volgende week vrijdag met 7 weken al, daarna met 9 weken nog eentje en daarna bij de intake bij de vk weer eentje, dat was bij mijn zoontje bij 10 weken.

@Brabomama Utrogestan zijn idd hormonen! Om de innesteling een handje te helpen en dat is gelukt blijkt maar weer! :)

@Juna86 Ik weet dus niet meer tot wanneer ik met Utro door moest gaan bij mijn zoontje, ik ben dat allemaal vergeten ofzo... Maar voor mijn gevoel is het ook al zo snel om nu al te moeten stoppen. Ik ben morgen "pas" 5wkn4dgn. Ik vind het moeten stoppen ook doodeng! Maar het is wel ook nu weer van een verse tp, mss dat dat idd het verschil is!

Wij gaan ook voor een tree-plankje achter de wagen. Als de baby komt is zl al 3 jaar en 4 maanden dus dan zou dat voldoende moeten zijn.

@Olli, goede vraag van die Utro bolletjes en MvM, ook nooit over nagedacht...

Mss dat ik ook nog wel een keer bloed ga laten prikken, desnoods via de ha. Ik ben zooooo onzeker over deze zwangerschap. En waarom??? De kans op een doorlopende zwangerschap is echt groter als op een miskraam. Maar dan denk ik weer aan alles wat ze op echo's en met onderzoeken kunnen gaan zien, wat er allemaal fout kan gaan. Pfff.... had ik maar 10jr geleden kindjes gekregen ipv nu ik "oud" ben. Dan waren de risico's stukken kleiner. Maar positief blijven denken....! Toch? (hoe moeilijk ook!)

Ik heb ook nog vrijwel geen kwaaltjes, af en toe last van steekjes onderinin mijn buik, obstipatie en pijnlijke borsten bij het uittrekken van mijn bh en het 's ochtends opstaan. Ja en moe... Mss heb ik toch wel wat kwaaltjes maar herken ik het niet als dusdanig. Had ik nou maar die echo al gehad. denk dat ik daarna pas wat meer kan gaan genieten!

Ik wil eigenlijk ook bellen met MvM maar heb gisteren ook bij ze gesolliciteerd voor freelance informatrice hier in de regio. Ik vind het zo gek om nu te gaan bellen en mezelf aan te melden als ze ook een sollicitatie van me hebben liggen... Wat zouden jullie doen?

5. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Liesjuh indd vond het toen ook doodeng om te stoppen met de utro....het voelt toch een beetje als steunpilaartje ghehe...

Ikheb wel last van me borsten indd sochtends met opstaan en met bh uittrekken maar dit wijd ik aan de utrobolletjes.
    Ik wil mezelf niet gek maken met testjes en bloedprikken.....maar ergens wil ik het wel oooh guysss......wat een rare trien ben ik ook.....jullie zullen ook wel gek van me worden 🙈

6. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Liesjuh: Ja ik ben zwanger geworden via een ICSI-traject. Deze keer van een cryo-terugplaatsing. De vorige twee keer van een verse. Dit was de eerste keer dat ik een dag 5 cryo teruggeplaatst kreeg.
    Ik snap je twijfel rondom MvM. Op zich een goed teken dat je zelf mee doet als je informatrice wil worden, maar je wil natuurlijk ook niet afgewezen worden vanwege je zwangerschap...

Goede vraag van de Utrogestan en MvM... Maar eens voorleggen als ik de informatrice spreek... Vorige keren had ik vanaf de test geen bolletjes meer...

Het stomme van de kwaaltjes is ook dat ik nu met name link aan m'n miskraam... Bij m'n dochter had ik in het begin ook best vaak buikpijn maar zij is toch echt 41 weken blijven zitten ;). Maar goed, het heeft weer lang genoeg geduurd dus ik duim me te pletter dat het goed zit allemaal! Als we nou eens de deal sluiten dat we hier allemaal een goede echo krijgen en over een maandje of acht een pracht van een kindje!

7. neveah

neveah Actief lid

10 feb 2016
    230
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pff de echte kwaaltjes zijn begonnen ben ik bang.. lag net op de bank en was net snel genoeg om de gootsteen in de keuken te halen :(

Heb nu ook gelijk zo iets van: het is vast een meisje. Want bij de oudste (meisje) was ik de eerste 3 maanden ook misselijk en bij de jongste (jongen) zo goed als niet.

8. A daydream

A daydream Actief lid

12 jan 2016
    399
    106
    43
    Dat herken ik. Had vorige week veel buik en rugpijn. Eerste wat ik dacht dat word een mk. Maar later bedacht ik me dat had ik bij m'n goede zwangerschap ook. Erg he?!?!

9. A daydream

A daydream Actief lid

12 jan 2016
    399
    106
    43
    Neveah wat vervelend. Hopelijk zet de misselijk niet te erg door. Heb er zelf nog geen last van. Heb bijna niets. Zag net wel dat jij al iets verder bent misschien komt het hier nog.

10. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw
    Ooh jak vervelend die misselijkheid en spugen!' Hier valt het gelukkig nog mee *afkloppen* maar bij zl begon het ook rond 6 weken.
    Wat dat betreft, ben al wel minstens een week steeds wat misselijk. Dus miss is dit ook wel een meisje hahah 😂

11. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Goedemorgen!

Neveah, vervelend die misselijkheid maar aan de andere kant wel een mooie bevestiging dat er heel wat gaande is in je buik. Hopelijk krijg je er niet al te veel last van.

DutchDiva, ik vind het een hele mooie deal! Dus...deal!

Liesjuh, fijn dat je regelmatig echo's krijgt, een hele geruststellende gedachte lijkt me dat. Hier ook de 1e met 7 weken. Ik merk aan mezelf dat ik er echt aan het toe leven ben en dan meer met de gedachte van 'hopelijk haal ik die datum zonder bloed of andere enge dingen'.

Juna, je bent geen rare trien maar een bezorgde mama! Je bent onzeker en snakt naar duidelijkheid en bevestiging. Hebben we allemaal. Meid, komt goed!

Hier eindelijk eens doorgeslapen en verder niet heel veel bijzonders. Ben wel officieel de datum voorbij waarbij ik de vorige keer mijn vruchtje verloor dus dat voelt al als een hele mijlpaal. Hopelijk blijft deze nog 8 maanden zitten.

12. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Hier vandaag toch maar de laatste CB gedaan, speciaal iets langer gewacht dan zondag zodat er wat minder dagen zitten tussen de test en de echo a.s. vrijdag. Ook had ik nog een KV teststreep was al duidelijk donker voor de controle streep zichtbaar was. Stelt me toch weer een beetje gerust voor de komende dagen:)

13. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden, we zijn weer een dag verder!! Donderdag alweer 6 weken :D en nog 13 dagen tot de echo, pfff ben echt aan het aftellen ;)

Bij mij komen en gaan de klachten ook, maar ben vooral heel erg misselijk en m'n darmen rommelen. Bij m'n dochter alleen supermoe en niet misselijk. Dus zou dit dan een jongen zijn?

14. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Mooie testen Rosalyn. Ik ben gestopt met testen, vind de testen beetje heel erg duur :)

15. kira88

kira88 Actief lid

7 mei 2013
    213
    1
    18
    NULL
    NULL
    Haha ja testen zijn ook duur Noralie!
    Ik hou er nu ook mee op, gisteren een goede mvm test gehad en ik geloof het nu wel. Kan er verder toch niks aan doen :)

Juna echt jammer dat je zo ontzettend onzeker bent. Hopelijk wordt dat gevoel snel minder.

Jessy, fijn dat je die termijn in elk geval voorbij bent, op naar een goede echo :)

Noralie, ik voel me ook anders dan bij mijn zoon, dus heb heel sterk het gevoel dat het nu een meisje is. Ben erg benieuwd. Ik hoop het ergens. Al is het uiteraard ook niet erg als het toch een jongen is.

16. trotsemoeder90

trotsemoeder90 Actief lid

11 jan 2016
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

Vervelend die misselijkheid, ik heb nog steeds vlagen met dat ik misselijk ben, maar nog niet zo erg dat ik moet spugen.

Dames die een echo hebben, succes en hopelijk mag alles goed zijn!

We zijn weer een dag verder... tralala :) :)

17. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Nou hier myn allerlaatste test ghehe 3+ dan zal het wel goed zitten met myn trrmijn toch

Bijgevoegde bestanden:

18. ninii01

ninii01 Bekend lid

26 sep 2011
    758
    250
    63
    NULL
    Mooie testen hah ziet er goed uit :)

19. ninii01

ninii01 Bekend lid

26 sep 2011
    758
    250
    63
    NULL
    Over 2 dagen de eerste echo's zie ik !! Spannend veel succes :)

20. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    Ik moet zo ie zo tot eerste echo de utrogestan doornemen.

Gaan ook voor een plankje achter de wagen, zoon zal dan 3,5jaar zijn.

Juna, ik heb ook niks van kwaaltjes. Maar ben echt gerust gesteld door de bloedafname. Ik heb in weekend echt zorgen zitten maken, zaterdag zo een baaldag gehad omdat ik niks voelde en echt dacht dat mis zat en moet zeggen voel nog steeds niks maar de bloedafname heeft mij rust gegeven.
    Stressen is ook niet goed.
    *mooie test denk dat dit ook wel duidelijk is ;).

Hier bij zoon juist van week 4-5 al misselijk en elke morgen spurtje naar de wc voor te spugen. Nu niks J.

Deel Deze Pagina