Ik heb een app die elke dag iets nieuws schrijft en ook elke dag een plaatje weergeeft van de baby. Zo interessant om elke dag (10x...) te lezen! Zoesje, zo tel ik het ook ja.
Die app heet nurture. Wel in het Engels, maar ik vind hem wel fijn. (ik zag trouwens dat mijn vorige berichtje een beetje uit het niets was, de pagina was blijven hangen dus ik zag de laatste nieuwe berichten niet )
Brabomama, het down voelen herken ik. Ik heb dat ook heel erg en wat baal ik daar van. Kan ook niet echt benoemen waarom ik me dan down voel, zo stom. Ik heb trouwens het gevoel alsof mijn leven tegenwoordig uit wachten bestaat. Eerst was het wachten op je vruchtbare dagen, daarna op je ei, daarna die 2 ellendige weken na je ei, dan toch je menstruatie en vervolgens begon het allemaal weer van voor af aan. En dan heb je eindelijk die positieve test in handen en denk je AH! het wachten is voorbij!!!! Hoe naïef
Oooh ik hoop dat het niets betekent daydream... Wat bloedverlies schijnt niet meteen te betekenen dat het mis gaat! Ik duim voor je dat alles verder goed gaat!
Daydream wat schrikken zeg! Ik hoop voor je dat het niets te beteken heeft. Hopelijk een vaatje wat gesprongen is.
Oh wat een schrik A Daydream! Ik duim heel hard voor je dat het gauw ophoudt en niets betekent. Dikke knuffel!!
Ik zou ook bellen, misschien kunnen ze je wat geruststellen of kun je voor de zekerheid langskomen! Sterkte!
Bedankt! Ik ben super nerveus !! Ik hoop zo hard op een kloppend hartje. Ik ben morgen precies 6 weken.
Ik ben ook heel erg benieuwd naar je echo hoop! Ik heb hem vrijdag met precies 6 weken dus ben heel benieuwd wat je morgen te zien krijgt
Hoi meiden, ben een paar dagen afwezig geweest ivm klachten.. Last van heftige krampen die zo'n beetje om de 2 uur terug komen. Weet me dan geen houding te geven en crepeer van de pijn. De vk verwees me naar huisartst en dacht aan obstipatie maar ik moest voor de zekerheid een vroege echo aanvragen om een bbz uit te sluiten. Vanmiddag kon ik al bij de vk terecht en we zagen een mooi vruchtzakje met vruchtje en een knipperend hartje! Volgens haar was ik ook al wel 6 en halve week terwijl ik zelf dacht minder ver te zijn. Nog wel steeds die heftige krampen maar dit is wel een geruststelling. Ik ga nu proberen om weer bij te lezen en het bij te houden!
Wat vervelend zeg !! Maar super fijn dat je een goede echo hebt. Hoop voor je dat de krampen snel weg gaan lijkt mij ook heel vervelend en pijnlijk!! Mooie foto's !!😀