Wat een mooie echo's! Kan me voorstellen dat het een geruststelling is. Weten ze verder niet waar de krampen vandaan komen?
Ws. Obstipatie. Ik heb zakjes met laxeerspul... Het kan een combinatie zijn van groeiende baarmoeder en een verstopping. Is echt wel heftig ben gister en vandaag niet naar het werk geweest. Hopelijk gaan de zakjes wat verlichting geven.
Jeej wat ontzettend fijn zo'n geruststelling!! Een echt boontje! Wel naar van die krampen hopelijk houdt dat snel op! Hebben ze daar verder nog iets over gezegd wat het kan zijn? Edit: zie je bovenstaande antwoord al haha oeps
Hopelijk helpen die zakjes snel Enna! A daydream, gelukkig geen bloed meer! Kan me voorstellen dat je er van schrok! Nu weer een beetje tot rust gekomen?
Enna87 wat een mooie echo's. Zo klein en toch al een echt mensje. Hopelijk gaan die krampen over en kan je genieten van het feit dat het allemaal goed zit en dat het mag leven. A daydream doe rustig aan hopelijk was het niks en slaap lekker alvast.
Mooie echo enna! Gefeliciteerd met jullie koffieboontje! A daydream, fijn dat het nu gestopt is. ik duim dat het niets ergs was en het bloed wegblijft!
Jeeej al de eerste mooie echo!!! Wat fijn... t is je eerste heh?? Die buikkrampen had ik ook heel erg. En zij is nu 9.... 😉 hopelijk voel je je gauw beter.
Enna jeetje wat schrikken van die krampen! Goed gehandeld van je vk en huisarts, fijn dat je snel een echo hebt gekregen. En mooi dat je gerustgesteld bent! Nu ben je toch nog de eerste hier met echofoto's, al is de reden waarom natuurlijk wat minder. Ik weet uit ervaring dat die zakjes goed werken, zelf heb ik na de geboorte van m'n jongste ook van die zakjes (Movicolon) gekregen om m'n stoelgang wat beter op gang te krijgen en bij mij hielpen ze goed Doe maar lekker rustig aan de komende dagen! A daydream, ik ben blij te horen dat je niet meer bloedt. Ik hoop dat het bij dit kleine beetje bloed blijft. Rust lekker uit en wees lief voor jezelf!!
Hoi meiden, Zou ik ook op de lijst mogen? Ik ben denk ik 24 okt uitgerekend van ons tweede kindje en heb 10 maart gelukkig een echo i.v.m. miskraam in januari. Net als de meesten hier vindt ik het ontzettend spannend deze weken!
Oh nee Daydream, wat een schrik! Ik duim heel hard dat het hier bij blijft en alles goed is! Geweldig al een echo mét zichtbaar kloppend hartje! Mooi mooi mooi! Hopelijk volgen er snel meer... Bedankt voor jullie reacties op m'n duizelingen. Ken het wel van mijn eerste zwangerschap maar toen was het verder in de zwangerschap en bij opstaan etc. Dat was nu niet aan de orde. Ik heb bij de vk ook een vroege echo gepland, dus we mogen 8 maart al spieken gelukkig. Daarna 24 maart de intake. MvM komt maandag (29-2) dus hopelijk dan weer een goede test.
Sorry ik was wat dagen offline ivm midweekje weg met vrienden. Vanaf pag 65 niet meer gelezen sorry Ga proberen het bij te houden hihi Ik ga vrijdag denk ff mijn vk bellen voor een afspraak. En zo ff aanmelden voor Moeders voor Moeders. Bij de 1e ook gedaan, 2e niet ivm inwonende zus die het nog niet mocht weten hihi. Nog meer meiden die dit (gaan) doen?
Ik zou het graag willen doen, maar wij gaan waarschijnlijk binnenkort verhuizen en dat lijkt me dan zo moeilijk...
@Enna: wat een mooie echo's en hartje klopt wow echt super! @A Daydream: laten we hopen dat het bloed ed nu weg blijft. Zal behoorlijk schrikken zijn geweest. *knuf* @hibiscuss: welkom en van harte gefeliciteerd! @Sam4hope: hier heb ik bij beide zwangerschappen meegedaan aan MvM. Nu van de 3e wil ik heel graag weer meedoen maar mag niet meer aangezien wij nu verhuisd zijn naar Belgie. Wel super dat je mee gaat doen
Mooi enna! Gefeliciteerd de eerste met een kloppend hartje! Dan kan je naar 16 oktober uitgerekend, je krijgt een hartje voor je naam
♡ 16 t/m 31 oktober 2016 mama's ♡ -16 oktober Mojito07 - ?? jaar - 2e kindje Pandavliegen - 33 jaar - 1e kindje ♥ Enna87 - 28 jaar - 1e kindje -17 oktober Neveah - 33 jaar - 3e kindje Sam4hope - 28 jaar - 3e kindje -18 oktober Citygirl1985 - 30 jaar - 1e kindje mrsd - 25 jaar - 1e kindje -19 oktober Miracles - 31 jaar - 3e kindje Miraculum Novum - 31 jaar - 2e kindje -20 oktober Noralie87 - 28 jaar - 2e kindje Hoop2016 - 24 jaar - 1e kindje Roodwang83 - 32 jaar - 1e kindje Olli - 35 jaar - 1e kindje pankoeke - 27 jaar - 3e kindje -21 oktober Mijntje1990 - 25 jaar - 1e kindje Vlinderr - 30 jaar - 3e kindje Fabace - 31 jaar - 2e kindje A daydream - 33 jaar - 3e kindje Rosalyn - 23 jaar - 1e kindje Liesjuh1977 - 39 jaar - 2e kindje -22 oktober Zoesje - 24 jaar - 2e kindje Hbz - 29 jaar - 2e kindje juna86 - 29 jaar - 2e kindje Knuff - 29 jaar - 2e kindje DutchDiva - 32 jaar - 2e kindje -23 oktober Sappie1986 - 29 jaar - 2e kindje Morgenzon - 27 jaar - 5e kindje -24 oktober jessy77 - 38 jaar - 2e kindje Brabomama - 35 jaar - 3e kindje kira88 - 27 jaar - 2e kindje Mieleke - 33 jaar - 4e kindje -25 oktober Ssan1985 - 31 jaar - 2e kindje Ninii01 - 25 jaar - 3e kindje Sharontjh - 23 jaar - 2e kindje Sascha84 - 31 jaar - 2e kindje -26 oktober Trotsemoeder90 - 25 jaar - 2e kindje leinrob - 32 jaar - 1e kindje Averne - 28 jaar - 1e kindje Summerbloom - 34 jaar - 2e kindje -27 oktober VeroniQue86 - 29 jaar - 3e kindje Luna3 - 28 jaar - 1e kindje Noordeling - ? jaar - 2e kindje -28 oktober Kimmiebaby - 25 jaar - 1e kindje Ronnii - 26 jaar - 2e kindje -29 oktober Noux - 28 jaar - 2e kindje -30 oktober -31 oktober Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (0) Totaal: 46 ♡ Afspraken ♡ Februari 24 februari: leinrob - intake MvM 25 februari: Mojito07 - eerste echo 25 februari: Hoop2016 - eerste echo 26 februari: Rosalyn - eerste echo 29 februari: Sharontjh - eerste echo 29 februari: citygirl1985 - eerste echo Maart 01 maart: Pandavliegen - eerste echo 01 maart: Ssan1985 - eerste echo 01 maart: Noralie87 - intake MvM 02 maart: VeroniQue86 - eerste echo 02 maart: A daydream - eerste echo 03 maart: Mojito07 - intake vk 04 maart: juna86 - eerste echo 04 maart: Miraculum Novum - eerste echo 04 maart: Liesjuh1977 - eerste echo 04 maart: Miracles - eerste echo 05 maart: Zoesje - eerste echo 07 maart: Noralie87 - eerste echo 07 maart: Vlinderr - eerste echo 07 maart: jessy77 - eerste echo 07 maart: mrsd - eerste echo 07 maart: leinrob - eerste echo 07 maart: Olli - eerste echo 08 maart: Enna87 - intake vk 09 maart: DutchDiva - eerste echo 10 maart: Miracles - tweede echo + intake 10 maart: Mieleke -eerste echo 11 maart: Hbz - eerste echo 11 maart: Brabomama - eerste echo + intake vk & intake MvM 11 maart: Trotsemoeder90 - eerste echo 11 maart: leinrob - intake vk 11 maart: luna3 - eerste echo 14 maart: Mijntje1990 - eerste echo 14 maart: Roodwang83 - eerste echo + intake 15 maart: citygirl1985 - intake vk 15 maart: Ninii01 - eerste echo 16 maart: kira88 - eerste echo + intake 16 maart: Ronnii - intake vk 16 maart: Averna - intake vk 17 maart: Zoesje - intake vk 18 maart: Morgenzon - intake vk 23 maart: citygirl1985 - tweede echo 23 maart: neveah - eerste echo 24 maart: neveah - intake vk 29 maart: Sascha84 - eerste echo + intake vk April 01 april: Ronnii - eerste echo