Jessy je kan altijd even bellen en gewoon door drammen.....heel veel sterkte meis ik hoop dat het onschuldig is echt!!!! Snap dat je van t ergste uitgaat vooral omdat je het al mee hebt gemaakt. Morgenzon ook jij heel veel sterkte!!! Wat ontzettend oneerlyk allemaal Hier vroeg wakker komt door de spanningen. Deze dag nog zien te overleven geheh. Komt goed heb een drukke dag voor de boeg.
Heel veel sterkte meiden die geen goed nieuws hebben gehad! Zo oneerlijk... Wat bijzonder, verdrietig en ook een opluchting moet het geweest zijn van je tweeling! Had je zelf dit kunnen denken? Heel dubbel inderdaad lijkt het me. Jessy, ik hoop dat je eerder terecht kan hoor! Zou fijn zijn voor je eigen gevoel. Zet het bruinverlies en de pijn door? Succes met de echo's vandaag! Ben benieuwd!
Sterkte morgenzon en jessy hopelijk deze keer toch onschuldig dat bloedverlies.... Vanishing twin: heftig meid, ik ben het levende bewijs van een vanishing twin. Mijn broertje/zusje was met 10 weken gestopt en ik ben door blijven groeien. Het kan zeker heel goed. Vriendin van mij heeft het ook gehad en ook een mooie dochter gekregen. Snap je dubbele gevoel....
♡ 16 t/m 31 oktober 2016 mama's ♡ -15 oktober ♥ Citygirl1985 - 30 jaar - 1e kindje -16 oktober ♥ Pandavliegen - 33 jaar - 1e kindje ♥ Enna87 - 28 jaar - 1e kindje -17 oktober Neveah - 33 jaar - 3e kindje Sam4hope - 28 jaar - 3e kindje -18 oktober mrsd - 25 jaar - 1e kindje -19 oktober ♥ Miracles - 31 jaar - 3e kindje Miraculum Novum - 31 jaar - 2e kindje -20 oktober Noralie87 - 28 jaar - 2e kindje Roodwang83 - 32 jaar - 1e kindje Olli - 35 jaar - 1e kindje pankoeke - 27 jaar - 3e kindje -21 oktober Mijntje1990 - 25 jaar - 1e kindje Vlinderr - 30 jaar - 3e kindje Fabace - 31 jaar - 2e kindje ♥ A daydream - 33 jaar - 3e kindje ♥ Rosalyn - 23 jaar - 1e kindje Liesjuh1977 - 39 jaar - 2e kindje ♥ Hoop2016 - 24 jaar - 1e kindje ♥ Mojito07 - ?? jaar - 2e kindje -22 oktober Zoesje - 24 jaar - 2e kindje Hbz - 29 jaar - 2e kindje juna86 - 29 jaar - 2e kindje Knuff - 29 jaar - 2e kindje DutchDiva - 32 jaar - 2e kindje -23 oktober Sappie1986 - 29 jaar - 2e kindje -24 oktober jessy77 - 38 jaar - 2e kindje Brabomama - 36 jaar - 3e kindje kira88 - 27 jaar - 2e kindje Mieleke - 33 jaar - 4e kindje hibiscuss - ?? jaar - 2e kindje -25 oktober ♥ Ssan1985 - 31 jaar - 2e kindje Ninii01 - 25 jaar - 3e kindje Sharontjh - 23 jaar - 2e kindje Sascha84 - 31 jaar - 2e kindje -26 oktober Trotsemoeder90 - 25 jaar - 2e kindje Averna - 28 jaar - 1e kindje Summerbloom - 34 jaar - 2e kindje Amy83 - 32 jaar - 2e kindje -27 oktober ♥ VeroniQue86 - 29 jaar - 3e kindje Luna3 - 28 jaar - 1e kindje Noordeling - 32 jaar - 2e kindje ♥ Gabbel - 30 jaar - 1e kindje -28 oktober Kimmiebaby - 25 jaar - 1e kindje Ronnii - 26 jaar - 2e kindje Monique045 - 24 jaar - 1e kindje -29 oktober Noux - 28 jaar - 2e kindje -30 oktober -31 oktober HoopLiefde - 29 jaar - 2e kindje Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (0) Totaal: 47 ♡ Afspraken ♡ Maart 04 maart: juna86 - eerste echo 04 maart: Miraculum Novum - eerste echo 04 maart: Liesjuh1977 - eerste echo 04 maart: Rosalyn - tweede echo 05 maart: Zoesje - eerste echo 07 maart: Noralie87 - eerste echo 07 maart: Vlinderr - eerste echo 07 maart: jessy77 - eerste echo 07 maart: mrsd - eerste echo 07 maart: Olli - eerste echo 07 maart: Gabbel - tweede echo 08 maart: Enna87 - intake vk 08 maart: Noux - intake vk 09 maart: DutchDiva - eerste echo 10 maart: Miracles - tweede echo + intake 10 maart: Mieleke -eerste echo 10 maart: hibiscuss - eerste echo 10 maart: Hoop2016 - tweede echo 11 maart: Hbz - eerste echo 11 maart: Brabomama - eerste echo + intake vk & intake MvM 11 maart: Trotsemoeder90 - eerste echo 11 maart: luna3 - eerste echo 14 maart: Mijntje1990 - eerste echo 14 maart: Roodwang83 - eerste echo + intake 15 maart: citygirl1985 - intake vk 15 maart: Ninii01 - eerste echo 15 maart: Noordeling - eerste echo + intake 16 maart: kira88 - eerste echo + intake 16 maart: Ronnii - intake vk 16 maart: Averna - eerste echo + intake 16 maart: Ssan1985 - tweede echo 17 maart: Zoesje - intake vk 17 maart: Pandavliegen - tweede echo + intake 18 maart: Amy83 - intake vk 18 maart: Rosalyn - intake vk 23 maart: citygirl1985 - tweede echo 23 maart: neveah - eerste echo 24 maart: neveah - intake vk 29 maart: Sascha84 - eerste echo + intake vk April 01 april: Ronnii - eerste echo ★ Sterretjes ★ ★ leinrob - 5w3d ★ Morgenzon - 6w3d
Geen echo's vandaag dacht ik toch? Pfoe ik ben me toch een potje misselijk! Wordt met de dag erger! Ben ik aan de andere kant ook wel weer blij om haha hopelijk een goed teken. Fijne dag allemaal vandaag!
Ja he...eerst was het wel weg te eten, maar dat is nu helaas niet meer! Gelukkig kan ik tot nu toe alles binnen houden. Jij?
Hier ook. Ik voel mij er zelf schuldig om. Ik dacht dat ik er beter mee kon omgaan. Op het werk neem ik soms primperan want anders kan ik niet functioneren...
Hai meiden... hier ook last van misselijkheid. Heb dan trek maar wat ik dan voor me heb maakt me al misselijk. Zo irri... Gister nog wel lekker uit eten geweest ivm mijn verjaardag. Lekker gewokt en genoten van de sushi zonder rauwe vis. Toch wel erg lekker!
Had gister mijn oudste dochter verteld dat ze voor de 3de keer grote zus werd.... had haar de echo gegeven en wat denk je.. zegt ze dat t S is... dus ik vraag haar waarom ik haar een echo van S zou geven terwijl die er al is.... en toen viel langzaam t kwartje! Zo blij dat ze was!! Heel leuk...
Haha zo lief miracles! Mijn zus weet het ook en die liet de echo foto aan mijn nichtje van 2.5 zien. Die riep meteen ei en begon daarna te zingen ei ei ik ben zo blij🎵 dat was ook een hilarisch gebeuren haha
Ja super leuk heh... haha ze vertelde haar pa trots dat mama een pinda had!!! Hilarisch.... t wordt een drukke bedoeling in ieder geval
Nee, vanmorgen had ik zelfs alleen een glas water en mijn vitaminen op en toen kwam alles er al weer uit... Stom genoeg voel ik me soms echt misselijk en dan hoef ik niet over te geven, en andere keren voel ik niets en komt gewoon alles in één keer naar boven. Ik kijk het nog even aan, maar als het nog erger wordt ga ik toch maar eens vragen of ik er iets voor kan krijgen. Wel leuk, hoe kindjes er op reageren. Dit is mijn eerste kindje en ik heb ook in de familie geen kleine kinderen meer, dus geen grappige reacties hier. Ik kan wel niet wachten tot ik mijn ouders kan vertellen dat ze opa en oma worden. Ben benieuwd hoe zij gaan reageren. En ook mijn opa en oma... Van mijn oma mag ik pas kinderen krijgen als ik 30 ben. Maar stiekem denk ik dat ze het heel leuk gaat vinden.
Ik heb vanochtend het ziekenhuis gebeld en nadat ik uitgelegd had wat er aan de hand was mocht ik langs komen. Mijn man en ik zijn er eigenlijk heen gegaan om bevestiging te krijgen van waar ik zo bang voor was maar in plaats daarvan kregen we een mini pinda te zien met een kloppend hartje! De gyn heeft het overigens niet mooier gemaakt dan het is en dat vind ik prettig. Hoewel het er voor dit termijn goed uitzag blijft het spannend. Het is natuurlijk nog allemaal erg pril en laten we niet vergeten dat ik op mijn 38e jarige leeftijd iets meer kans heb op een miskraam. Maar dat neemt niet weg dat ook op die leeftijd de meeste zwangerschappen alsnog goed gaan, aldus de gyn. Waar de bruine afscheiding vandaan komt is niet te verklaren maar is iig geen actieve bloeding. Hopelijk ben ik daar gauw vanaf want krijg er de zenuwen van. Over 2 weken moet ik terug komen. Het is iig al meer dan ik gehoopt had! Voor nu mag er dus een hartje voor mijn naam staan, hopen dat die er nog 8 maanden mag blijven staan.
Goed nieuws!!! Ik snap dat je ongerust blijft, zou ik ook zijn hoor. Maar het hartje klopt! Dit maakt de kans weer iets groter dat het goed gaat. Iedere dag is er een bij. Ben blij voor je. Over 2 weken een mooie gegroeide baby hoop ik voot je!