16 t/m 31 oktober 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Noralie87, 7 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Averna

Averna Bekend lid

15 jan 2016
    980
    816
    93
    NULL
    NULL
    Beterschap Liesjuh!

A daydream, misschien een massage vragen? ;)

Hier wel kwaaltjes, met name misselijkheid. Vandaag gelukkig niet zo veel last van gehad, maar als het opkwam moest ik ook meteen naar de wc rennen... :(

2. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Wat geweldig al die kloppende hartjes gefeliciteerd meiden

Liesjuh hier ook geen kwaaltjes maakt me ook onzeker maar ik geloof dat ik het dagelijks vraag aan me moeder mammmmm?? Had jij last van kwaaltjes....nee meid nooit gehad het getrappel en me groeiende buik dat was het teken dat ik echt zwanger was gehehe....en vanmiddag even mijn 9 maanden dagboek terug gelezen van myn zoon toen had ik ook niet het gevoel dat ik zwanger was.....maar des ondanks ben ik hartstikke bang en onzeker. Op na vrydag!!!

3. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Nou dames ik geloof dat het hier helaas weer niet goed gaat. Ik verlies wat bruine afscheiding en begin wat buikpijn te krijgen. Heb mezelf geprobeerd wijs te maken dat dit vaker voorkomt maar eigenlijk weet ik wel beter. Zo begon het de vorige keer ook.
    Er gaat momenteel zo veel door me heen maar wat ik vooral voel is boosheid en het gevoel van 'was te mooi om waar te zijn'. Stom he.
    Ik heb maandag mijn echo maar ga er vanuit dat we dan vooral zullen moeten zien of alles schoon zal zijn.

4. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ik lees vanavond op mijn gemak door. Wil even laten weten dat ik net de echo heb gehad. Ik ben zwanger van een tweeling waarvan 1 helaas mis gaat. Bij de andere baby daar klopte het hartje van en was alles perfect precies op aantal weken wat ik dacht :)

@jessy77: hoop zo dat alles goed is bij je. Heel veel sterkte!

5. A daydream

A daydream Actief lid

12 jan 2016
    399
    106
    43
    He bah jessy. Knuffel!

6. ninii01

ninii01 Bekend lid

26 sep 2011
    758
    250
    63
    NULL
    Jeetje bijzonder van een tweeling maar wat jammer dat 1 niet goed gaat. Gelukkig gaat het met de ander wel goed en een kloppend hartje

7. ninii01

ninii01 Bekend lid

26 sep 2011
    758
    250
    63
    NULL

O nee hè zou toch niet :( ik hoop voor je dat het toch niks is.... Sterkte

8. trotsemoeder90

trotsemoeder90 Actief lid

11 jan 2016
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte jessy!

9. trotsemoeder90

trotsemoeder90 Actief lid

11 jan 2016
    153
    0
    0
    NULL
    NULL

Oh😢 hopelijk mag het andere kindje wel doorgroeien ❤

10. morgenzon

morgenzon Actief lid

14 okt 2008
    469
    87
    28
    Veronique jeetje , sterkte!
    Hopenlijk groeit het andere kindje mooi door.

Hier vanmiddag een echo gehad na aanleiding van het vele bloedverlies.
    Helaas was er ook al geen vruchtzakje meer te zien en heb ik dus een miskraam gehad.
    Ik ben er erg verdrietig over maar de zekerheid is wel fijn.
    Geen twijfel meer of er mischien tog nog een hartje zou kunnen kloppen.
    Wil iemand mij van de lijst halen?
    Ik hoop dat jullie allemaal mooie plakbeebjes hebben!

11. morgenzon

morgenzon Actief lid

14 okt 2008
    469
    87
    28
    Jessy, heel veel sterkte maandag!
    Hopenlijk tog nog een kloppend hartje bij jou xx

12. Miraculum novum

Miraculum novum Niet meer actief

Oh nee morgenzon, wat is dat verdrietig. Sterkte meid!
    Jessy, ik hoop dat het niets is. Ik had ook vaak bruin verlies en dat is toch goed gegaan. Maar als het zo vorige keer ook begon kan ik me voorstellen dat je daar al aan denkt.

Veronique, dat is dan een wat dubbele echo he. Super fijn dat het met een kindje goed gaat, maar wel heel sip van de tweede. Bij mijn vorige zwangerschap verloor ik bloed en stolsels, op de echo toch een kindje te zien. De vk zei toen ook dat het een tweeling was geweest.
    Hopelijk groeit deze uk lekker door!

Juna, hier ook aan het aftellen tot vrijdag. Duurt niet lang meer!

13. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    @Jessy, Jeetje heel veel sterkte meid, hoop toch dat het onschuldig is!

@Morgenzon, Jeetje heftig zeg, heel veel sterkte in deze tijd. Enige tip die ik je kan meegeven is dat je vooral moet blijven communiceren. Het hoeft niet met iedereen, maar ik heb er toen heel veel steun aangehad om soms gewoon even uit te huilen en niets te hoeven zeggen.

@Veronique, jeetje een vanishing twin, klinkt misschien stom maar hopelijk is de kans hierdoor groter dat het met het andere vruchtje wel helemaal goed gaat komen. Ik ga voor je duimen!

14. Knuff

Knuff Actief lid

24 sep 2015
    157
    1
    16
    Meiden met een goede echo gefeliciteerd!!

Jessy ik duim dat het onschuldig is..snap dat je enorm schrikt!

Morgenzon wat onwijs balen..niet je eerste MK dus? Neem je tijd om het een plekje te geven en blijf inderdaad praten!

Veronique wat dubbel! Aan de ene kant natuurlijk super fijn dat het kloppende hartje, maar wat verdrietig dat het met het andere kindje niet goed gaat. Heb je binnenkort weer een echo?

15. Brabomama

Brabomama Fanatiek lid

14 sep 2011
    1.316
    0
    0
    A daydream, gefeliciteerd met je goeie echo, dat zal een opluchting zijn geweest na dat bloedverlies!!

Morgenzon heel veel sterkte en een dikke knuffel voor jou. Ik sluit me bij Rosalyn aan: praat er zoveel over als je wil, zoek mensen op bij wie je je prettig voelt en bij wie je je gevoelens kan uiten. Dat is heel belangrijk, weet ik uit ervaring.

Jessy: oh nee meid, ik hoop zó dat je voorgevoel niet klopt!!:( Ik duim heel hard voor je, knuffel vanuit hier!

Veronique, da's inderdaad heel dubbel...lijkt me heel verwarrend. Aan de ene kant ben je blij maar toch ook verdrietig...Ik hoop dat het met je ene gezonde beebje helemaal goed komt!!!

16. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Veronique meis jeetje wat heftig.... ik hoop ook dat die kleine t volhoud! Voordeel vind ik wel dat het termijn klopt... dat is veel belovend!

Jessy shit meis... ik hoop zo op iets positiefs maandag.

Morgenzon sterkte meid!

Meiden die ook een goede echo hadden gefeliciteerd!

17. ninii01

ninii01 Bekend lid

26 sep 2011
    758
    250
    63
    NULL
    Morgenzon veel sterkte

18. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Veel sterkte morgenzon!en ook jessy, hopelijk betekend het bloedverlies niks!

Veronique, gelukkig nog 1 gezond beebje! Hard duimen dat deze het goed blijft doen!

Andere echo's: gefeliciteerd!!!

19. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Dankje dames. Gelukkig is het een 2 eiige tweeling. Waardoor kindje 1 grote kans heeft dat hij/zij goed ontwikkeld. Vk zei zelf al dat 2e vruchtzakje te klein is. Je zag het verschil duidelijk. Normaal hoort dat bijna gelijk te zijn. Over 2 weken heb ik weer een echo. Vind het inderdaad een dubbel gevoel. Er is een kleine kans dat de 2e nog groeit maar dan moet er echt een wonder gebeuren.

@morgenzon: heel veel sterkte ❤

20. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Bedankt meiden voor de lieve woorden.

Morgenzon jij ook ontzettend veel sterkte!

Veronique fijn dat 1 baby het goed doet. Kan me je dubbel gevoel heel goed voorstellen.

Hier blijven mijn inlegkruisjes wit maar heb nog wel wat bruing bij het afvegen en wat buikpijn. Zit er aan te denken om vandaag het ziekenhuis te bellen en te vragen of ze mijn afspraak van maandag niet naar voren kunnen schuiven. Zie het niet zitten om op deze manier het weekend in te gaan, laat het me dan maar meteen weten dat het niet goed zit. Maar goed, of ze dat doen? Ik hoor vaak dat ze je gewoon zeggen af te wachten..

Deel Deze Pagina