16 t/m 31 oktober 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Noralie87, 7 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotsemoeder90

trotsemoeder90 Actief lid

11 jan 2016
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke bedankt meiden. Het doet zo'n zeer tijdens het niezen maar gelukkig hoort het erbij. Miracles alles komt goed alles valt op zijn of haar plek en met een jaartje weet je niet beter. Het zijn denk ik ook de hormonen die nu meespelen

2. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Die steken bij niezen en hoesten heb ik ook, hoort er idd bij.

Miracles, ik snap je gevoel, denk dat we dat allemaal wel een beetje hebben. Ikzelf heb een mk gehad maar ben nu ook bang voor een ma. Mag over een week voor de echo en zit me nu al druk te maken over wat ik daar krijg te horen.
    Voor wat betreft de rest van je onzekerheid, ook allemaal begrijpelijk. Maar de hormonen gieren idd door je lijf en daarnaast is het nog niet echt tastbaar allemaal. Je zult zien dat op het moment dat je het hartje ziet kloppen en later je kindje zult gaan voelen alles weer op zn plek zal vallen. Komt allemaal goed!

3. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Miracles, niet raar hoor dat je je zo voelt! En je hoeft je echt niet perse elke minuut van de dag dankbaar te voelen!!! Tuurlijk het is een wonder, maar het is ook onverwachts en er veranderd ook ineens een hele hoop. En dan doen je hormonen ook nog eens extra je best.. En dan je 2 ma geven ook nog meer onzeker gevoel, het is ook gewoon veel!

Maar alle praktische problemen kunnen opgelost worden, dat komt echt goed. En verder is het spannend, mijn ervaring is dat gevoel niet zoveel zegt.. Bij mijn mk was m'n gevoel hartstikke goed.. En die miskraam heeft ruim 5 weken geduurd, en zelfs, toen ze zagen dat m'n baarmoeder leef was, maar m'n hcg bleef stijgen dacht ik soms nog, ze hebben gewoon niet goed gekeken (achteraf bleek het in m'n buikholte bij m'n eierstok te zitten, dat duurde ruim 2,5 week voor ze het vonden en precies toen begon m'n hcg te zakken, dus m'n lijf het zelf op te ruimen!) maar wat ik bedoel te zeggen, je gevoel wordt geregeerd door hoop en angst na zulke ervaringen. Het wordt een spannende week!! Maar we tellen met je mee af naar de echo!

trotsemama, die steken heb ik af en toe ook.

Hier is het ook aftellen naar dinsdagavond. Vandaag precies 7 weken en heel hard hopen dat alles goed is dinsdag!

4. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    Bedankt meiden voor jullie lieve woorden!

Weer even een ego bericht van mij. Ik had gisteravond hele erge krampen in me buik en onderrug en was maaar vroeg gaan slapen. Ik werd om 4 uur wakker om te plassen en voelde gewoon wat langs me benen aflopen. Bloed! En echt helder rood. Heb alleen geen buikpijn meer. Ik heb net het ziekenhuis gesproken en hun kunnen nu ook nog niet veel. Ik moet volgende week weer een test doen en kijken of die nog positief is zoja, gaat de echo die maandag gewoon door.

Laat mij maar nog op de lijst staan.

Iedereen blijf hoop houden en probeer ervan te genieten.

5. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Oh jeetje Gabbel...wat vreselijk zeg!
    Sterkte

6. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    @Pandavliegen en Jessy
    Bedankt meiden... jullie hebben zeker gelijk.
    Had ik ff nodig hoor...!

7. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Grabbel, meid wat vreselijk naar. Veel sterkte en we duimen dat het bloed snel stopt en je test positief blijft!!!

Ennuh micales, bij praktische problemen kan ik (en iedereen hier denk ik zo) meedenken! We hebben namelijk voor gezinnen met 3+ kids om ons heen, dus heb al veel creatiefs gezien :D

8. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Haha nou eerst maar ff de eerste weken door en dan gaan we maar kijken hoe we dingen gaan oplossen😉

9. kira88

kira88 Actief lid

7 mei 2013
    213
    1
    18
    NULL
    NULL
    Jeetje Gabbel, dat klinkt niet goed. Hopelijk toch nog goed nieuws...

En Miracles, herkenbaar hoor! Snap ook goed dat je je zo voelt. En zoals al gezegd, vaak lossen de dingen zichzelf wel op. Je groeit erin. En het is maar goed dat je 9 maanden zwanger bent ;) Die tijd heb je vaak ook wel nodig om dingen te regelen :)

10. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Ja dat is idd zo.... het duurd idd een tijdje.

11. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Jeetje Gabbel, wat zal dat schrikken geweest zijn. Hopelijk gaat het weer over, sterkte!

12. Knuff

Knuff Actief lid

24 sep 2015
    157
    1
    16
    Oh jeetje Gabbel wat schrikken! Wat zegt je gevoel? Ik duim dat het toch nog goed gaat!

13. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Sterkte Gabbel, hoop dat het goed gaat!

14. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Vreselijk Grabbel... Sterkte met wachten op de echo...

15. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Welkom gabbel. Al 8 jaar bezig voor een ukkie. Jee wat een doorzettingsvermogen hebben jullie. Hopelijk was het bloed niks en krijgen jullie na lang wachten nu een prachtig kindje!

16. ninii01

ninii01 Bekend lid

26 sep 2011
    758
    250
    63
    NULL
    Sterkte gabbel en hopelijk toch nog goed nieuws

17. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Jeetje gabbel heel veel sterkte!

18. mrsd

mrsd Actief lid

10 nov 2015
    302
    288
    63
    NULL
    NULL
    Jeetje Gabbel wat schrikken zeg! Hoop dat het goed afloopt! En dat na 8 jaar...

19. Miraculum novum

Miraculum novum Niet meer actief

Oh nee Gabbel! Wat kom je super sterk over in je berichtje! Ik hoop dat alle positiviteit helpt en dat het goed zit!

20. Mijntje1990

Mijntje1990 Actief lid

6 sep 2015
    124
    0
    0
    NULL
    NULL
    Getsie Gabbel wat vreselijk schrikken.. Veel sterkte komende dagen, ik duim voor je!

Deel Deze Pagina