16 t/m 31 oktober 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Noralie87, 7 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brabomama

Brabomama Fanatiek lid

14 sep 2011
    1.316
    0
    0
    Oh nee Gabbel dat nou uitgerekend jou dit moet overkomen...:(
    Ik hoop dat het hierbij blijft qua bloedverlies en dat je komende week nog steeds positief test! Veel sterkte met afwachten!

Leinrob, hoe gaat het nu met jou? En ik ben ook benieuwd naar A daydream, hoe voel jij je nu meid?
    Dikke knuffel voor jullie allemaal!!

Hier zonet ineens de ergste golf misselijkheid tot nu toe...kreeg m'n lunch nauwelijks weg pfff! Maar toch voelt het ook juist fijn dat er blijkbaar iets aan de hand is in m'n buik. Gek hoe blij je kan zijn met misselijkheid wanneer je zwanger bent!!

2. trotsemoeder90

trotsemoeder90 Actief lid

11 jan 2016
    153
    0
    0
    NULL
    NULL

Hopelijk is het niks gabbels! Spannend zeg. Veel sterkte

3. trotsemoeder90

trotsemoeder90 Actief lid

11 jan 2016
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jullie nog symptomen ?

4. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Met vlagen... kan spontaan kotsmisselijk worden van bijv aardbeien.... heb ik dus uit me kwark geplukt.

5. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Weinig tot niks nog. Wat moe, maagzuur en emotioneel labiel.. dat was het.

6. leinrob

leinrob Actief lid

11 nov 2015
    193
    62
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Klinkt heel raar, maar ben nu eigenlijk wel opgelucht. Wist al een beetje vanaf dinsdag dat het niet goed ging en donderdag helemaal zeker en heb ik toen echt flink zitten huilen en overstuur. Ik kon er niks aandoen en het zou gaan gebeuren. Alleen het wachten op iets waarvan ik niet wist hoe of wat was heel erg moeilijk. Gisteravond een stolsel verloren na heel erg veel kramp en nu nog wat navloeien. Maar denk het heftigste gehad te hebben. Nu alleen de vraag waarom en ben ik straks helemaal schoon. Wil graag een echo daarom en afsluiten en kijken hoe verder

7. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Klinkt niet raar hoor, ik was ook opgelucht toen. Sterkte meis, zorg goed voor jezelf en regel zeker nog ff een echo!

8. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Weinig symptomen, ben wat vermoeider maar dat komt misschien eerder van m verkoudheid. En moet wat vaak kokhalzen (na eten, hoesten en bij tandenpoetsen) en heb een droge mond, hoeveel ik ook drink.. Mijn mond is droog.

9. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Oh ja moe moe en nog eens moe!!!
    En emotioneel een wrak

10. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Hier ok weinig tot geen klachten vandaag zit ik in een dip

11. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Ach meis, dat is vervelend, en ook een symptoom ;) waarom zit je in een dip?

12. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Ja omdat ik (sorry voor diegene waarbij het echt mis is) denk dat ik gee hartje ga zien vrijdag. Zo voel ik me een paar dagen goed denk er niet aan...en vandaag dan geloof ik er allemaal niet in.....en waarom???geen idee. Er zijn geen tekenen dat het mis moet zijn of gaan......

13. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

@Gabbel: jeetje 8 jaar! Ik vond 2,5 jaar al lang. Hopelijk betekent het bloedverlies niks en groeit er een prachtig wondertje in jou.

@Leinrob: heel veel sterkte meid

@ Nieuwe (ben naam even kwijt): welkom en van harte gefeliciteerd!

Pff hier moet ik al langzaam gaan kijken voor andere kleren. Begint allemaal strak te zitten. Bij de 2e had ik ook al zo vroeg een flinke buik (normaal plat). Ben er niet zo blij mee op dit moment :p
    Daarnaast ook nog best zenuwachtig voor de echo komende woensdag. Komende week hebben er een aantal een echo. Spannend zeg!

14. Averna

Averna Bekend lid

15 jan 2016
    980
    816
    93
    NULL
    NULL
    @Leinrob heel veel sterkte!

@Gabbel laten we hopen dat je test positief blijft! Na zo veel jaren moet het je toch eens gegund zijn!

@Bravomama ik herken het! Blij zijn met misselijkheid! Haha stom waar we blij mee zijn eigenlijk. :D

Hier komen en gaan de kwaaltjes. De afgelopen dagen weinig krampen gevoeld, maar ben vaak zo moe! En dan echt van het ene op het andere moment! En de misselijkheid af en toe... Donderdag begon het lichtjes, vrijdag de ochtend echt kotsmisselijk geweest, gister was het weer bijna niets en vanmorgen weer heel erg. Best lastig aangezien ik meestal in de ochtend werk en als ik dan steeds misselijk word gaat dat ook opvallen natuurlijk...

15. Ssan1985

Ssan1985 Lid

4 okt 2015
    88
    0
    0
    NULL
    NULL
    @juna , dat herken ik wel, ik loop ook nog steeds met datzelfde idee dat het dinsdag helemaal mis blijkt te zijn omdat ik niks voel....

16. Roodwang83

Roodwang83 Actief lid

12 okt 2015
    263
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb ook nog geen echte klachten.
    @ Juna, omdat ik nog wei of merk ben ik ook onzeker, denk dat we dat allemaal wel een beetje hebben. Iedereen wil het zo graag! Gaat vast goedkomen joh!

17. kira88

kira88 Actief lid

7 mei 2013
    213
    1
    18
    NULL
    NULL
    Die onzekerheid hoort er wel een beetje bij denk ik ja. Al heb ik ook vlagen dat ik er ongelooflijk veel vertrouwen in heb. Nou ja, we zullen het zien allemaal. Gelukkig komende week alweer wat echo's. Ik leef helemaal mee met alle echo's die komen bij jullie!
    En het helpt mij door de komende 2,5 week heen te slepen :) Nog maar 17 nachtjes slapen! :p

18. Averna

Averna Bekend lid

15 jan 2016
    980
    816
    93
    NULL
    NULL
    Wij hebben op dezelfde dag de echo Kira! :)
    Ik vind het ook zo leuk, al die echo's. Vind het zelf ook heel spannend, maar meer dan afwachten kun je in feite toch niet...

19. kira88

kira88 Actief lid

7 mei 2013
    213
    1
    18
    NULL
    NULL
    Is ook zo. En ook een goede echo geeft geen zekerheid. Maar dan weet je in elk geval dat het voor dat moment goed is. En ben pas helemaal gerust als de kleine baby gezond en wel op m'n borst ligt na de bevalling hoor! ;)

20. Averna

Averna Bekend lid

15 jan 2016
    980
    816
    93
    NULL
    NULL
    Haha ja, zo voelt het voor mij ook inderdaad. :)

Deel Deze Pagina