16 t/m 31 oktober 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Noralie87, 7 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Wat fijn zo'n goed gesprek! En Utrogestan was dus geen probleem?

2. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Ik kan niet slapen, ben mezelf alweer helemaal gek aan het denken...

Vanmorgen de laatste 2 Utro bolletjes gebruikt, vanaf vanmiddag moet mijn lijf het dus helemaal alleen en zonder hulp doen. Ik voel natuurlijk ook gelijk niks meer aan kwaaltjes... Ineens doen mijn borsten geen pijn meer en heb ik geen krampjes meer in mijn buik. Hopelijk voel ik weer snel wat. Als ik lang niks blijf voelen net zoals bij Bram krijg ik vast nog een jongetje erbij, terwijl ik best graag een meisje zou willen als 2e kindje.

3. A daydream

A daydream Actief lid

12 jan 2016
    399
    106
    43
    Dutchdiva wat vervelend. Weet niet wat het is. Herken het wel van later in de zwangerschap.
    Hoe is je bloeddruk?

Pfffff heb echt nergens meer last van. Heb zelfs het idee dat m'n borsten slapper zijn. Best wel spannend zo ineens. Moet nog een week op de echo wachten.

Jongen is toch ook leuk liesjuh? Ik denk altijd maar zo jongen meisjes alles is goed als het maar gezond is.

4. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Wat vervelend dutchdiva ik herken dit niet. Hoe gaat het nu??

Utrobolletjes waren geen probleem voor mvm. Heb al haast 1 volle fles sinds gisteravond gheheh.

Liesjuh waarom blijf je ze dan niet gewoon gebruiken?? Vind het eigenlijk raar dat je nu ineens moet stoppen??
    En indd als het maar gezond is....

Hier ondanks de utro ook geen enkele kwaal...

5. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Haha dat gevoel van voorkeur ken ik.... ik heb twee meiden en zou ook wel heel graag een jongen willen. Aan het eind maakt het weinig uit maar goed...

Kwaaltjes komen ook in vlagen meiden... der zit niks anders op dan afwachten en hopen op t beste. (Hoor mij nou de optimist)
    Pfff ik vind t ook rete spannend.. maar t gaat vaker goed dan fout... daar probeer ik me dan toch aan vast te houden.

6. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Zit ook nog steeds te wachten op antwoord van mijn nieuwe werk.
    Sinds ik gemailt heb dat ik in verwachting ben... niks meer gehoord terwijl ik volgende week zou beginnen.

7. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Goedemorgen meiden!

Juna, fijn zo'n gesprek. Voel je ook even gehoord en gerustgesteld he, heel fijn.

Citygirl, soms is het ook best lekker om je frustraties te laten gaan, niks mis mee.

DutchDiva, dat is vast een combinatie geweest van een lange dag en hormonen. Ik herken dit wel van mijn vorige zwangerschap.

Liesjuh en a daydream, ik snap jullie onzekerheid heel goed. Maar zoals Miracles al aangaf, kwaaltjes komen en gaan dus hou je daar maar aan vast.

Hier voel ik ook weinig tot niks. Bij het opstaan een vlaag van misselijkheid en dat was het dan wel weer.
    Voor wat betreft voorkeur geslacht; ik heb een mooie meid dus een jongetje zou leuk zijn. Mijn man heeft 2 jongetjes dus een meisje zou hij leuk vinden. Maar idd, uiteindelijk maakt het niet uit, als het er maar komt!
    Wat ik wel hoop is dat ik de baby uiteindelijk lekker kan voelen schoppen. Mijn dochter heeft de hele zwangerschap lekker eigenwijs in een stuit gelegen en heb haar praktisch niet gevoeld. Dus dat lijkt me wel heel bijzonder.
    Maar goed, laat ik maar niet op de zaken vooruit lopen..eerst maar een goede echo!

8. A daydream

A daydream Actief lid

12 jan 2016
    399
    106
    43
    Jullie hebben gelijk hoor. Goed dat jullie het zeggen. Heb dat soms even nodig.

9. Averna

Averna Bekend lid

15 jan 2016
    980
    816
    93
    NULL
    NULL
    Hier ook nauwelijks kwaaltjes hoor. Ik maak me er af en toe wel wat zorgen over, maar ik denk dat dat er gewoon bij hoort. :)
    Vandaag 5 weken precies. Hebben jullie dat ook, dat je dan echt denkt: " weer een weekje verder!" :D

10. Ssan1985

Ssan1985 Lid

4 okt 2015
    88
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook nergens last van, alleen het idee dat mn buik al best bol staat....
    Hier volgende week dinsdag echo, iets minder dan een weekje wachten nog. Ben zo blij als het allemaal goed is! Zal een hoop gestress schelen.

11. Averna

Averna Bekend lid

15 jan 2016
    980
    816
    93
    NULL
    NULL
    Spannend Ssan1985! Ik moet nog 3 weken wachten tot de eerste echo. Ineens lijken de weken voorbij te kruipen.

12. ninii01

ninii01 Bekend lid

26 sep 2011
    758
    250
    63
    NULL
    Haha ja zo denk ik ook hoor !! Elke dag is er weer een hahah

13. ninii01

ninii01 Bekend lid

26 sep 2011
    758
    250
    63
    NULL
    Ik ook nog 3 weken duurt echt lang voor mij kunnen die weken niet snel genoeg gaan hihi

14. Miraculum novum

Miraculum novum Niet meer actief

Jazeker! Ik vind het dan ook steeds leuk dat je de nieuwe week 'mag' lezen op de app ☺️
    Elke dag is er weer eentje bij! Ondertussen zou ik nu verder moeten zijn dan het bloedverlies van de vorige keer. Dat is ook wel een fijn gevoel!

15. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Weetje wat ik nou zo tof vind!? Wij hebben nog helemaal geen vlinderlijstje!! Lekker houden zo dames.... hier volgens me ticker 6 weken....volgens me app moet in daar nog twee dagen voor...

16. ninii01

ninii01 Bekend lid

26 sep 2011
    758
    250
    63
    NULL
    Jaaaa inderdaad je ziet toch vaak met dit soort groepen dat er zo 10 meiden afvallen.... Maar tot nu toe gaat het de goede kant op !!

17. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Ja meestal in die eerste weken al de meesten.... en dat hebben we nu nog helemaal niet!

18. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw
    Nee gaat goed he hier!!

Hier nu ook al verder dan de vorige x bij de mk. Nouja we weten het nu langer dan toen, toen wisten we het een week had later getest.
    Kan me van toen ook niet echt symptomen herinneren. Of ik ben gewoon alles vergeten dat kan ook....

19. Miraculum novum

Miraculum novum Niet meer actief

ja hopen dat we dat vooral zo kunnen houden!
    Mijn app zegt 6wk, maar mijn eisprong is wat later, dus ik verwacht dat bij de echo 2 dagen af gaan. Maar goed nu voor de gemakkelijk maar even uitgaan van m'n laatste menstruatie.

20. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw
    En idd leuk om weer nieuws te lezen als je een nieuwe week hebt bereikt :D Als ik nu 5 weken en 4 dagen ben, dan zit ik toch in m'n 6e week? 🙈

Deel Deze Pagina